Niestety i mnie dopadło... Sampochód do wczoraj zmieniał poziomy około 1.5 / 2 min, większość czasu jeździłem na 1 zeby nie męczyć zbytnio kompresora....w między czasie zamówiony zestaw regeneracyjny uszczelek do kompresora. Czekam na kuriera. Po zakupie wykonałem adaptacje zawieszenia nie mając pewności czy poprzednik po wymianie Miechów przednich ją zrobił.
Auto do tej pory nie opadalo po nocy. Dziś nieco niżej jak zwykle ( dwa palce między oponą a nadkolem)
Po zakupie wykonałem adaptacje zawieszenia nie mając pewności czy poprzednik po wymianie Miechów przednich ją zrobił.
Obecnie po odpaleniu miga kontrolka pierwszego poziomu oraz kontrolka zawieszenia w zegarach która po jakimś czasie świeci się ją stale do ponownego odpalenia samochodu.
Błędy z ostatniej diagnozy vagiem:
Control Module Part Number: 4Z7 907 553 FG Component and/or Version: - 2C1A1 X060 Software Coding: 25500 Work Shop Code: WSC 02325 3 Faults Found:
01400 - Suspension Level Control 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
02538 - Function Restriction due to Overload 35-10 - - - Intermittent
01772 - Signal from Level Control Pressure Sensor (G291) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent
1) Czy wskazuje to raczej na niewydajny kompresor czy cos jeszcze?
2) jestem w trasie, czy mogę dojechać do domu czy raczej laweta?