lsajan napisał(a):Ps czemu nie skomentujesz naprawy sterownika?
Piotruś napisał(a):Naprawa zgodna ze sztuką (nie chwilowe drutowanie opornikami) zawiera się kosztem powiedzmy od 1800 do 2300 zł.- (w tym nowy sterownik, kalibracja, często wymiana przestawiacza kąta wtrysku i inne czynności tchnące nowe życie w pompę wtryskową).
Oczywiście zdecydowanie odradzam drutowanie opornikami i innymi śmieciami, bo efekt jest tylko chwilowy a ponowne unieruchomienie silnika może nastąpić w absolutnie najmniej oczekiwanym momencie.
lsajan napisał(a):Piotr pierwszy etap odpowietrzania wiem jak to ma być ale później z tymi wtryskarki nie wiem czy robie prawidłowo ja odkręcam nakrętki na wtryskach i w tym momencie słychać jak powietrze zasysa przez luz między nakrętkami a wtryskiwaczami i bomble powietrza lecą z pompy do filtra dodam że w tym momencie nie kręciłem rozrusznikiem
lsajan napisał(a):Ps czemu nie skomentujesz naprawy sterownika?
lsajan napisał(a):ps.wiem ze to nie miejsce na takie pytania ale czy z 2.0FSI będzie też tyle problemów...
lsajan napisał(a):A jeszcze jedno czy jest jakaś kolejności dokręcania tych nakrętek na wtryskach
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości