Problem z allroad

Problem z allroad

Postprzez jasiek7709 » 2014-12-16, 19:16

Witam wszystkich Fanow audi.
Mam problem niedawno kupilem allroada 2001rok 2,7 biturbo plus gaz i mam dwa problemy jeden to jak jade okolo 50kmh ro obroty mi skacza miedzy 1200 a 1600 tak jakby skrzynia nie wiedziala co ma zrobic jak go recznie zredukuje do 4 biegu obroty wskakuja na 2100 i jest ok podobno to nie jest wina skrzyni a drugi problem mam z zawieszeniem jak jade opuszczony to jest wszystko ok ale ja sie podniose na 3 to jak przyspieszam zaczyna mi bujac kabina i cos jakby stuka bylem na przegladzie sprawdzili mi cale zawieszenie i nigdzie na wachaczach nie ma luzu, myslalem ze to moze te przeklete miechy ale jak go zostawie na noc to nieopada, acha z tymi obrotami tez ma problem moj wujek tyle ze on jezdzi allradem c6 3.0tdi.
Jesli ktos moglby pomoc choc troszke to bede zobowiazany
Przepraszam za brak pl znakow ale mam klawiature de
jasiek7709
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2014-12-16, 15:45
Model: Allroad C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7 ARE 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2001
Imię: Janusz

Re: Problem z allroad

Postprzez Piotruś » 2014-12-16, 20:49

Co do falowania obrotów ciężko będzie wypowiedzieć się bez konkretnej diagnostyki tak silnika jak i skrzyni biegów.
Analogii do A6 C6 3.0TDi nie szukaj - tam najczęściej siada lock-up ale takie spekulacje kompletnie nie mają sensu ani uzasadnienia.

Co do bujania nadwoziem myślę, że powinieneś zacząć od zweryfikowania amortyzatorów. Pneumatyka sama w sobie raczej to nie będzie i to nawet gdyby szwankowała.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Problem z allroad

Postprzez jasiek7709 » 2014-12-17, 20:26

Dziekuje kolego za male podpowiedz
Mam jeszcze takiew male pytanko . Jutro wieczorem wybieram sie do Polski i chcialbym sprawdzic poziom oleju w skrzyni bo widzialem maly wyciek jak sprawdzalem wachacze i martwie sie czy jest ok bo dzis stanolem na krzywym podlozu ze tak powiem i mialem ciezko wcisnac bieg wskoczyl ale trzeba bylo uzyc troche sily zyeby wszedl i swieci mi sie kontrolka ze mam niski stan oleju a w silniku jest ok , juz kiedys mi sie ona zaswiecila ale po 2 dniach znikla i bylo ok na wszelki wypadek pytalem mechanika dlaczego tak jest to mi odpowiedzial ze jak jest olej w silniku i nie swieci na czerwono to moge jezdzic. I moze ktos wie jaka powinna byc temp oleju bo mi pokazuje jak jade po miescie 120 stopni ale jak go krece miedzy 160 a 200 to idzie pod czerwone na 170 stopni i nie wiem czy to normalne
jasiek7709
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2014-12-16, 15:45
Model: Allroad C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7 ARE 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2001
Imię: Janusz

Re: Problem z allroad

Postprzez Piotruś » 2014-12-18, 09:13

Jasiek7709, powiem krótko, że jeżeli podane przez Ciebie wartości są faktyczne (a nie zafałszowane przez wadliwe czujniki lub rzeźbę w instalacji elektrycznej), to Twój samochód w obecnym stanie nadaje się JEDYNIE do spokojnej przejażdżki w kierunku sprawdzonego, rzetelnego i baaaardzo fachowego serwisu.
Zresztą nawet jeśli prawdziwe parametry są dobre, a ciułają tylko odczyty, to i w takim przypadku jedyną drogą do przebycia zostaje dobry, zweryfikowany serwis !!
Wbrew temu, co może się pozornie wydawać, nie jestem cyniczny ani złośliwy. Moim zdaniem po prostu nie ma innej opcji.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Problem z allroad

Postprzez jmm » 2014-12-18, 10:11

Na początek wymienilbym czujnik temp oleju, a do tego czasu jezdzilbym jak dziadek do kościoła, albo calkiem odstawil auto. Jezeli olej osiagnal faktycznie taka temperature to nadaje sie do zlania.
To falowanie obrotów to raczej problem z konwerterem

tap
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic Advance
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente
'85 Audi Coupe quattro 2.2
Avatar użytkownika
jmm
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 2013-07-08, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 APR 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 1999
Imię: Kuba


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość