a4 b6 podgrzewacz paliwa.

Tutaj omawiamy sprawy dotyczące jednostek wysokoprężnych, nie przywiązanych konkretnie do danego modelu.

a4 b6 podgrzewacz paliwa.

Postprzez buca » 2013-09-29, 07:25

Witam.
Wymieniałem wczoraj podgrzewacz i niechcąco złamałem kostke która tam przychodzi,a wniej jest jakiś ukłąd scalony i to sie złamało.Czy ktoś wie jak to się nazywa.
Auto chodzi bez problemów.
buca
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 2013-07-20, 20:24
Lokalizacja: Gogolin Opolskie
Model: A6 C6
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2005
Imię: Piotr

Postprzez Piotruś » 2013-09-29, 08:08

Buca, mógłbyś pokazać przykładowe zdjęcie uszkodzonego elementu albo doprecyzować gdzie ta część jest zamontowana i jaką spełnia rolę ?
No i oczywiście przydałby się typ silnika ( 1,9 - 2,0 - 2,5 ?? ).
Nie mam pojęcia o co pytasz ... :-o .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Postprzez buca » 2013-09-29, 11:15

Piotruś napisał(a): jaką spełnia rolę ?

Właśni tego niewiem.
Do podgrzewacza jest wpięta kostka a zaraz nad nią jest ten układ który się złamał.
Silnki to 1,9.90ps.
I jeszcze pytanko, czy pompa wysokiego ciśnienia [nie ta w zbiorniku paliwa] z 115-konnego silnika można zamontować do 90 konnego?
buca
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 2013-07-20, 20:24
Lokalizacja: Gogolin Opolskie
Model: A6 C6
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2005
Imię: Piotr

Postprzez Piotruś » 2013-09-29, 12:24

buca napisał(a):Do podgrzewacza jest wpięta kostka a zaras nad nią jest ten układ który się złamał.


Napisz przynajmniej w jakim miejscu komory silnika mas ten "podgrzewacz" albo zrób fotkę i będzie jasność.

buca napisał(a): jeszcze pytanko czy pompa wysokiego ciśnienia[nie ta w zbiorniku paliwa] z 115konnego silnika można zamontowac do 90konnego?


Absolutnie nie - to dwa zupełnie inne układy paliwowe ;-) .
Prawdę mówiąc - ja w ogóle nie kojarzę 90-konnego diesla w B6. Możesz podać kod silnika ?
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Postprzez buca » 2013-09-29, 13:07

Piotruś napisał(a):Napisz przynajmniej w jakim miejscu komory silnika mas ten "podgrzewacz" albo zrób fotkę i będzie jasność.

Znajduje sie za filtrem paliwa na przewodzie który idzie od filtra paliwa do pompy paliwa wysokiego ciśnienia.Jest to czujnik g81,do niego jest wpięta kostka razem z tym układem.
Piotruś napisał(a):Absolutnie nie - to dwa zupełnie inne układy paliwowe .

Prawdę mówiąc - ja w ogóle nie kojarzę 90-konnego diesla w B6. Możesz podać kod silnika ?

Racja.Jest to silnik 101ps o oznaczeniu avb.
Czy do takiego silnika może być założona pompa z 115 lub 130 konnego silnika?
Jeszcze bład silnka- Adres 01: Silnik Plik etykiet: 038-906-019-AVB.lbl
Oznaczenie elementu: 038 906 019 JP
Komponent i/lub wersja: 1,9l R4 EDC G000SG 1569
Kodowanie: 00002
Kod serwisu: WSC 63351
Dodatkowe informacje: WAUZZZ8E53A136704 AUZ6Z0B0169246
VCID: 6ED85D280011
Znaleziono 1 błąd:

17571 - Czujnik temperatury paliwa (G81): przerwa/zwarcie z plusem
P1163 - 35-00 - -

Kody gotowości: 0 0 X X X
buca
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 2013-07-20, 20:24
Lokalizacja: Gogolin Opolskie
Model: A6 C6
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2005
Imię: Piotr

Postprzez Piotruś » 2013-09-30, 05:53

buca napisał(a):Znajduje sie za filtrem paliwa na przewodzie który idzie od filtra paliwa do pompy paliwa wysokiego ciśnienia.Jest to czujnik g81,do niego jest wpięta kostka razem z tym układem.


Wszystko jasne - sam sobie odpowiedziałeś. Uszkodzony element to czujnik temperatury paliwa, o czym zresztą świadczy też zapisany błąd w pamieci usterek:

buca napisał(a):WAUZZZ8E53A136704 AUZ6Z0B0169246
VCID: 6ED85D280011
Znaleziono 1 błąd:

17571 - Czujnik temperatury paliwa (G81): przerwa/zwarcie z plusem
P1163 - 35-00 - -

Kody gotowości: 0 0 X X X


Jeśli chodzi o:

buca napisał(a):Czy do takiego silnika może być założona pompa z 115 lub 130 konnego silnika?


i masz na myśli pompę "podwójną" (paliwa i podciśnieia), to tak - aktualnie na rynku występuje jeden wspólny element zarówno dla AJM jak i dla AVB, AWX, AVF oraz BKE o numerze katalogowym: 038145209Q.

Pamiętaj żeby koniecznie zaopatrzyć się też w nowe uszczelki - zależnie od typu pompy mogą być dwie gumowe lub jedna wspólna metalowa.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Postprzez buca » 2013-10-02, 19:12

Piotruś napisał(a):Wszystko jasne - sam sobie odpowiedziałeś. Uszkodzony element to czujnik temperatury paliwa, o czym zresztą świadczy też zapisany błąd w pamieci usterek:



buca napisał/a: WAUZZZ8E53A136704 AUZ6Z0B0169246

VCID: 6ED85D280011

Znaleziono 1 błąd:



17571 - Czujnik temperatury paliwa (G81): przerwa/zwarcie z plusem

P1163 - 35-00 - -



Kody gotowości: 0 0 X X X


I tu się właśnie okazało ze sam czujnik był dobry,a zepsuty był ten układzik który złamałem.Byłem zobaczyć u kolegi w aucie i tam wchodzi kostka do czujnika bez żadnych dodatkowych urządzeń.
Byłem też w aso i nie umieli znaleśc w swoich programach co tam ma być.
Stąd mój wniosek że ktoś to dołożył tylko po co i co to miało robić.
Założyłem kostke do czujnika i błąd znikł.
buca
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 2013-07-20, 20:24
Lokalizacja: Gogolin Opolskie
Model: A6 C6
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2005
Imię: Piotr


Powrót do Pozostałe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości