Rafal1435, niestety Twój trud logowań dynamicznych praktycznie poszedł na marne, bo NIE trzymałeś "nogi w podłodze", co jest niezbywalnym warunkiem w przypadku takim jak Twój.
Następnym razem przełącz się w "manualny" tryb skrzyni i loguj na 3 lub 4 biegu od ok. 1500 do 3600/3800 obrotów silnika.
Ale teraz już się nie męcz, bo (moim zdaniem) już widać, że nawet najlepiej zrobione logi nie pomogą w rozwiązaniu Twojego problemu głownie dlatego, ze przez internet i tak nie poznamy charakteru/pochodzenia awarii.
Nie wiemy czy irytują Cię jakieś wibracje zespołu napędowego, "przerywanie" (w sensie nierównej pracy) silnika czy też na przykład "ślizgający" się łańcuch na "stożkach" multitronika. Ja akurat uważam, że powinieneś posilić się opinią dobrego, sprawdzonego fachowca, który wykona jazdę próbną i nakreśli kierunek dalszego postępowania.
Rafal1435, wielu z nas bardzo chciałoby Ci pomóc na podstawie Twoich relacji i zapisu logów, ale jak często się zdarza, nie zawsze jest to możliwe. Jedź do dobrego fachowca. To IMO najlepsza i najkrótsza droga do celu, a przecież zawsze jeszcze możesz się z nami skonsultować.
Daj znać gdy coś postanowisz i oczywiście o postępach w działaniu