Passat 2.5 TDI

Tutaj omawiamy sprawy dotyczące jednostek wysokoprężnych, nie przywiązanych konkretnie do danego modelu.

Passat 2.5 TDI

Postprzez Andzin » 2013-08-21, 21:43

Witam!!!

Jako że jestem na obczyźnie i chciałbym pomóc rodakowi,chciałbym się was poradzić.
Problem polega na tym że jest brak zasilania na zaworkach n75 i n18.
Po sprawdzeniu błędów wyskoczyły oto takie:

01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)
01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)
01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1
01686 - Control Module for Cooling-Fan After-Run (J138)

Tak przychodzi mi na myśl jakiś bezpiecznik,w skrzynce przy kompie ,ale nie jestem pewien a że dzisiaj brak czasu był tylko tyle udało mi się sprawdzić.

Jakby ktoś miał jakieś sugestie i pomysły z góry Dziękuję!!!


Pozdrawiam Andrzej.
Avatar użytkownika
Andzin
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 104
Dołączył(a): 2013-06-21, 22:06
Lokalizacja: Turek
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Imię: Andrzej

Postprzez Piotruś » 2013-08-22, 11:17

Andzin napisał(a):Problem polega na tym że jest brak zasilania na zaworkach n75 i n18.


Jesteś tej diagnozy w 100% pewny ?

Zestaw błędów wcale tego nie potwierdza (przynajmniej w odniesieniu do zaworka sterującego turbiną N175).
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Postprzez Andzin » 2013-08-22, 11:44

Piotruś, Właśnie nie jestem pewien.W tym aucie jest taka sieka porobiona z kablami że głowa mała.Ktoś chyba zakochał się w izolacji i sztukowaniu kabli!!!
I przez to nie wiadomo od czego zacząć,czy szukać po kablach czy coś innego??
<mysli>
Avatar użytkownika
Andzin
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 104
Dołączył(a): 2013-06-21, 22:06
Lokalizacja: Turek
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Imię: Andrzej

Postprzez zibi06 » 2013-08-22, 13:10

Piotruś napisał(a):Zestaw błędów wcale tego nie potwierdza (przynajmniej w odniesieniu do zaworka sterującego turbiną N175).

Piotruś, gdyby pominąć info odnośnie N75 czy nie jest to czasami jeden z bezpieczników (ten normalny <rotfl3> ) ? Jeżeli tak to raczej sam od siebie nie "wyskoczył" bo przyczyną (jak opisuje Andzin) może być sieczka w instalacji.
Avatar użytkownika
zibi06
-#Admin
-#Admin
 
Posty: 1585
Dołączył(a): 2013-06-02, 23:04
Lokalizacja: Pomorskie
Model: Nie mam
Nadwozie: SUV
Zasilanie: Benzyna
Silnik: INNY
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2014

Postprzez Piotruś » 2013-08-23, 05:19

zibi06 napisał(a):Piotruś, gdyby pominąć info odnośnie N75

Ale to wiadomość jest kluczowa i nie wolno jej pomijać ;-) ...

zibi06 napisał(a):czy nie jest to czasami jeden z bezpieczników (ten normalny ) ?

Zaworki N18, N75 i N239 są "obsługiwane" bezpiecznikami zabudowanymi w skrzynce skrywającej ECU. Jak dokładnie wygląda to w Passacie łatwo sprawdzić ale muszę się dorwać do ELSY i oczywiście to zrobię ale troszeczkę później )chroniczny brak czasu).
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Postprzez Andzin » 2013-08-25, 15:35

Witam!!!
Problem został w jakimś stopniu rozwiązany :!:
Wszystkiemu winne były przeróbki kabli jakiegoś fanatyka izolacji :!: Okazało się że kable były tylko poskręcane a nie polutowane i się rozłączył.Najważniejsze że w końcu turbinka pompuje. :-D


Piotruś, i zibi06, Dziękuję za zainteresowanie tematem i jakieś podpowiedzi!!!


P.S. jak ogarnę się trochę to wrzucę fotki tej sieki!!!



Pozdrawiam Andrzej.
Avatar użytkownika
Andzin
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 104
Dołączył(a): 2013-06-21, 22:06
Lokalizacja: Turek
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Imię: Andrzej


Powrót do Pozostałe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości