A6C6 2.7Q Skrzynia szarpie na ciepłym silniku

A6C6 2.7Q Skrzynia szarpie na ciepłym silniku

Postprzez creatorv7 » 2017-08-04, 10:05

Witam, mam problem z moja audiką, mianowicie na zagrzanym silniku przy zmianie z 3/4 i redukcji, 4/3, czasami tez wbijaniu piątki, skrzynia szarpie. Na zimnym silniku wszystko jest okej. zauważyłem też (jeżdżę już rok i nie wiem czy tak było,ma być :) ) ze przy biegach 2/3 jak odpuszczę gaz, obroty w miarę szybko zchodzą na około 1100. Przy wyższych biegach spadają jednostajnie. Skrzynia była robiona w tamtym roku, wymiana kosza filtra oleju, regenerowany konwenter. Gdzieś wyczytałem ze wina jakiegoś czujnika temperatury, ale to w multi w c5. Jakieś pomysły? Pozdrawiam

@edit: dodam jeszcze ze czasami przy wbijaniu wstecznego, również stuknie. Na innym formuł kolega miał podobny problem, pomogła wymiana oleju. Może tam, gdzie robili mi skrzynie nalali mi jakiegoś shitu?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
creatorv7
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 2016-08-12, 14:29
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2007
Imię: Jarek

Re: A6C6 2.7Q Skrzynia szarpie na ciepłym silniku

Postprzez jaaro76 » 2017-08-09, 19:40

Tez jestem ciekawy odpowiedzi bo u mnie w Allroad a6c6 3.0 właśnie podobne objawy mechanik stwierdził ze to konwenter


Sent from my iPhone using Tapatalk
Avatar użytkownika
jaaro76
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2016-03-24, 11:58

Re: A6C6 2.7Q Skrzynia szarpie na ciepłym silniku

Postprzez kbc85 » 2017-12-26, 21:02

Moja szarpała jak się silnik zagrzał czyli tak po 15km jazdy i do tego obroty falowały. Wymiana konwertera załatwiła sprawę.
kbc85
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2017-09-07, 19:15
Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2004
Imię: Grzesiek

Re: A6C6 2.7Q Skrzynia szarpie na ciepłym silniku

Postprzez creatorv7 » 2017-12-26, 21:18

U mnie samo przestało, widocznie musiało się dotrzeć :)
creatorv7
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 2016-08-12, 14:29
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2007
Imię: Jarek

Re: A6C6 2.7Q Skrzynia szarpie na ciepłym silniku

Postprzez jaaro76 » 2017-12-27, 00:40

U mnie regeneracja konwertera oczywiście z wymiana oleju i po sprawie


Sent from my iPhone using Tapatalk
Avatar użytkownika
jaaro76
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2016-03-24, 11:58

Re: A6C6 2.7Q Skrzynia szarpie na ciepłym silniku

Postprzez kbc85 » 2017-12-27, 19:16

Proponuję podać ceny takich wymian, przyda się komuś jakie ceny są w poszczególnych rejonach kraju.

Ja dałem 2200zł za regenerowany konwerter + olej i filtr + robota. Wykonał to zakład w Mszanie Dolnej - Małopolskie.
Dodam tylko że pan Sentyrz z Krakowa od razu powiedział że skrzynia do remontu i wymiana konwertera nic nie da. Poinformował też że zabawa zacznie się od 5tyś w górę a taką imprezę.
kbc85
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2017-09-07, 19:15
Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2004
Imię: Grzesiek

Re: A6C6 2.7Q Skrzynia szarpie na ciepłym silniku

Postprzez creatorv7 » 2017-12-27, 19:28

2400 asb mielnik Wrocław. Konwerter kosz olej filtr
creatorv7
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 2016-08-12, 14:29
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2007
Imię: Jarek

Re: A6C6 2.7Q Skrzynia szarpie na ciepłym silniku

Postprzez jaaro76 » 2017-12-27, 19:30

Ja robiłem w angli, wszystko około 450£


Sent from my iPhone using Tapatalk
Avatar użytkownika
jaaro76
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2016-03-24, 11:58

Re: A6C6 2.7Q Skrzynia szarpie na ciepłym silniku

Postprzez Gregor A6 C6 2.7 Q+T » 2020-03-10, 08:45

Witam.odgrzewam temat.u mnie zaczął sie podobny problem a mianowicie.po rozgrzaniu skrzynia zaczęła szarpać z 2 na3 oraz przy redukcji (kikdawn)z 6 na5 i z 4 na3.dodam ze problem ten nie pojawie sie zawsze .jeden serwis stwierdził ze to pewnie wina sterownika i koszt 3500zl.
Gregor A6 C6 2.7 Q+T
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2020-03-10, 08:32
Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2005
Imię: Grzesiek


Powrót do C6 (2004-2011)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości