Audi a6 C7 inny przebieg z filtra DPF niż na liczniku ?

Audi a6 C7 inny przebieg z filtra DPF niż na liczniku ?

Postprzez merci_gd » 2017-03-04, 10:13

Witam,
Rok temu kupiłem C7 rok produkcji 2012 z przebiegiem 153tys km. Zabrzmi głupio, ale zamydlony renomą firmy, pisemny gwarancjami przebiegu i bezwypadkowości no i prawidłowym funkcjonowaniem auta dopiero wczoraj pojechałem na przegląd gdzie mój znajomy mechanik, który podłaczył auto do komputera oświadczył mi, że z filtra dpf wynika, że ostatnie wypalanie było przy przebiegu 226tys km. Jestem laikiem jeśli chodzi o takie tematy więc czy jest to możliwe ? Posiadam historie serwisową z ASO z której wynika, że nie bardzo było w którym momencie cofnąć licznika o taki przebieg, ponieważ auto było serwisowane co kilka miesięcy i przebiegi rosły ciągle o kilka kilkanaście tysięcy w zależności co ile miesięcy był na serwisie.
merci_gd
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2017-03-04, 10:07
Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: INNY
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2012

Re: Audi a6 C7 inny przebieg z filtra DPF niż na liczniku ?

Postprzez lyngso » 2017-03-05, 09:01

Witam

Zakładam, że silnik jaki posiadasz kolego to diesel, bo z opisu to nie wynika.
Jeżeli zamontuje się filtr DPF z innego samochodu, to nie przeniesie się jego przebieg, bo filtr DPF nie ma gdzie go zapisać, to po prostu, ogólnie mówiąc, grubsza rura z wkładem w środku.
Przebieg można też odczytać z kluczyka. Jeśli używasz tylko jednego, a drugiego nie używano wcześniej, to jest szansa, że będzie można odczytać z niego przebieg oryginalny lub zbliżony do oryginalnego.
Druga sprawa, jeśli przebiegi się nie zgadzają, to wydaje mi się, że możesz zwrócić auto i żądać pieniędzy w związku z niezgodnością towaru z umową.
Proponuję też udać się do Audi i niech oni zweryfikują.

Pozdrov
Avatar użytkownika
lyngso
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 2013-11-03, 08:55
Lokalizacja: lubuskie
Model: A6 C8