Check engine powyżej 130km ben/gaz

Check engine powyżej 130km ben/gaz

Postprzez Fisichella4 » 2016-08-15, 21:13

Witam mam problem w swoim audi. Gdy jadę ok 130km/h i wcisne gaz do dechy(lub do połowy) to auto wpada w tryb awaryjny i musze zwolnić np do 90km/h(albo do mniejszych obrotów). Rzecz dzieje się na gazie i paliwie A więc to nie wina samego nowego gazu BRC. Dodam iż: Gaz montowany był 2 tyg temu BRC dałem 4400zł. po montazu gazu wymieniłem Świece platynowe, i jedną cewke.(wyskakiwał błąd) i okazało się ze była za krótka. Tryb zaczał się włączać po przejechaniu około 650km ciągłem jazdy za granice... Dodam że temperatura na liczniku raz ma 70 raz 60 raz 90 czyli do wymiany mam czujnik temperatury? Czy również termostat bo czasem jak sie nagrzeje to trzyma ale 75stopni. Pytanie gdzie ten czujnik jest bo znalazłem jeden czujnik przy zderzaku z przodu ale ktoś pisał ze jest przy grodzi i tam też jest termostat. Czy jest ktoś w stanie mi pomóc bo nie moge po autostradzie jeździć szybko no chyba że wcisne lekko gaz i auto sie rozpedza do 180km.h przez jakiś czas to jest ok.... Może to adaptacja przepustnicy? Po montazu gazu albo wina czujnika temperatury? Albo nie działającej klimy <rotfl>
Fisichella4
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2016-08-15, 16:12
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 BDV 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2004
Imię: Marcin

Re: Check engine powyżej 130km ben/gaz

Postprzez elwarka1 » 2016-08-16, 19:14

Zasadnicze pytanie, czy ww objawy występowały przed założeniem lpg? Jeżeli nie to wina jest po stronie lpg, jego wystrojenia, a raczej jego braku. To że na benzynie jest źle, o niczym nie świadczy. Źle wystrojona instalacja potrafi nieźle namieszać i na benzynie też będzie źle. Twój silnik jest bardzo czuły na jakość montażu i wystrojenia instalacji.
elwarka1
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 175
Dołączył(a): 2014-12-28, 22:31
Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7 BES 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2003
Imię: Łukasz

Re: Check engine powyżej 130km ben/gaz

Postprzez Fisichella4 » 2016-08-17, 21:24

No z reguły przed założeniem gazu jeździłem jeden dzień, bo go dopiero kupiłem..... Ale jechałem 160 i nic się nie działo ale jechałem przez około 20km a tutaj rzecz stała się jak jechałem spokojnie ok 150km/h przez 700km i wtedy pierwszy Check.... chce kupić sobie Vscan 5053 its. Ale nie wiem czy nie lepiej kupić jakiś kabel z obsługa Can. Możesz coś poradzić...masakra jeszcze te problemy z klimatyzacja a pogoda +25... sam nie wiem czy zamówić klimatyzacje czy wczołgać się pod auto i sprawdzić może kabel uszkodzili od sprężarki ale to by raczej był błąd....
Fisichella4
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2016-08-15, 16:12
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 BDV 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2004
Imię: Marcin

Re: Check engine powyżej 130km ben/gaz

Postprzez elwarka1 » 2016-08-17, 21:41

Co do kabla to nie wiem za bardzo jaki Ci doradzić. Podjedź do kogoś, kto ma pełną wersję VCDS-a (każdy porządny mechanik go ma) i sprawdź błędy w silniku i klimatyzacji, a wszystko będzie jasne. Jeżeli chodzi o silnik, to na 99% masz źle, albo bardzo źle wyregulowaną instalację LPG i to miesza też w pracy silnika na benzynie. Spytaj się gościa, który Ci montował LPG, czy stroił auto w trasie i czy używał do tego sondy AFR.
elwarka1
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 175
Dołączył(a): 2014-12-28, 22:31
Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7 BES 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2003
Imię: Łukasz

Re: Check engine powyżej 130km ben/gaz

Postprzez Fisichella4 » 2016-08-19, 21:53

Panowie mam nastepujące błędy w aucie:
-P0172 System too Rich, Bank 1
-P0341 Camshaft position sensor (A) circuit bank 1:range/performance
-01519 Right Back-Up Light M17 ( to jest chyba błąd tylniej zarówki)? Bo nie świeci mi się zarówka cofania.
-01565 Oświetlenie bagażnika -W3 (problem w tym ze w bagazniku nie widze żadnej zarówki? W mojej wersji jest wogóle?
-01314 Jednostka sterująca silnika ?
-P0010 'A' Camshaft Position Actuator Circuit Bank 1:malfunction
i miałem błąd Misfire 1. Ogółem usunałem go i narazie nia ma tego błędu, może te inne błędy generuje uszkodzona cewka bo widze że wszystkie wymienione ale jeszcze jedna jest oryginalna chyba. Auto na wolnych obrotach lekko sie trzesie nie rowno chodzi ale ostatnio mialem tez ten blad i wymienilem cewke i bylo ok. Ale teraz moze jeszcze jedna cewka padła??Jakieś sugestie?A

Jak narazie zamieniłem cewki miejscami i błedu nie mam ale to raczej nie od tego....
Fisichella4
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2016-08-15, 16:12
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 BDV 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2004
Imię: Marcin


Powrót do C6 (2004-2011)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości