Darek... napisał(a):przez pięć lat użytkowania A6C5 2,5TDI byłem przekonany ,że jedyna możliwość uruchomienia grzałki to dodatkowa funkcja odmrażania przedniej szyby ... rzeczywiście nigdy nie ustawiałem klimatronika na HI - reszta testów (różnych kombinacji nie uruchomiło grzałki)
Duzo w tym temacie niescisłości i błędów napisanych przez kolegów a wystarczyłoby poczytać Instrukcję obsługi
Co do odmrażania przedniej szyby:
Cytuje (str. 155, wersja z klimatronikiem): " Odmrazanie. Nastepuje mozliwie najszybsze odmrożenie lub osuszenie przedniej szyby i szyb bocznych.
Regulacja temperatury nastepuje automatycznie. Maksymalna ilość powietrza wypływa przede wszystkim z wylotów 1 i 2 Patrz "Wyloty powietrza" na str 157 ((sa to wyloty na górnej powierzchni deski- srodkowy i boczne-dop mój).
Naciśnięcie tego przycisku powoduje
wyłączenie zamknietego obiegu i pracy ekonomicznej."
Po co więc ustwiać temperaturę czy wciskać ECON skoro robi się to wszystko automatycznie
?
U mnie przynajmniej działa to wszystko po wciśnięciu tego jednego przycisku. I to działa bardzo skutecznie
A co do ECON to na str. 156: "...Po nacisnięciu tego przycisku w samochodzie z silnikiem wysokopręznym WYŁĄCZA
się ogrzewanie dodatkowe i w ten sposób można zaoszczędzic paliwo" (chodzi o grzałkę montowaną przy nagrzewnicy w autach z silnikiem wysokoprężnym.
Tak, że Koledzy: NIE KOMBINOWAĆ
JEDEN przycisk i wszystko działa samo