przez Piotruś » 2015-08-28, 10:03
1. Odkręć korek wlewu oleju i obracaj silnikiem aż zobaczysz na wałku rozrządu wyraźny napis OT.
2. Jeszcze lepiej, skoro wymieniałeś pasek rozrządu, to powinieneś dysponować blokadą wału korbowego - jeśli tak załóż ją.
3. Ustaw koło pompy wtryskowej w pozycji aby można było je zablokować dedykowanym trzpieniem (lub np. wiertłem).
4. Załóż pasek tak aby po ustawieniu rolki napinającej "nie brakowało ząbka".
5. Zdemontuj blokady, ładnie wszystko poskładaj i uruchom silnik.
6. Sprawdź kompem bieżący kąt wtrysku i skoryguj na śrubach regulacyjnych, a w razie braku regulacji przełóż pasek pompy na ząbkach.
Pozdrawiam. Piotr.
Złote myśli:
Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .