darioon napisał(a):W trakcie jazdy powyżej 50 km/h z tego co wyczytałem kompresor zaczyna pracować i u mnie też tak jest dobija do 16 barów następnie temperatura dochodzi do 100 stopni i przekaźnik wyłącza kompresor. Czy kompresor do wymiany jeżeli na postoju działa szybko i sprawnie a w trakcie jazdy dobija 16 barów
darioon napisał(a): Planuje zakupić regenerowany z firmy LIMAK czy do tego potrzeba jakiś komplet uszczelek oringów itd. czy to co jest w komplecie wystarczy ?
darioon napisał(a):bez oringów które musiałem dokupić, żaden to koszt ale żeby coś kupić trzeba wyjąc stare żeby dobrać wymiar a miał być komplet, dobrego wrażenia na mnie to nie zrobiło
darioon napisał(a):Miech zmieniony, zobaczymy po nocy czy nie będzie kucał
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości