(...) mam dwie sprawy :
- musiałem zdjąć czujnik poziomowania lewy przód ( ten ulubiony chyba przez wszystkich posiadaczy rolad ) bo wiedziałem ze jest uszkodzone złącze czyli wtyk i wtyczka. I tak w rzeczywistości jest wtyk ma zasniedziało/skorodowany środek i jeden pin juz wypadł na stałe a wtyczka to samo i zapchane dziurki. Szukam terac czujnika i wtyczki komplet ale co teraz z samochodem który z MOJEJ winy ( bo zapomniałem i nie włączyłem trybu podnośnik ), stoi teraz w max podniesionej wersji a moze i wyzej ( 80 cm prawy przód od asfaltu do początku nadkola) a lewy tył na wysokości poziom jeden i tak stoi jak drut, nawet nie drgnie ( 24h już), ale czy w tej sytacji mozna nim po mału pojechac ( bez założonego czujnika ) żeby w serwisie mi go przywrócili do poziomu 2 ? albo może jest jakiś sposób żeby opuścić ten przód bo na przycisk opuszcania obecnie nie reaguje tylko wywala błąd w postacji żółtej kontrolki ( słusznie zapewne) ?
- druga sprawa, zanim to się wydażyło czyli dwa dni temu wracałe z miasta i wszystko było normalnie ( oprócz raz z czasu zapalającej się kontrolki braku poziomowania ksenonów/i żótej od pneumatyki) co było dla mnie oczywiste bo wiedziałem już że ten czujnik jest uszkodzony o czym pisałem na wstępie aż tu z nikąd pojawił się dziwny odgłos, słyszalny po przekroczeniu 60/70 km/h, potem narasa wraz z prędkoscią i zaczyna lekko przenosić się na karoserie w postacji drgań, w pierwszej chwili myślałem że mam gume bo bardzo przypominało ten objaw, więc zjechałem na stacje, kontrola opon i cisnienia wszystko ok, coś jakby obcierało chyba z tyłu. Zgasiłem samochód wrzuciłem na N i popchnołem go troche żeby zobaczyc czy może coś go nie blokuje a tu nic bez większego wysiłku auto dało sie pchać ( byłem sam ), potem ruszyłem bardzo wolno jadą z głową za obrysem pojazd ( to chyba zabronione , słuchałem o co chodzi, ale poza tym że wydawało mi się że coś jednak gdzies obciera w sposób zgodny z pełnym obrotem koła to nic nie stwierdziłem , pytanie czy możliwe jest ze juz w tym czasie źle wypoziomowany samochód dawał takie odczucia przy szybszej jeździe ?( podobny troche dzwięk i objaw jak przy otwartym szyberdachu na dużej prędkości czasem spotykałem sie z takim dziwnym dzwiekiem lub lekko otwartą tylnia szybą przy szybkiej jeździe ) Dzisaj zdejmę wszystkie koła po kolei i sprawdze jeszcze w ten sposób, rozumiem że w Q jak podniosę jedną strone i skrzynia będzie na N to koła będą obracały sie swobodnie ?
Pozdrawiam
Robert