A6 C7 do 100tys zł czy warto ?

Re: A6 C7 do 100tys zł czy warto ?

Postprzez Piotruś » 2015-10-13, 10:29

bolo19 napisał(a):Co nie zmienia faktu, że zdecydowana większość ludzi jeździ 2.0tdi i jakoś żyją ;)


W takim razie - życzę Ci bolo19 Szerokości :lol: :!:

Daj znać gdy już coś kupisz i pochwal się nabytkiem w odpowiednim dziale.
Cokolwiek wybierzesz - życzę Ci celnego strzału w kwestiach technicznych i jak najwięcej przyjemności z jazdy :] <luzik>
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: A6 C7 do 100tys zł czy warto ?

Postprzez bolo19 » 2015-10-13, 10:40

Dzięki za pomoc i opinie, pozdro
bolo19
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 2015-10-11, 15:08
Model: A6 C7
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 CR CBBB 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2012
Imię: Bartek

Re: A6 C7 do 100tys zł czy warto ?

Postprzez Cienki1407 » 2015-10-13, 11:17

2x2=3.75 napisał(a):


Ale brednie w stosunku do passata wypisujesz.Jak dla mnie nowe passaty są jak najbardziej na plus.VW dobrze robi, że nie ugina się i idzie za tradycją.Nie wiele koncernów ma odwagę to zrobić.Jest to auto dla ludu i zawsze takie pozostanie.VW strzelił sobie sam w nogę jeśli chodzi o Skodę super B.Jest bardzo podobna tylko jeśli o środek jak dla mnie gorzej wygląda na korzyść passata.Audi oczywiście to od początku klasa premium i godnie ją reprezentuje.Jak uznajesz passata za nudnego to oczywiście Audi automatycznie też uznajesz bo stylistyka ma ze sobą sporo wspólnego.Spojrzeć chociaż by na takiego passata CC po lifcie.Bardzo fajny i oryginalny samochód.Nie sposób go pomylić z czymś innym.

Jeśli chodzi o C7 w 2.0 to wyśmieję każdego kto dokonał takiego wyboru.MASAKRA ! Wole już zdecydowanie C6 po lifcie 3.0 TDI full wypas i optymalną już dynamikę.Jeśli myślisz, że za 100 tysi dostaniesz full wypas w postaci C7 lub nawet passata to się ostro zdziwisz.

bolo19 napisał(a):Co nie zmienia faktu, że zdecydowana większość ludzi jeździ 2.0tdi i jakoś żyją ;)

Tak bo to są z reguły ubogie wersję i w większości ludzi tylko stać na taką wersję.Zero w tym dynamiki i jakichkolwiek emocji.Gdzie taka buda do takiego silnika.
Avatar użytkownika
Cienki1407
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 174
Dołączył(a): 2014-12-20, 19:39
Lokalizacja: Trójmiasto
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2002
Imię: Grzegorz

Re: A6 C7 do 100tys zł czy warto ?

Postprzez bolo19 » 2015-10-13, 11:23

Silniki mają spory wybór osiągi niezłe, ale również n ie porównywałbym tych aut do Audi, a Skody to już na pewno..
bolo19
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 2015-10-11, 15:08
Model: A6 C7
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 CR CBBB 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2012
Imię: Bartek

Re: A6 C7 do 100tys zł czy warto ?

Postprzez bolo19 » 2015-10-13, 11:27

Ani razu nie napisałem, że za 100 tys dostane full wersje.. Do niczego jest mi potrzebna np. nawigacja, którą mam w iphone i jak potrzebuje już uzyc raz na miesiąc to użyje własnie z telefonu. Nie każdy też potrzebuje mieć pod maską diabła. Ja np dużo bardziej wolę nowsze auto/model ładniejsze wizualnie ze słabszym silnikiem . Oprócz tego chipowanie silnika nie jest aktualnie drogą sprawą..Więc może schodząc z tematu dynamiki ktoś się wypowie na temat awaryjności silników i skrzyni biegów..którą konfiguracje jest najrozsądniej kupić..
bolo19
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 2015-10-11, 15:08
Model: A6 C7
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 CR CBBB 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2012
Imię: Bartek

Re: A6 C7 do 100tys zł czy warto ?

Postprzez Piotruś » 2015-10-13, 12:43

2x2=3.75 napisał(a):Nie wiem czy proponowanie kupna Passata w zastępstwie Audi to dobry pomysł.

Pytanie w kontekście wątku, jeśli już winno brzmieć, czy jest sensowne kupowanie A6 C7 2.0TDi "w zastępstwie" prawdziwego Audi A6 C7 z napędem quattro i prawdziwym automatem.

Sorry ale jest szczytem hipokryzji wytykać rzekomą przepaść w jakości materiałów, zważywszy że pod maską Passata i Superba pracują konstrukcyjnie dokładnie takie same silniki jak w tym "lepszym" A6 <rotfl> ... .
To trochę jak w przypowieści, że łatwiej zuważyć drzazgę w cudzym oku niż belkę we własnym.

Przy czym oczywisty jest fakt, że wnętrze samochodu klasy E+ w porównaniu z wnętrzem samochodu klasy D muszą się różnić TAK SAMO JAK RÓZNI SIĘ ICH CENA ZAKUPU W SALONIE (gdy są nowe) i nikt tutaj tego nie negował.
Warto jednak zwrócić uwagę na ZASDANICZY fakt, że różnica cen w przypadku nowych egzemplarzy A6, Passata i Skody wynosi od ok 100 tyś. zł.- , czasem nawet do 300 tyś. zł.- wiec naprawdę nie powinno nikogo dziwić, że w Audi A6 zawsze będzie bardziej luksusowo ... .
Jednak znów, w kontekście tego topika trzeba zauważyć, że rozmawiamy o kwocie rzędu 100 tyś.zł.- i dlatego sprawę można rozpatrywać wyłącznie w kategoriach indywidualnej granicy kompromisu.

Jednemu będzie tak bardzo się chciało modelu C7, że na etapie zakupu przełknie wszystko, czyli praktyczny brak silnika (jak na wielkość i ciężar obudowy), wypierdziane przez przedstawiciela handlowego (najczęściej szmaciane, brudne od spermy i/lub wydzieliny z pochwy) stołki, z realnym przebiegiem 200 - 400 tyś.km. oraz pełną niewiadomych i z niezwykle bogatym wnętrzem skrzynię multitronik. No bo trudno się spodziewać, że za stówę dostanie się cokolwiek więcej w budzie C7 ... .

Ktoś inny ZA IDENTYCZNĄ LUB WYRAŹNIE NIŻSZĄ KWOTĘ pochyli się nad porządnie skonfigurowanym A6 ale w budzie C6, z zespołem napędowym adekwatnym do klasy auta (V6, quattro, tiptronik), wyposażonym na poziomie, za które ktoś zapłacił 350 - 400 tyś.zł.- i z wnętrzem pachnącym łatwą w utrzymaniu skórą/alkantarą oraz prawdziwym drewnem lub aluminium.

A ktoś trzeci będzie się rajcował, że za swoje 100 tyś.zł.- (lub niewiele drożej) kupił auto o bardzo zbliżonych gabarytach, bezdyskusyjnie mniej luksusowe od A6 ale jednak przez najbliższe lata pachnące nowością przy każdorazowym otwarciu drzwi. Nadto z pełną ochroną gwarancyjną na 4 - 5 lat i darmowymi przeglądami, z silnikiem pasującym do wielkości i klasy samochodu.

Spory wybór, prawda :?:
Tylko darujmy sobie hipokryzję wrzucając do jednego wora fabrycznie nowe Superby i Passaty z droższymi o 100 - 200% A6-tkami, bo tak się nie da.
A jeśli już mielibyśmy porównywać C7 z 2012 roku za stówę, do Passata czy Superba w tym samym wieku i z podobnym przebiegiem, to znowu będzie ZNACZĄCA różnica ok. 40 - 50 tyś.zł.- , która ponownie u wielu spowoduje dylematy co lepiej ... .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: A6 C7 do 100tys zł czy warto ?

Postprzez Piotruś » 2015-10-13, 13:16

Bolo19,

... "za stówkę" może warto już przemyśleć poliftowe Q7 :
http://otomoto.pl/oferta/audi-q7-3-0-td ... yaa8t.html
(znam to auto, gdyby coś wal na PW) :?: :?:

Nie dosyć, ze przynajmniej jeździ jak powinno i drapie się tam gdzie A6 2.0TDi może sobie tylko popatrzeć, to naprawdę WYGLĄDA i "wymusza" jakiśtam respekt, przynajmniej między osobówkami :-D ;-) ... .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: A6 C7 do 100tys zł czy warto ?

Postprzez Piotruś » 2015-10-13, 14:50

2x2=3.75 napisał(a):Ale wracając do silników - niby tych samych ale w innych markach to proponuje Ci ustawienie trzech aut 2.0 Tdi - Skody , Passata i Audi A6 C7 - prócz silników ( te same ) jest różnica już widoczna gołym okiem. Silnik to nie wszystko. Plastiki a raczej ich brak - maskownice , inny rodzaj wyciszenia na ścianie grodziowej - oczywiście gorszy w Skodzie i cieńszy, inaczej polakierowana komora silnika i kilka innych bzdur.

Uwierz mi na słowo, że moja świadomość różnic pomiędzy poszczególnymi modelami VAG'a jest dosyć kompletna, ale to co powyżej napisałeś akurat niczego nie uzasadnia i jest mylące.
Zasadnicza różnica między A6 2.0TDi i pozostałymi modelami sprowadza się do innego ułożenia silnika, które w A6 i A4 jest wzdłużne, a w pozostałych poprzeczne.
W przypadku pojazdów z poprzecznymi silnikami, w obrębie podobnych modeli ze zbliżonego okresu produkcji, akurat w komorze silnika nie ma żadnych różnic (prócz kolorystycznych i emblematu producenta). To samo dotyczy dolnych płyt pod silnikiem, które zależnie od rodzaju zasilania są mniejsze lub większe oraz wypełnione lub nie matami głuszącymi.
Ten sam "system" obowiązuje w przypadku pozostałych wygłuszeń ... .

Co jednak ważniejsze, w okresie gdy VW i Skoda produkowały jeszcze modele z silnikami TDi osadzonymi wzdłużnie (1,9 oraz 2,5), gdyby nie emblemat i srebrny kolor na deklu silnika, w ogóle nie było żadnych różnic ... .

Co do problemów z "innym malowaniem" pozwolę sobie zauważyć, że A6, zarówno C5 jak i C6 praktycznie zawsze koroduje w obrębie dolnych listw drzwiowych. C5 korodowało tez w obrębie dachu, za to w C6 w ramach akcji serwisowej likwidowano korozję nie tylko drzwi ale też tylnych klapy.
Do tego w C6 (paradoksalnie poliftowych) łatwo doszukać się korozji na styku przednich błotników z listwą progową. I absolutnie nie są to przypadki ani odosobnione ani powypadkowe :!:
Z kolei w Q7 korodują tylne klapy nawet pomimo takiego drobiazgu, że są aluminiowe ... .

Jedyna analogia jakiej się można w przypadku korozji doszukać pomiędzy Audi a adekwatną rocznikowo Skodą dotyczy tylnych klap w obrębie lampek tablicy rejestracyjnej ... .
Faktycznie masz rację, 2x2=3.75, te auta na pewno są jakoś inaczej malowane ... ;-) .

Aha, w Skodach (Octavia i Yeti) też była akcja malowania wewnętrznych wykrojów drzwiowych, ale nie z powodu korozji tylko ze względu na źle wyprofilowane uszczelki.

Co do Caddy, T5/T6, Amaroka i Craftera są to samochody z grupy "użytkowe", wiec porównywanie ich do Audi ... chociaż rzeczywiście mogliby czasem pokazać więcej szczodrości ;-) .

Dla zwykłego użytkownika największe różnice dotyczą gatunku materiałów wnętrza, co jednak wcale nie znaczy, że te od VW i Skody są dramatycznie mniej wytrzymałe. Po prostu nie są tak wytworne jak w Audi.

W kwestii innych materiałów wykończeniowych, A DOKŁADNIEJ ICH BRAKU w modelu A6 C7 polecam wątek na naszym Forum, założony przez zdesperowanego Użytkownika, który zdecydował się na indywidualne wyklejenie matami kompletnie "gołych" połaci blachy ... .
I to za ciężkie tysiące złotych ... <mysli> .

:] <luzik>
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: A6 C7 do 100tys zł czy warto ?

Postprzez bolo19 » 2015-10-13, 16:28

Podśmiechujecie się z multitronika. Powiedzcie coś więcej dlaczego ? Szczegóły panowie ja się nie znam dlatego tutaj wszedłem. Jeśli nie multitronic to jaka skrzynie wybrać ? wracając do pytania z pierwszego posta..
bolo19
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 2015-10-11, 15:08
Model: A6 C7
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 CR CBBB 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2012
Imię: Bartek

Re: A6 C7 do 100tys zł czy warto ?

Postprzez mwx » 2015-10-13, 19:56

Multitronic to genialny pomysł, którego ze względu na ograniczenia materiałowe nie da się póki co zrealizować w trwały sposób.
W skrócie : te bezstopniowe skrzynie są delikatne i w starciu z ciężkim autem nie wytrzymują długo. Bierz cokolwiek innego.

Piotruś napisał(a):Zasadnicza różnica między A6 2.0TDi i pozostałymi modelami sprowadza się do innego ułożenia silnika, które w A6 i A4 jest wzdłużne, a w pozostałych poprzeczne.


Jak dla mnie cechą najbardziej wyróżniającą te 2 modele na tle całej reszty MQB-pochodnych jest wynikająca z powyższego konfiguracja zawieszenia. Nie spotkałem auta z McPhersonem, które prowadzeniem zbliżyłoby się do wielowahacza.
Każdy ma odwalone na innym punkcie - ja też za 100k kupowałbym nowego Superba (wlasnie namówiłem staruszka - super fura, choć do tych 100k trzeba jednak dorzucić), ale wciąż tęskniłbym za skręcaniem rodem z A6 <lol>
If it's got wheels, wings or tits - it's gonna give you problems.
Avatar użytkownika
mwx
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 457
Dołączył(a): 2014-07-03, 18:28
Lokalizacja: Poznań
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Maciej

Re: A6 C7 do 100tys zł czy warto ?

Postprzez bolo19 » 2015-10-14, 08:01

No teraz lepiej ;)dzięki. Są jeszcze s tronic i manual prawda ?
bolo19
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 2015-10-11, 15:08
Model: A6 C7
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 CR CBBB 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2012
Imię: Bartek

Re: A6 C7 do 100tys zł czy warto ?

Postprzez Piotruś » 2015-10-14, 08:22

mwx napisał(a):Jak dla mnie cechą najbardziej wyróżniającą te 2 modele na tle całej reszty MQB-pochodnych jest wynikająca z powyższego konfiguracja zawieszenia. Nie spotkałem auta z McPhersonem, które prowadzeniem zbliżyłoby się do wielowahacza.


Ależ oczywiście, że typ/rodzaj zawieszenia jest jedną z najważniejszych różnic pomiędzy omawianymi powyżej modelami :-D :!:

Moja wypowiedź dotycząca różnicy w osadzeniu silników odnosiła się tylko do zupełnie bezpodstawnych argumentów o rzekomo innych plastikach, osłonach silnika, a nawet innym malowaniu komór silnikowych u Audi na tle pozostałych VAG'ów :roll: ;) ... .

bolo19 napisał(a): Są jeszcze s tronic i manual prawda ?


S-tronic, moim prywatnym zdaniem najlepszy automat wszechczasów, ale w A6 C7 w konfiguracji z silnikiem 2.0 TDi jest dostępny dopiero od liftu 2014.
Wcześniej występował tylko z niektórymi V6 (diesel, dla benzyny nie pamiętam jak to było).

Manual jak manual - zawsze dostępny, w każdym przedziale wiekowym.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: A6 C7 do 100tys zł czy warto ?

Postprzez bolo19 » 2015-10-14, 13:03

Koledzy jeszcze pytanie. Facet sprowadza głównie diesle, ale na benzyne jest szansa. Skoro multitronic nie, to wezme manual bo to bez znaczenia dla mnie. Teraz lepiej diesel czy benzyna ? Czytam, że silniki 2.0tfi chleją olej. Z kolei diesel wiadomo większe ryzyko kosztów eksploatacji + ja mało jeżdże i głównie po mieście.
bolo19
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 2015-10-11, 15:08
Model: A6 C7
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 CR CBBB 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2012
Imię: Bartek

Re: A6 C7 do 100tys zł czy warto ?

Postprzez mwx » 2015-10-14, 16:03

Jak mało i po mieście to benzynka.
Szybko się nagrzewa.
Szukaj egzemplarza, w którym wymieniano olej co 15kkm. Pewno nie znajdziesz.
Oglądałem ostatnio kilka młodych C7 z Audi Select - wszystkie miały jeszcze fabryczny olej bo nie dobiły do 30kkm :-/
If it's got wheels, wings or tits - it's gonna give you problems.
Avatar użytkownika
mwx
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 457
Dołączył(a): 2014-07-03, 18:28
Lokalizacja: Poznań
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Maciej

Re: A6 C7 do 100tys zł czy warto ?

Postprzez killphone » 2015-10-16, 19:50

Piotruś napisał(a):
mwx napisał(a):Jak dla mnie cechą najbardziej wyróżniającą te 2 modele na tle całej reszty MQB-pochodnych jest wynikająca z powyższego konfiguracja zawieszenia. Nie spotkałem auta z McPhersonem, które prowadzeniem zbliżyłoby się do wielowahacza.


Ależ oczywiście, że typ/rodzaj zawieszenia jest jedną z najważniejszych różnic pomiędzy omawianymi powyżej modelami :-D :!:

Moja wypowiedź dotycząca różnicy w osadzeniu silników odnosiła się tylko do zupełnie bezpodstawnych argumentów o rzekomo innych plastikach, osłonach silnika, a nawet innym malowaniu komór silnikowych u Audi na tle pozostałych VAG'ów :roll: ;) ... .

bolo19 napisał(a): Są jeszcze s tronic i manual prawda ?


S-tronic, moim prywatnym zdaniem najlepszy automat wszechczasów, ale w A6 C7 w konfiguracji z silnikiem 2.0 TDi jest dostępny dopiero od liftu 2014.
Wcześniej występował tylko z niektórymi V6 (diesel, dla benzyny nie pamiętam jak to było).

Manual jak manual - zawsze dostępny, w każdym przedziale wiekowym.


Piotruś a gdzie wyczytales ze S-tronic jest dostepny od liftu 2014? Ja posiadam A6 s-line 2.0tdi CGLC z 2011-09 i mam S-tronik "NSL"
killphone
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2015-10-16, 19:29
Model: A6 C7
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.00 CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Rok: 2011
Imię: Robert

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do C7 (2011-2018)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości