zauważyłem irytujące bicie na kierownicy, nie potrafie zlokalizować problemu, zaczeło sie jeszcze przed zmianą na letnie, wyrazne bicie występuje w przedziale od 130 do 170km/h i nie jest zależne od obrotów silnika,
normalnie zwaliłbym na wyważenie ale zmieniałem na letnie i problem ten sam, pojechałem na wyważenie i jest wszystko ok, dodam że w zeszłym sezonie było jak najbardziej OK,
byłem wyszarpać zawieszenie i mam mini luz na dolnych sworzniach a to chyba nie ma wpływu na bicie
Jedyną ingierencją w auto była zmiana skrzyni biegów na świeta w grudniu, ale nie wiem co mogłoby tam ewentualnie wprawiać w wibracje kierownice a potem całą karoserie
powyżej 170km/h z tych wibracji robi sie dziwne warczenie głośniej i ciszej jednostajnie jakby włączył replay na 3y sekundowy utwór i wszystko rozchodzi sie po karoseri
gdzie mam jeszcze zajrzeć ?