Witam serdecznie,
Pokrótce postaram się opisać moje problemy z samochodem:
1. Mam wrażenie, że turbina zbyt późno się załącza, po wciśnięciu gazu do oporu dopiero przy 50 km/h czuć przyśpieszenie.
2. Przy dojeżdżaniu np. do skrzyżowania i hamowania obroty silnika wynoszą 1700 RPM dopiero po całkowitym zatrzymaniu spadają do 900 RPM.
Logi statyczne:
Log 003 http://vaglog.pl/log_222656.html
Log 004 http://vaglog.pl/log_222657.html
Log 010 http://vaglog.pl/log_222658.html
Log 011 http://vaglog.pl/log_222659.html
Log 013 http://vaglog.pl/log_222660.html
Log 018 http://vaglog.pl/log_222661.html
Log 023 http://vaglog.pl/log_222662.html
Logi dynamiczne:
Log 001 http://vaglog.pl/log_222780.html
Log 003 http://vaglog.pl/log_222781.html
Log 004 http://vaglog.pl/log_222782.html
Log 007 http://vaglog.pl/log_222783.html
Log 008 http://vaglog.pl/log_222784.html
Log 010 http://vaglog.pl/log_222785.html
Log 011 http://vaglog.pl/log_222786.html
Log 013 http://vaglog.pl/log_222787.html
Log 018 http://vaglog.pl/log_222788.html
Log 022 http://vaglog.pl/log_222789.html
Log 023 http://vaglog.pl/log_222790.html
Log 028 http://vaglog.pl/log_222791.html
Z góry dziękuję za okazaną pomoc.