Berlingo zawieszenie a uderzenie kołem w wyspę na jezdni.

W tym dziale sprawy dotyczące ogólnie zawieszenia, bez podziału ma markę i modele włącznie z innymi pojazdami.

Postprzez Andi » 2013-12-30, 12:12

BADIX, Wszystko zalezy od krawedzi tej przeszkody , wysokosci predkosci najazdu ,profilu opony.
Najwzaniejsze sa odczucia kierowcy, a kazdy ma inne .Najprosciej i najbezpieczniej podjechac na podnosnik i obejrzec samemu lub z pomoca mechanika..Pewnosc 101% lepsza niz domniemanie ;-)
Elektryka, Automatyka,Zabezpieczenia,zdalne sterowanie
Serwis Turbin Wiatrowych
Avatar użytkownika
Andi
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 607
Dołączył(a): 2013-06-05, 20:23
Lokalizacja: NNM/Viborg
Model: Ford Mondeo
Nadwozie: Hatchback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 CR CBBB 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2009
Imię: Andrzej

Postprzez Andi » 2013-12-30, 12:25

BADIX napisał(a):Andi,

Profil opony hm - 65 - standardowy.
Prędkość - nie było szybciej niż 30 km / h.
Na szczęście odpukać - nie mam z zawieszeniem w tym samochodzie problemów i trochę szkoda, ze człowiek czasami sam sobie problemy stwarza.
predkosc niezbyt duza ,profil wysoki wiec opona miala czym amortyzowac ... :roll:
Jako ,ze to auto sluzbowe to za naprawy nie placisz ,a czas w warsztacie to czas pracy ;)
Elektryka, Automatyka,Zabezpieczenia,zdalne sterowanie
Serwis Turbin Wiatrowych
Avatar użytkownika
Andi
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 607
Dołączył(a): 2013-06-05, 20:23
Lokalizacja: NNM/Viborg
Model: Ford Mondeo
Nadwozie: Hatchback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 CR CBBB 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2009
Imię: Andrzej

Postprzez RomanS » 2013-12-30, 19:30

BADIX napisał(a):Chodzi mi bardziej o to czy w najbliższym czasie mogę się czegoś spodziewać


No jasne !!! W końcu kiedyś coś sie rozleci :)

BADIX, jako, że znamy sie już jakiś czas to ciągle nie wierzę, że zadajesz na poważnie takie pytania "do wrożki" ?

Domyslam się, że Tobie nasze odpowiedzi wcale nie sa potrzebne, bo sam to wszystko wiesz, chcesz tylko aby forumowa "młodzież" czegoś się nauczyła, prawda ? :)

Swoją drogą to z Twoich doświadczeń wynika, że takie Berlingo to niezły trup, ciągle coś pada :-o Strach czymś takim jeździć :)
Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości

Pozdrawiam, Roman
Avatar użytkownika
RomanS
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 685
Dołączył(a): 2013-05-31, 10:20
Lokalizacja: Poznań
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000

Postprzez RomanS » 2013-12-30, 21:08

BADIX napisał(a):Jadę z nim do kontroli zawieszenia - dla spokoju ducha :-P :mrgreen:


No i właśnie do tego chciałem Cię nakłonić :!: :-)

W sytuacji którą opisałeś nie bardzo bym ufał w jakiekolwiek diagnozy stawiane bez oglądania pacjenta.
Po prostu teoretycznie może byc i taka sytuacja, że nie ma żadnych niewłaściwych objawów a tymczasem jeżdzimy z jakąś śrubą trzymającą na ostatnim zwoju gwintu lub innym elementem będącym na przysłowiowym ostatnim włosku.

Za duzo chyba takich rzeczy widziałem :-)
Avatar użytkownika
RomanS
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 685
Dołączył(a): 2013-05-31, 10:20
Lokalizacja: Poznań
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000


Powrót do Pozostałe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości