A6 C5 Kombi ze Szwajcarii, kilka pytan

A6 C5 Kombi ze Szwajcarii, kilka pytan

Postprzez jackjn » 2014-04-24, 11:15

Witam.

1. Jestem na poszukiwaniach Audi A6 C5 kombi z silnikiem 3.0 benzyna. Odwiedzajac popularne portale natknalem sie na auta sprowadzone ze Szwajcarii. Czy faktycznie sa one dobrze wyposazone i bardziej "pewne" niz te sciagnane z Niemiec ? Jak wyglada mozliwosc sprawdzenia aktulanego przebiegu z tego kraju ? bo w te magoczne 200.000 to w zyciu nie uwierze, no chyba ze szwajcarzy jezdza mniej.
2. Duzo tych aut jest z Radomia lubo Lublina, a jako ze jestem z wielkopolski, to ciezko jechac w niepewne pod wschodnia granice.
3. Wole silnik benzynowy i go zagazowac - jak sie sprawuje gaz w nim i jakie instalacje najlepiej montowac ?
4. Prosze o opinie aut ktore znalazlem.
http://otomoto.pl/audi-a6-3-0-v6-quattr ... 21735.html
http://allegro.pl/audi-a-6-3-0-avant-qu ... 39682.html
http://otomoto.pl/audi-a6-3-0-quattro-s ... 36099.html
http://otomoto.pl/audi-a6-3-0-quattro-z ... 21167.html
http://allegro.pl/audi-a6-3-0v6-quattro ... 27614.html

Jack
jackjn
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2014-04-24, 10:54
Model: A6 C5
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Imię: Jack

Re: A6 C5 Kombi ze Szwajcarii, kilka pytan

Postprzez PiwnoBrody » 2014-04-24, 14:15

Cześć,

Sam jestem świeżo po zakupie takiego autka. Kupione w Radomiu notabene :) Te że Szwajcarii faktycznie są częściej lepiej wyposażone i lepiej utrzymane. Jako dowód podaje słowa elektryka od alarmu który od razu jak zdjął plastiki powiedział że auto ze Szwajcarii. Powiedział że widzi po kablach bo nie są brudne i tłuste dodał że za 2-3 lata na Polskiej drodze już będą :)

Sam motor świetnie znosi gaz dlatego go szukałem. Co prawda dobra instalacja kosztuje 3-4 tys.

Przebiegu nie sprawdzisz bo Audi odmawia sprawdzenia historii auta jakaś nowa polityka firmy. Chyba że zwrócisz się do kogoś kto po prostu ma tam jakieś znajomości.

Jeśli byś miał jakieś pytania wal śmiało

Ta ostatnia chyba najbardziej do mnie przemawia, ale i tak sprawdzanie z piernikiem obowiązkowe...
Avatar użytkownika
PiwnoBrody
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 2014-03-11, 14:28
Model: A6 C5
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2003
Imię: Przemek

Re: A6 C5 Kombi ze Szwajcarii, kilka pytan

Postprzez nie pamietam 82 » 2014-04-24, 17:42

jackjn napisał(a):Witam.


Witam

jackjn napisał(a):1. Jestem na poszukiwaniach Audi A6 C5 kombi z silnikiem 3.0 benzyna. Odwiedzajac popularne portale natknalem sie na auta sprowadzone ze Szwajcarii. Czy faktycznie sa one dobrze wyposazone i bardziej "pewne" niz te sciagnane z Niemiec ? Jak wyglada mozliwosc sprawdzenia aktulanego przebiegu z tego kraju ? bo w te magoczne 200.000 to w zyciu nie uwierze, no chyba ze szwajcarzy jezdza mniej.


Po pierwsze to nie "kombi" a "Avant" <okok> <luzik>
Co do wyposazenia to nie zgodzę się z tym , ze te z CH są lepiej/bardziej wyposażone (przyklad: nawet po tych, które dałeś nam do oceny). Czy bardziej pewne?
hmm... mase z nich jest branych z ubezpieczalni także może być bardzo różnie z ich bezwypadkowością <mysli>
Co do przebiegów - znam A6, które mają prawie 400.000 i są "w o niebo" lepszym stanie niż niektóre z 200.000 na budziku.

jackjn napisał(a):2. Duzo tych aut jest z Radomia lubo Lublina, a jako ze jestem z wielkopolski, to ciezko jechac w niepewne pod wschodnia granice.


Zrozumiałe ale... czasem trzeba się najeździć żeby trafić lub... nie i się wkur... :[
Powiem tylko tyle, ze osobiście nigdy nie kupiłem i nie kupię auta od handlarza. Ale to moje prywatne fanaberie :]

jackjn napisał(a):3. Wole silnik benzynowy i go zagazowac - jak sie sprawuje gaz w nim i jakie instalacje najlepiej montowac ?


Wszystko zależy od zasobnosci Twojego portfela. Można wydać 2500 na Staga, można wydać 4000 na BRC, można i wydać 5000-6000 na Landi Renzo albo Prins'a.




Jak Temat będzie zrobiony zgodnie z regulaminem chętnie pomogę/podpowiem <okok>

Regulamin:
03. W zakładanym przez Ciebie temacie lub pisanym poście nie wstawiaj samych linków do portali aukcyjnych - łącza takie wygasają po 1-2 miesiącach i temat/post staje się bezwartościowy, ponieważ nie wiadomo o czym była mowa.
Dodatkowo zamieść zdjęcia i opis omawianego przedmiotu czy rzeczy.


KLIK :arrow: http://a6forum.pl/regulamin-polskiego-klubu-audi-a6-t266.html

Pozdrawiam - Adrian
Avatar użytkownika
nie pamietam 82
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 4634
Dołączył(a): 2013-12-05, 09:18
Lokalizacja: Opole
Model: VW Touran Cross
Nadwozie: Minivan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 BMM 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Rok: 2008
Imię: Adrian

Re: A6 C5 Kombi ze Szwajcarii, kilka pytan

Postprzez Koenig » 2014-04-25, 07:39

nie pamietam 82 napisał(a): czasem trzeba się najeździć żeby trafić lub... nie i się wkur...


Ja podchodzę troszkę inaczej. Nie jadę dalej niż 100km (max 150km) od domu. Nie warto, z tego względu że większość aut u nas to pseudo rodzynki. Dlatego dłuższa podróż dla mnie mija się z celem. I miałem rację, bo obecne auto samo do mnie przyszło.

Tylko że ja nie miałem ciśnienia że już muszę kupić auto - a to ma znaczenie.
- Tatusiu, czy ten samochód jest zepsuty?
- Nie synku, to diesel...
Avatar użytkownika
Koenig
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 530
Dołączył(a): 2013-06-20, 11:12
Lokalizacja: Małopolska
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BCZ 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2004
Imię: Janusz

Re: A6 C5 Kombi ze Szwajcarii, kilka pytan

Postprzez PiwnoBrody » 2014-04-25, 07:41

nie pamietam 82 napisał(a):Wszystko zależy od zasobnosci Twojego portfela. Można wydać 2500 na Staga, można wydać 4000 na BRC, można i wydać 5000-6000 na Landi Renzo albo Prins'a.


Jestem przed założeniem LPG i wiem że będzie to Stag ale minimum jak patrzyłem to 3200 a w autoryzowanym serwisie Staga 4200 instalka. Oczywiście nie patrzyłem na warsztaty pana Władka ;)
Avatar użytkownika
PiwnoBrody
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 2014-03-11, 14:28
Model: A6 C5
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2003
Imię: Przemek

Re: A6 C5 Kombi ze Szwajcarii, kilka pytan

Postprzez nie pamietam 82 » 2014-04-25, 08:29

PiwnoBrody napisał(a):
nie pamietam 82 napisał(a):Wszystko zależy od zasobnosci Twojego portfela. Można wydać 2500 na Staga, można wydać 4000 na BRC, można i wydać 5000-6000 na Landi Renzo albo Prins'a.


Jestem przed założeniem LPG i wiem że będzie to Stag ale minimum jak patrzyłem to 3200 a w autoryzowanym serwisie Staga 4200 instalka. Oczywiście nie patrzyłem na warsztaty pana Władka ;)


Widocznie mam niezaktualizowane dane/ceny ale... już podzwoniłem i odświeżyłem wiedzę :-P

1. Stag + Hana (fakt, ze membranowe ale jakby nie patrzył i nazywał to podróbki Keihin'ów): 3800zł - niepolecany do 3.0 (ogólnie do V'ek) - traktowany jako średniej jakości rozwiązanie. Z wtryskami AC - troszkę taniej ale nie wiem czy wogóle warto? Są oczywiście jeszcze tańsze instalki (najtaniej za 2300zł) ale boję sie nawet pomysleć jak to jeździ i czy wogóle to jeździ :shock:

2. BRC Seq. plug and drive: 3800-4000zł już z reduktorem Genius MAX (dopłata 400zł)

3. Prins: 5500zł

No i tu pytanie: czy warto pakować się w Staga z Hanami? Skoro BRC wychodzi bardzo podobnie cenowo a jest "z półki wyżej" <mysli>
Pomijając oczywiście fakt o wspieraniu polskiego przemysłu :mrgreen:

Ceny z Wrocławia i Opola a nie z neta: AmArGaz (Wrocław), Artur Krzyżanowski (Wrocław), Auto-Gaz Sławomir Piekarz (Opole)

Pozdrawiam <luzik> <luzik> <luzik>

btw, mi do 2.8 AQD (193PS) '99r jeden z najbardziej szanująch się gazowników w południowej Polsce (rejon Katowice/Częstochowa) zaproponował to (mówiąc mu przez tel., ze nie chcę oszczędzać na instalce):

ster - STAG 300 plus isa 2
red - KME GOLD
wtryski - OMVL Reg 4x2
armatura - tomasetto (wlew, wielozawór)
zawór gazu - OMB


cena 2800zł (lat temu to było <mysli> 3 dokładnie)

To usłyszałem w słuchawce a potem dostałem mailem :-o :-o :-o

Po czymś takim mógłbym śmiało podnieść cene auta i wystawić je na sprzedaż bo na pewno nie jeździłby tak jak powinien.
I tu przestroga dla wszystkich, którzy szukają samochodu i widzą coś ze świeżo założoną instalką (czy to prywaciarz czy handlarzyna) - oni nie wpakują do auta czegoś co będzie jeżdziło i sie nie psuło.

Na forum lpg taki zestaw wyśmiano i doradzono, ze jak już musi być STAG to chociaż z Hanami.

"Olałem miszcza" od lpg i załozyłem BRC (3850zł) 3 lata temu <okok> Wybaczcie ale nie będe pisał kto to taki wyskoczył mi z OMVL'ami (nie psuję nikomu renomy) ;)
Druga strona medalu jest taka, ze trzeba znaleźć dobrego fachowca do lpg... bo to "gatunek na wymarciu" niestety.

Nigdy nie jeździłem i nie pytałem o lpg w warsztatach Pana Miecia/Władka/Józka - zawsze (tylko i wyłącznie) autoryzowane serwisy/punkty.

Jeszcze raz - pozdrawiam <luzik>
Avatar użytkownika
nie pamietam 82
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 4634
Dołączył(a): 2013-12-05, 09:18
Lokalizacja: Opole
Model: VW Touran Cross
Nadwozie: Minivan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 BMM 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Rok: 2008
Imię: Adrian

Re: A6 C5 Kombi ze Szwajcarii, kilka pytan

Postprzez PiwnoBrody » 2014-04-25, 08:40

Robię co prawda OT ale dałeś do myślenia z tym Stagiem :-/ teraz się zastanawiam czy nie iść w BRC
Avatar użytkownika
PiwnoBrody
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 2014-03-11, 14:28
Model: A6 C5
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2003
Imię: Przemek

Re: A6 C5 Kombi ze Szwajcarii, kilka pytan

Postprzez nie pamietam 82 » 2014-04-25, 09:11

O BRC złego słowa nie powiem. Instalacja zasługuje na "Mistrzosto Świata".
Regularna wymiana filtrów dwóch faz i jest bezawaryjna.

Tylko znajdź gaziarza, kóry ogarnia BRC.

Z autopsji...
Jak się zdecudujesz na BRC to niech podmienią Ci w ori zestawie z BRC wszystkie opaski zaciskowe na... skręcane (ori są zaciskane) a one przy trójnikach, które sa aluminiowe lubią popuszczać (z racji zmian temperaturowych - po prostu trójniki kurczą się przy duzych mrozach) i możesz czuć gaz w aucie. Po zmianie na skręcane wszystko śmiga jak talala <rotfl>

Aaaa.... i sprawdz czy reszta trójników (już nie od lpg) tylko np. tych do podpięcia się w układ chłodzenia jest metalowa/aluminiowa. Kiedyś wiem, ze były plastki a one wiadomo - lubia pękać bo szybciej się starzeja albo przy nieumiejętnym dokręcaniu opasek... strzeli. Tą drobną usterkę tez już wyeliminowano ale lepiej sprawdz/zapytaj żeby Ci jakieś starej/zleżałej na magazynie instalki nie zapodali.

btw, żadnego OT nie ma - było pytanie i instalke do 3.0 więc jedziemy z koksem (a dokadniej mówiąc/pisząc - z gazem) :] :] :]

pzdr
Avatar użytkownika
nie pamietam 82
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 4634
Dołączył(a): 2013-12-05, 09:18
Lokalizacja: Opole
Model: VW Touran Cross
Nadwozie: Minivan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 BMM 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Rok: 2008
Imię: Adrian

Re: A6 C5 Kombi ze Szwajcarii, kilka pytan

Postprzez PiwnoBrody » 2014-04-25, 10:45

thx zapamiętam rady :-)
Avatar użytkownika
PiwnoBrody
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 2014-03-11, 14:28
Model: A6 C5
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2003
Imię: Przemek


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron