Problem na wolnych obrotach i przy zapalaniu

Re: Problem na wolnych obrotach i przy zapalaniu

Postprzez RomanS » 2014-07-29, 19:58

gary2000, upewnij się czy za kazdym razem pod słowem "wymiana rozrządu" wszyscy rozumieją to samo. Jeden pomysli o samym pasku zebatym, drugi o pasku z jedną dużą rolką a trzeci dołozy małą rolkę od napinacza hydraulicznego itd.
To Ty musisz okreslic co chcesz aby wymieniono. Ja niedawno przerabiałem temat i dla mnie był to zestaw obowiązkowy: pasek zębaty, duża rolka, napinacz hydrauliczny z małą rolką, pompa wody i dodatkowo pasek wielorowkowy. Moznaby dołozyć jeszcze napinacz paska wielorowkowego i pasek napędu klimy. Zostawiłem to celowo, bo tak chciałem.
Po drugie cena zapewne zależy od tego co za części chcą Ci włożyć (najchętniej takie na które mają najwieksze rabaty).

Co do błędów to skasuj wszystkie i zobacz które pojawią się ponownie. No i wtedy ponaprawiaj te zespoły które wywaliły błąd.
Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości

Pozdrawiam, Roman
Avatar użytkownika
RomanS
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 685
Dołączył(a): 2013-05-31, 10:20
Lokalizacja: Poznań
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000

Re: Problem na wolnych obrotach i przy zapalaniu

Postprzez gary2000 » 2014-07-29, 21:34

Dzięki za celne uwagi.
Zastanawiam się nad takim zestawem:
http://www.rozrzad.pl/pl/p/Rozrzad-Audi ... 55709/1779

do tego pompa wody + dodatkowe paski klinowe
Jakbym pominą coś ważnego to proszę o info.

Pozdr
gary2000
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2014-07-14, 17:24
Model: A6 C5
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8 AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 1998
Imię: Łukasz

Poprzednia strona

Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości