PiwnoBrody napisał(a):nie pamietam 82 napisał(a):Wszystko zależy od zasobnosci Twojego portfela. Można wydać 2500 na Staga, można wydać 4000 na BRC, można i wydać 5000-6000 na Landi Renzo albo Prins'a.
Jestem przed założeniem LPG i wiem że będzie to Stag ale minimum jak patrzyłem to 3200 a w autoryzowanym serwisie Staga 4200 instalka. Oczywiście nie patrzyłem na warsztaty pana Władka
Widocznie mam niezaktualizowane dane/ceny ale... już podzwoniłem i odświeżyłem wiedzę
1. Stag + Hana (fakt, ze membranowe ale jakby nie patrzył i nazywał to podróbki Keihin'ów): 3800zł - niepolecany do 3.0 (ogólnie do V'ek) - traktowany jako średniej jakości rozwiązanie. Z wtryskami AC - troszkę taniej ale nie wiem czy wogóle warto? Są oczywiście jeszcze tańsze instalki (najtaniej za 2300zł) ale boję sie nawet pomysleć jak to jeździ i czy wogóle to jeździ
2. BRC Seq. plug and drive: 3800-4000zł już z reduktorem Genius MAX (dopłata 400zł)
3. Prins: 5500zł
No i tu pytanie: czy warto pakować się w Staga z Hanami? Skoro BRC wychodzi bardzo podobnie cenowo a jest "z półki wyżej"
Pomijając oczywiście fakt o wspieraniu polskiego przemysłu
Ceny z Wrocławia i Opola a nie z neta: AmArGaz (Wrocław), Artur Krzyżanowski (Wrocław), Auto-Gaz Sławomir Piekarz (Opole)
Pozdrawiam
btw, mi do 2.8 AQD (193PS) '99r jeden z najbardziej szanująch się gazowników w południowej Polsce (rejon Katowice/Częstochowa) zaproponował to (mówiąc mu przez tel., ze nie chcę oszczędzać na instalce):
ster - STAG 300 plus isa 2
red - KME GOLD
wtryski - OMVL Reg 4x2
armatura - tomasetto (wlew, wielozawór)
zawór gazu - OMB cena 2800zł (lat temu to było
3 dokładnie)
To usłyszałem w słuchawce a potem dostałem mailem
Po czymś takim mógłbym śmiało podnieść cene auta i wystawić je na sprzedaż bo na pewno nie jeździłby tak jak powinien.
I tu przestroga dla wszystkich, którzy szukają samochodu i widzą coś ze świeżo założoną instalką (czy to prywaciarz czy handlarzyna) - oni nie wpakują do auta czegoś co będzie jeżdziło i sie nie psuło.
Na forum lpg taki zestaw wyśmiano i doradzono, ze jak już musi być STAG to chociaż z Hanami.
"
Olałem miszcza" od lpg i załozyłem BRC (3850zł) 3 lata temu
Wybaczcie ale nie będe pisał kto to taki wyskoczył mi z OMVL'ami (nie psuję nikomu renomy)
Druga strona medalu jest taka, ze trzeba znaleźć dobrego fachowca do lpg... bo to "gatunek na wymarciu" niestety.
Nigdy nie jeździłem i nie pytałem o lpg w warsztatach Pana Miecia/Władka/Józka - zawsze (tylko i wyłącznie)
autoryzowane serwisy/punkty.
Jeszcze raz - pozdrawiam