kowal51 napisał(a):peyo32 napisał(a):Sądzę że jest uszkodzona pompa wtryskowa ale przed oddaniem do regeneracji chciałbym uzyskać potwierdzenie moich podejrzeń.
peyo32, z logów(004 bs) wynika że mechanizm przestawiacza kąta wtrysku stoi w miejscu. Prawdopodobnie tłoczek uległ przytarciu/ zatarciu.
Przemcio napisał(a): 107st płynu chłodniczego?
Właśnie, jest to zastanawiające..
Ps. Zapisały się jakieś błędy ?
Panowie temperatura taka bo nie ma wiskozy i zapowietrzona nagrzewnica auto stoi u mnie na warsztacie wymieniałem wałki, popychacze, koniki, zawory zwrotne i odmę.
Przed remontem sterownik miał zapisaną usterkę 00550 myślałem że jest to przyczyna źle ustawianego zapłonu bo był przekoszony dlatego wrzuciłem tylko chłodnicę (skąd ta wysoka temperatura) i zacząłem bawić się ustawieniem zapłonu ale jak widać pompa umarła.
Teraz pytanie co trzeba w niej zrobić, co wymienić czy mógłbym sam to zrobić.I jakby się okazało że nie obejdzie się bez oddania jej do profesjonalnej regeneracji to jaki by był przybliżony koszt naprawy tej usterki. klient wyszatkował się z kasy i płacze..
Pozdrawiam i czekam na ewentualnie jakieś sugestie