A6 C5 2.5 TDI AKE - Informacje do remontu slnika

A6 C5 2.5 TDI AKE - Informacje do remontu slnika

Postprzez wp_wojtek » 2017-03-10, 10:42

Witam,
jestem w trakcie remontu silnika i potrzebuje kilka informacji których nie dało mi się wyszukać w sieci.

informacje jak okręcać głowice mam 35nm+60nm+2x90stopni

potrzebuje informacji:
-z jakim momentem dokręcić panewki na korbowodzie
-jaki luz na zamkach pierścieni cylindrów powinien być
-wymiary oraz jaki luz na panewkach
wp_wojtek
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 2015-06-13, 13:51
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000
Imię: Wojtek

Re: A6 C5 2.5 TDI AKE - Informacje do remontu slnika

Postprzez wp_wojtek » 2017-03-10, 13:18

znalazłem już panewki 30nm+90stopni

interesują mnie teraz tylko luzy
wp_wojtek
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 2015-06-13, 13:51
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000
Imię: Wojtek

Re: A6 C5 2.5 TDI AKE - Informacje do remontu slnika

Postprzez wp_wojtek » 2017-03-12, 01:27

Ma ktoś info jaki luz powinien być na zamkach pierścieni cylindów?
wp_wojtek
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 2015-06-13, 13:51
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000
Imię: Wojtek

Re: A6 C5 2.5 TDI AKE - Informacje do remontu slnika

Postprzez pawel912 » 2017-03-12, 07:43

1 pierścień uszczelniający - 0.100 - 0.135, max 0.150
2 pierścień uszczelniający - 0.045 - 0.085, max 0.110
Pierścień zgarniający 0.025 - 0.065, max 0.090
pawel912
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 125
Dołączył(a): 2015-07-20, 15:54
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2003


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron