Prośba o analizę logów.

Prośba o analizę logów.

Postprzez daros81 » 2016-04-28, 13:22

Witam proszę o pomoc.
Auto zaczyna mocno szarpać przyok 3500obr/min (przy obciążeniu).
Poza tym czasami silnik chodzi nierówno a czasami gładko.
Vag nie pokazuje żadnych błędów.

Logi
003 http://vaglog.pl/log_260048.html
011 http://vaglog.pl/log_260051.html
035 http://vaglog.pl/log_260049.html
001,003,004 http://vaglog.pl/log_260047.html
007,011,013 http://vaglog.pl/log_260050.html
007,023,013 http://vaglog.pl/log_260052.html

Jeszcze logi statyczne i dynamiczne tylko w takiej postaci posiadam.

Poniedziałek,25,Kwiecień,2016,17:48:11:39844
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows Pracujesz na Windows 8.1 x64
Wersja VCDS: AKP 15.7.3.1
Wersja danych: 20160224
www.vcds.pl




Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:48:09 Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.38 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1
0.00 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.07 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.42 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4

17:48:09 Grupa 018: Unit Injector Status
0.0 Injector Status Cylinder 1
0.0 Injector Status Cylinder 2
0.0 Injector Status Cylinder 3
0.0 Injector Status Cylinder 4

17:48:09 Grupa 023: Unit Injector Switching Time Deviation
8.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
29.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
48.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
24.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
Poniedziałek,25,Kwiecień,2016,17:48:53:39844
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows Pracujesz na Windows 8.1 x64
Wersja VCDS: AKP 15.7.3.1
Wersja danych: 20160224
www.vcds.pl




Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:48:51 Grupa 001: Injection Quantity
4116 /min Engine Speed (G28)
46.7 mg/suw Injection Quantity
24.0*KW Injection Duration (specified)
82.8*C Coolant Temperature (G62)

17:48:51 Grupa 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
4158 /min Engine Speed (G28)
1050.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
990.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (actual)
99.6 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

17:48:51 Grupa 004: Unit Injector
4179 /min Engine Speed (G28)
21.7 *PGMP Injection Start (specified)
23.5*KW Injection Duration (specified)
-5.4*KW Torsion Value
Poniedziałek,25,Kwiecień,2016,17:49:01:39844
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows Pracujesz na Windows 8.1 x64
Wersja VCDS: AKP 15.7.3.1
Wersja danych: 20160224
www.vcds.pl




Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:49:00 Grupa 001: Injection Quantity
3066 /min Engine Speed (G28)
0.0 mg/suw Injection Quantity
-1.0*KW Injection Duration (specified)
81.9*C Coolant Temperature (G62)

17:49:00 Grupa 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
3087 /min Engine Speed (G28)
440.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
560.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (actual)
99.6 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

17:49:00 Grupa 004: Unit Injector
3066 /min Engine Speed (G28)
7.1 *PGMP Injection Start (specified)
-1.0*KW Injection Duration (specified)
-4.9*KW Torsion Value
Poniedziałek,25,Kwiecień,2016,17:50:01:39844
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows Pracujesz na Windows 8.1 x64
Wersja VCDS: AKP 15.7.3.1
Wersja danych: 20160224
www.vcds.pl




Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:49:59 Grupa 001: Injection Quantity
4284 /min Engine Speed (G28)
42.8 mg/suw Injection Quantity
22.4*KW Injection Duration (specified)
84.6*C Coolant Temperature (G62)

17:49:59 Grupa 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
4284 /min Engine Speed (G28)
1050.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
950.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (actual)
99.6 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

17:49:59 Grupa 004: Unit Injector
4263 /min Engine Speed (G28)
22.0 *PGMP Injection Start (specified)
23.5*KW Injection Duration (specified)
-5.4*KW Torsion Value
Poniedziałek,25,Kwiecień,2016,17:51:59:39844
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows Pracujesz na Windows 8.1 x64
Wersja VCDS: AKP 15.7.3.1
Wersja danych: 20160224
www.vcds.pl




Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:51:58 Grupa 008: Injection Quantity Limitation I (Torque Limitation)
882 /min Engine Speed (G28)
0.0 Nm Torque Request (Driver)
183.0 Nm Torque Limitation
163.5 Nm Smoke Limitation

17:51:58 Grupa 010: Charge Pressure Control
290.0 mg/suw Mass Air Flow (actual)
969.0 mbar Atmospheric Pressure
999.6 mbar Boost Pressure (actual)
0.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

17:51:58 Grupa 011: Charge Pressure Control
882 /min Engine Speed (G28)
1030.2 mbar Boost Pressure (specified)
999.6 mbar Boost Pressure (actual)
78.1 % Charge Pressure Control Duty Cycle
Poniedziałek,25,Kwiecień,2016,17:52:07:39844
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows Pracujesz na Windows 8.1 x64
Wersja VCDS: AKP 15.7.3.1
Wersja danych: 20160224
www.vcds.pl




Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:52:06 Grupa 008: Injection Quantity Limitation I (Torque Limitation)
882 /min Engine Speed (G28)
0.0 Nm Torque Request (Driver)
183.0 Nm Torque Limitation
161.0 Nm Smoke Limitation

17:52:06 Grupa 010: Charge Pressure Control
285.0 mg/suw Mass Air Flow (actual)
969.0 mbar Atmospheric Pressure
979.2 mbar Boost Pressure (actual)
0.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

17:52:06 Grupa 011: Charge Pressure Control
882 /min Engine Speed (G28)
1030.2 mbar Boost Pressure (specified)
979.2 mbar Boost Pressure (actual)
78.1 % Charge Pressure Control Duty Cycle
Poniedziałek,25,Kwiecień,2016,17:52:58:39844
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows Pracujesz na Windows 8.1 x64
Wersja VCDS: AKP 15.7.3.1
Wersja danych: 20160224
www.vcds.pl




Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:52:56 Grupa 008: Injection Quantity Limitation I (Torque Limitation)
4032 /min Engine Speed (G28)
92.7 Nm Torque Request (Driver)
287.9 Nm Torque Limitation
217.2 Nm Smoke Limitation

17:52:56 Grupa 010: Charge Pressure Control
605.0 mg/suw Mass Air Flow (actual)
969.0 mbar Atmospheric Pressure
1234.2 mbar Boost Pressure (actual)
30.2 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

17:52:56 Grupa 011: Charge Pressure Control
4053 /min Engine Speed (G28)
1387.2 mbar Boost Pressure (specified)
1254.6 mbar Boost Pressure (actual)
39.5 % Charge Pressure Control Duty Cycle
Poniedziałek,25,Kwiecień,2016,17:53:59:39844
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows Pracujesz na Windows 8.1 x64
Wersja VCDS: AKP 15.7.3.1
Wersja danych: 20160224
www.vcds.pl




Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:53:57 Grupa 008: Injection Quantity Limitation I (Torque Limitation)
1491 /min Engine Speed (G28)
207.4 Nm Torque Request (Driver)
324.5 Nm Torque Limitation
256.2 Nm Smoke Limitation

17:53:57 Grupa 010: Charge Pressure Control
695.0 mg/suw Mass Air Flow (actual)
969.0 mbar Atmospheric Pressure
1438.2 mbar Boost Pressure (actual)
64.3 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

17:53:57 Grupa 011: Charge Pressure Control
1365 /min Engine Speed (G28)
1825.8 mbar Boost Pressure (specified)
1479.0 mbar Boost Pressure (actual)
78.5 % Charge Pressure Control Duty Cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:54:01 Grupa 008: Injection Quantity Limitation I (Torque Limitation)
1323 /min Engine Speed (G28)
314.8 Nm Torque Request (Driver)
292.8 Nm Torque Limitation
226.9 Nm Smoke Limitation

17:54:01 Grupa 010: Charge Pressure Control
585.0 mg/suw Mass Air Flow (actual)
969.0 mbar Atmospheric Pressure
1346.4 mbar Boost Pressure (actual)
45.5 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

17:54:01 Grupa 011: Charge Pressure Control
1323 /min Engine Speed (G28)
1805.4 mbar Boost Pressure (specified)
1356.6 mbar Boost Pressure (actual)
78.9 % Charge Pressure Control Duty Cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:54:09 Grupa 008: Injection Quantity Limitation I (Torque Limitation)
3318 /min Engine Speed (G28)
407.5 Nm Torque Request (Driver)
317.2 Nm Torque Limitation
370.9 Nm Smoke Limitation

17:54:09 Grupa 010: Charge Pressure Control
1125.0 mg/suw Mass Air Flow (actual)
969.0 mbar Atmospheric Pressure
2305.2 mbar Boost Pressure (actual)
100.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

17:54:09 Grupa 011: Charge Pressure Control
3402 /min Engine Speed (G28)
2305.2 mbar Boost Pressure (specified)
2315.4 mbar Boost Pressure (actual)
21.3 % Charge Pressure Control Duty Cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:54:10 Grupa 008: Injection Quantity Limitation I (Torque Limitation)
3570 /min Engine Speed (G28)
405.0 Nm Torque Request (Driver)
307.4 Nm Torque Limitation
363.6 Nm Smoke Limitation

17:54:10 Grupa 010: Charge Pressure Control
1080.0 mg/suw Mass Air Flow (actual)
969.0 mbar Atmospheric Pressure
2264.4 mbar Boost Pressure (actual)
100.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

17:54:10 Grupa 011: Charge Pressure Control
3528 /min Engine Speed (G28)
2284.8 mbar Boost Pressure (specified)
2284.8 mbar Boost Pressure (actual)
21.3 % Charge Pressure Control Duty Cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:54:11 Grupa 008: Injection Quantity Limitation I (Torque Limitation)
3738 /min Engine Speed (G28)
402.6 Nm Torque Request (Driver)
297.7 Nm Torque Limitation
356.2 Nm Smoke Limitation

17:54:11 Grupa 010: Charge Pressure Control
1065.0 mg/suw Mass Air Flow (actual)
969.0 mbar Atmospheric Pressure
2193.0 mbar Boost Pressure (actual)
100.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

17:54:11 Grupa 011: Charge Pressure Control
3759 /min Engine Speed (G28)
2244.0 mbar Boost Pressure (specified)
2213.4 mbar Boost Pressure (actual)
20.5 % Charge Pressure Control Duty Cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:54:12 Grupa 008: Injection Quantity Limitation I (Torque Limitation)
4011 /min Engine Speed (G28)
400.2 Nm Torque Request (Driver)
287.9 Nm Torque Limitation
341.6 Nm Smoke Limitation

17:54:12 Grupa 010: Charge Pressure Control
1020.0 mg/suw Mass Air Flow (actual)
969.0 mbar Atmospheric Pressure
2182.8 mbar Boost Pressure (actual)
100.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

17:54:12 Grupa 011: Charge Pressure Control
3969 /min Engine Speed (G28)
2223.6 mbar Boost Pressure (specified)
2172.6 mbar Boost Pressure (actual)
20.5 % Charge Pressure Control Duty Cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:54:12 Grupa 008: Injection Quantity Limitation I (Torque Limitation)
4074 /min Engine Speed (G28)
397.7 Nm Torque Request (Driver)
283.0 Nm Torque Limitation
336.7 Nm Smoke Limitation

17:54:12 Grupa 010: Charge Pressure Control
1005.0 mg/suw Mass Air Flow (actual)
969.0 mbar Atmospheric Pressure
2142.0 mbar Boost Pressure (actual)
100.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

17:54:12 Grupa 011: Charge Pressure Control
3969 /min Engine Speed (G28)
2223.6 mbar Boost Pressure (specified)
2142.0 mbar Boost Pressure (actual)
23.3 % Charge Pressure Control Duty Cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:54:13 Grupa 008: Injection Quantity Limitation I (Torque Limitation)
4137 /min Engine Speed (G28)
397.7 Nm Torque Request (Driver)
275.7 Nm Torque Limitation
322.1 Nm Smoke Limitation

17:54:13 Grupa 010: Charge Pressure Control
990.0 mg/suw Mass Air Flow (actual)
969.0 mbar Atmospheric Pressure
2101.2 mbar Boost Pressure (actual)
100.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

17:54:13 Grupa 011: Charge Pressure Control
4095 /min Engine Speed (G28)
2193.0 mbar Boost Pressure (specified)
2131.8 mbar Boost Pressure (actual)
21.7 % Charge Pressure Control Duty Cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:54:13 Grupa 008: Injection Quantity Limitation I (Torque Limitation)
4200 /min Engine Speed (G28)
397.7 Nm Torque Request (Driver)
268.4 Nm Torque Limitation
309.9 Nm Smoke Limitation

17:54:13 Grupa 010: Charge Pressure Control
975.0 mg/suw Mass Air Flow (actual)
969.0 mbar Atmospheric Pressure
2060.4 mbar Boost Pressure (actual)
100.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

17:54:13 Grupa 011: Charge Pressure Control
4200 /min Engine Speed (G28)
2142.0 mbar Boost Pressure (specified)
2091.0 mbar Boost Pressure (actual)
22.1 % Charge Pressure Control Duty Cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:54:14 Grupa 008: Injection Quantity Limitation I (Torque Limitation)
4326 /min Engine Speed (G28)
395.3 Nm Torque Request (Driver)
253.8 Nm Torque Limitation
292.8 Nm Smoke Limitation

17:54:14 Grupa 010: Charge Pressure Control
960.0 mg/suw Mass Air Flow (actual)
969.0 mbar Atmospheric Pressure
2040.0 mbar Boost Pressure (actual)
100.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

17:54:14 Grupa 011: Charge Pressure Control
4305 /min Engine Speed (G28)
2070.6 mbar Boost Pressure (specified)
2029.8 mbar Boost Pressure (actual)
23.3 % Charge Pressure Control Duty Cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:54:15 Grupa 008: Injection Quantity Limitation I (Torque Limitation)
4389 /min Engine Speed (G28)
395.3 Nm Torque Request (Driver)
241.6 Nm Torque Limitation
283.0 Nm Smoke Limitation

17:54:15 Grupa 010: Charge Pressure Control
930.0 mg/suw Mass Air Flow (actual)
969.0 mbar Atmospheric Pressure
2009.4 mbar Boost Pressure (actual)
100.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

17:54:15 Grupa 011: Charge Pressure Control
4368 /min Engine Speed (G28)
2019.6 mbar Boost Pressure (specified)
1989.0 mbar Boost Pressure (actual)
25.6 % Charge Pressure Control Duty Cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:54:15 Grupa 008: Injection Quantity Limitation I (Torque Limitation)
4410 /min Engine Speed (G28)
395.3 Nm Torque Request (Driver)
241.6 Nm Torque Limitation
283.0 Nm Smoke Limitation

17:54:15 Grupa 010: Charge Pressure Control
935.0 mg/suw Mass Air Flow (actual)
969.0 mbar Atmospheric Pressure
1978.8 mbar Boost Pressure (actual)
100.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

17:54:15 Grupa 011: Charge Pressure Control
4410 /min Engine Speed (G28)
1989.0 mbar Boost Pressure (specified)
1978.8 mbar Boost Pressure (actual)
27.2 % Charge Pressure Control Duty Cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:54:16 Grupa 008: Injection Quantity Limitation I (Torque Limitation)
4494 /min Engine Speed (G28)
395.3 Nm Torque Request (Driver)
234.2 Nm Torque Limitation
280.6 Nm Smoke Limitation

17:54:16 Grupa 010: Charge Pressure Control
920.0 mg/suw Mass Air Flow (actual)
969.0 mbar Atmospheric Pressure
1968.6 mbar Boost Pressure (actual)
100.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

17:54:16 Grupa 011: Charge Pressure Control
4473 /min Engine Speed (G28)
1989.0 mbar Boost Pressure (specified)
1978.8 mbar Boost Pressure (actual)
28.0 % Charge Pressure Control Duty Cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:54:16 Grupa 008: Injection Quantity Limitation I (Torque Limitation)
4515 /min Engine Speed (G28)
392.8 Nm Torque Request (Driver)
226.9 Nm Torque Limitation
280.6 Nm Smoke Limitation

17:54:16 Grupa 010: Charge Pressure Control
920.0 mg/suw Mass Air Flow (actual)
969.0 mbar Atmospheric Pressure
1968.6 mbar Boost Pressure (actual)
100.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

17:54:16 Grupa 011: Charge Pressure Control
4515 /min Engine Speed (G28)
1927.8 mbar Boost Pressure (specified)
1978.8 mbar Boost Pressure (actual)
25.3 % Charge Pressure Control Duty Cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:54:16 Grupa 008: Injection Quantity Limitation I (Torque Limitation)
4557 /min Engine Speed (G28)
392.8 Nm Torque Request (Driver)
219.6 Nm Torque Limitation
275.7 Nm Smoke Limitation

17:54:16 Grupa 010: Charge Pressure Control
920.0 mg/suw Mass Air Flow (actual)
969.0 mbar Atmospheric Pressure
1978.8 mbar Boost Pressure (actual)
100.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

17:54:16 Grupa 011: Charge Pressure Control
4515 /min Engine Speed (G28)
1887.0 mbar Boost Pressure (specified)
1968.6 mbar Boost Pressure (actual)
33.5 % Charge Pressure Control Duty Cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:54:17 Grupa 008: Injection Quantity Limitation I (Torque Limitation)
4137 /min Engine Speed (G28)
0.0 Nm Torque Request (Driver)
273.3 Nm Torque Limitation
258.6 Nm Smoke Limitation

17:54:17 Grupa 010: Charge Pressure Control
680.0 mg/suw Mass Air Flow (actual)
969.0 mbar Atmospheric Pressure
1509.6 mbar Boost Pressure (actual)
0.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

17:54:17 Grupa 011: Charge Pressure Control
4431 /min Engine Speed (G28)
1132.2 mbar Boost Pressure (specified)
1856.4 mbar Boost Pressure (actual)
37.1 % Charge Pressure Control Duty Cycle
Poniedziałek,25,Kwiecień,2016,17:54:42:39844
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows Pracujesz na Windows 8.1 x64
Wersja VCDS: AKP 15.7.3.1
Wersja danych: 20160224
www.vcds.pl




Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:54:41 Grupa 008: Injection Quantity Limitation I (Torque Limitation)
1344 /min Engine Speed (G28)
7.3 Nm Torque Request (Driver)
297.7 Nm Torque Limitation
180.6 Nm Smoke Limitation

17:54:41 Grupa 010: Charge Pressure Control
290.0 mg/suw Mass Air Flow (actual)
969.0 mbar Atmospheric Pressure
999.6 mbar Boost Pressure (actual)
2.4 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

17:54:41 Grupa 011: Charge Pressure Control
1365 /min Engine Speed (G28)
1030.2 mbar Boost Pressure (specified)
999.6 mbar Boost Pressure (actual)
60.4 % Charge Pressure Control Duty Cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:55:32 Grupa 001: Injection Quantity
3885 /min Engine Speed (G28)
48.9 mg/suw Injection Quantity
24.5*KW Injection Duration (specified)
84.6*C Coolant Temperature (G62)

17:55:32 Grupa 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
3780 /min Engine Speed (G28)
1050.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
1065.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (actual)
99.6 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

17:55:32 Grupa 023: Unit Injector Switching Time Deviation
-55.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-37.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-9.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-24.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:55:32 Grupa 001: Injection Quantity
3885 /min Engine Speed (G28)
48.9 mg/suw Injection Quantity
24.5*KW Injection Duration (specified)
84.6*C Coolant Temperature (G62)

17:55:32 Grupa 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
3948 /min Engine Speed (G28)
1050.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
1040.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (actual)
99.6 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

17:55:32 Grupa 023: Unit Injector Switching Time Deviation
-89.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-45.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-29.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-6.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:55:33 Grupa 001: Injection Quantity
4032 /min Engine Speed (G28)
46.9 mg/suw Injection Quantity
24.0*KW Injection Duration (specified)
84.6*C Coolant Temperature (G62)

17:55:33 Grupa 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
4053 /min Engine Speed (G28)
1050.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
1020.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (actual)
99.6 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

17:55:33 Grupa 023: Unit Injector Switching Time Deviation
-74.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-34.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-31.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-13.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:55:33 Grupa 001: Injection Quantity
4095 /min Engine Speed (G28)
47.2 mg/suw Injection Quantity
24.0*KW Injection Duration (specified)
84.6*C Coolant Temperature (G62)

17:55:33 Grupa 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
4095 /min Engine Speed (G28)
1050.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
1015.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (actual)
99.6 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

17:55:33 Grupa 023: Unit Injector Switching Time Deviation
-91.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-29.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-36.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-16.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:55:34 Grupa 001: Injection Quantity
4179 /min Engine Speed (G28)
45.3 mg/suw Injection Quantity
24.0*KW Injection Duration (specified)
84.6*C Coolant Temperature (G62)

17:55:34 Grupa 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
4200 /min Engine Speed (G28)
1050.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
980.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (actual)
99.6 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

17:55:34 Grupa 023: Unit Injector Switching Time Deviation
-81.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-24.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-19.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-28.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:55:39 Grupa 001: Injection Quantity
3402 /min Engine Speed (G28)
0.0 mg/suw Injection Quantity
-2.0*KW Injection Duration (specified)
83.7*C Coolant Temperature (G62)

17:55:39 Grupa 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
3381 /min Engine Speed (G28)
880.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
575.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (actual)
99.6 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

17:55:39 Grupa 023: Unit Injector Switching Time Deviation
-94.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-86.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-47.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-88.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
Poniedziałek,25,Kwiecień,2016,17:58:41:39844
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows Pracujesz na Windows 8.1 x64
Wersja VCDS: AKP 15.7.3.1
Wersja danych: 20160224
www.vcds.pl




Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:58:37 Grupa 001: Injection Quantity
882 /min Engine Speed (G28)
3.8 mg/suw Injection Quantity
7.1*KW Injection Duration (specified)
84.6*C Coolant Temperature (G62)

17:58:37 Grupa 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
882 /min Engine Speed (G28)
295.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
285.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (actual)
61.7 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

17:58:37 Grupa 004: Unit Injector
882 /min Engine Speed (G28)
0.0 *PGMP Injection Start (specified)
7.1*KW Injection Duration (specified)
-4.4*KW Torsion Value

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:59:23 Grupa 007: Temperatures
66.6*C Fuel Temperature (G81)

23.4*C Intake Air Temperature (G72)
84.6*C Coolant Temperature (G62)

17:59:23 Grupa 011: Charge Pressure Control
861 /min Engine Speed (G28)
1020.0 mbar Boost Pressure (specified)
979.2 mbar Boost Pressure (actual)
77.7 % Charge Pressure Control Duty Cycle

17:59:23 Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.21 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.16 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.09 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.52 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:59:43 Grupa 007: Temperatures
65.7*C Fuel Temperature (G81)

24.3*C Intake Air Temperature (G72)
84.6*C Coolant Temperature (G62)

17:59:43 Grupa 011: Charge Pressure Control
882 /min Engine Speed (G28)
1020.0 mbar Boost Pressure (specified)
979.2 mbar Boost Pressure (actual)
77.7 % Charge Pressure Control Duty Cycle

17:59:43 Grupa 023: Unit Injector Switching Time Deviation
13.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
32.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
61.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
26.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
Poniedziałek,25,Kwiecień,2016,18:00:48:39844
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows Pracujesz na Windows 8.1 x64
Wersja VCDS: AKP 15.7.3.1
Wersja danych: 20160224
www.vcds.pl




Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

18:00:46 Grupa 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
1407 /min Engine Speed (G28)
0.0 % Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
540.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (actual)
0.0 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

18:01:54 Grupa 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
1407 /min Engine Speed (G28)
40.6 % Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
345.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (actual)
39.8 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

18:02:26 Grupa 011: Charge Pressure Control
1407 /min Engine Speed (G28)
OFF Charge Pressure Control Status
958.8 mbar Boost Pressure (actual)
9.9 % Charge Pressure Control Duty Cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

18:02:27 Grupa 011: Charge Pressure Control
1386 /min Engine Speed (G28)
OFF Charge Pressure Control Status
958.8 mbar Boost Pressure (actual)
9.9 % Charge Pressure Control Duty Cycle

i jeszcze to:

Poniedziałek,25,Kwiecień,2016,17:31:43:39844
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows Pracujesz na Windows 8.1 x64
Wersja VCDS: AKP 15.7.3.1
Wersja danych: 20160224
www.vcds.pl


VIN: WAUZZZ4F27N047069 Numer rejestracyjny:
Przebieg: 272520 Numer naprawy:



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:30:44 Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
0.00 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.12 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.14 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.28 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4

17:30:44 Grupa 018: Unit Injector Status
0.0 Injector Status Cylinder 1
0.0 Injector Status Cylinder 2
0.0 Injector Status Cylinder 3
0.0 Injector Status Cylinder 4

17:30:44 Grupa 023: Unit Injector Switching Time Deviation
17.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
31.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
68.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
25.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:46:23 Grupa 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
4095 /min Engine Speed (G28)
1050.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
1010.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (actual)
99.6 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

17:46:23 Grupa 001: Injection Quantity
4116 /min Engine Speed (G28)
46.7 mg/suw Injection Quantity
24.5*KW Injection Duration (specified)
83.7*C Coolant Temperature (G62)

17:46:23 Grupa 004: Unit Injector
4158 /min Engine Speed (G28)
21.4 *PGMP Injection Start (specified)
24.0*KW Injection Duration (specified)
-5.4*KW Torsion Value

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:46:29 Grupa 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
840 /min Engine Speed (G28)
355.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
420.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (actual)
95.3 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

17:46:29 Grupa 001: Injection Quantity
861 /min Engine Speed (G28)
10.2 mg/suw Injection Quantity
8.2*KW Injection Duration (specified)
82.8*C Coolant Temperature (G62)

17:46:29 Grupa 004: Unit Injector
840 /min Engine Speed (G28)
0.9 *PGMP Injection Start (specified)
8.2*KW Injection Duration (specified)
-4.4*KW Torsion Value

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:46:40 Grupa 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
2163 /min Engine Speed (G28)
295.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
305.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (actual)
17.6 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

17:46:40 Grupa 001: Injection Quantity
2163 /min Engine Speed (G28)
5.8 mg/suw Injection Quantity
4.6*KW Injection Duration (specified)
81.9*C Coolant Temperature (G62)

17:46:40 Grupa 004: Unit Injector
2163 /min Engine Speed (G28)
2.5 *PGMP Injection Start (specified)
4.1*KW Injection Duration (specified)
-4.4*KW Torsion Value

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:46:54 Grupa 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
1953 /min Engine Speed (G28)
295.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
295.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (actual)
35.5 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

17:46:54 Grupa 001: Injection Quantity
1953 /min Engine Speed (G28)
5.5 mg/suw Injection Quantity
6.1*KW Injection Duration (specified)
83.7*C Coolant Temperature (G62)

17:46:54 Grupa 004: Unit Injector
1953 /min Engine Speed (G28)
1.9 *PGMP Injection Start (specified)
5.6*KW Injection Duration (specified)
-4.9*KW Torsion Value

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:47:04 Grupa 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
1890 /min Engine Speed (G28)
425.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
535.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (actual)
14.8 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

17:47:04 Grupa 001: Injection Quantity
1869 /min Engine Speed (G28)
18.4 mg/suw Injection Quantity
9.7*KW Injection Duration (specified)
83.7*C Coolant Temperature (G62)

17:47:04 Grupa 008: Injection Quantity Limitation I (Torque Limitation)
1890 /min Engine Speed (G28)
119.6 Nm Torque Request (Driver)
363.6 Nm Torque Limitation
261.1 Nm Smoke Limitation

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:47:10 Grupa 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
1827 /min Engine Speed (G28)
400.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
395.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (actual)
49.6 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

17:47:10 Grupa 001: Injection Quantity
1806 /min Engine Speed (G28)
16.5 mg/suw Injection Quantity
9.2*KW Injection Duration (specified)
83.7*C Coolant Temperature (G62)

17:47:10 Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.38 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1
0.00 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.07 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.42 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:47:15 Grupa 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
1932 /min Engine Speed (G28)
470.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
390.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (actual)
63.3 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

17:47:15 Grupa 002: Idle Speed
1932 /min Engine Speed (G28)
31.8 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)
0 00 1 Operation Status
83.7*C Coolant Temperature (G62)

17:47:15 Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.38 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1
0.00 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.07 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.42 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:47:22 Grupa 004: Unit Injector
2037 /min Engine Speed (G28)
2.5 *PGMP Injection Start (specified)
3.1*KW Injection Duration (specified)
-4.9*KW Torsion Value

17:47:22 Grupa 002: Idle Speed
2037 /min Engine Speed (G28)
7.1 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)
0 00 1 Operation Status
84.6*C Coolant Temperature (G62)

17:47:22 Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.38 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1
0.00 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.07 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.42 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:47:25 Grupa 004: Unit Injector
1911 /min Engine Speed (G28)
1.6 *PGMP Injection Start (specified)
6.1*KW Injection Duration (specified)
-4.9*KW Torsion Value

17:47:25 Grupa 002: Idle Speed
1911 /min Engine Speed (G28)
12.2 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)
0 00 1 Operation Status
84.6*C Coolant Temperature (G62)

17:47:25 Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.38 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1
0.00 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.07 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.42 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:47:48 Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.38 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1
0.00 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.07 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.42 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HS)

17:48:01 Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.38 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1
0.00 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.07 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.42 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4

17:48:01 Grupa 018: Unit Injector Status
0.0 Injector Status Cylinder 1
0.0 Injector Status Cylinder 2
0.0 Injector Status Cylinder 3
0.0 Injector Status Cylinder 4

17:48:01 Grupa 023: Unit Injector Switching Time Deviation
14.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
24.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
40.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
23.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
daros81
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2016-04-28, 13:17
Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BRE 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2006
Imię: Darek

Re: Prośba o analizę logów.

Postprzez zibi06 » 2016-04-28, 20:31

daros81, czasami nie zmieniałeś rozrządu ?
Pytam, ponieważ nie jestem pewien czy synchronizacja wałków rozrządu powinna wynosić aż -4,4 (log 004 statyczny).
Avatar użytkownika
zibi06
-#Admin
-#Admin
 
Posty: 1585
Dołączył(a): 2013-06-02, 23:04
Lokalizacja: Pomorskie
Model: Nie mam
Nadwozie: SUV
Zasilanie: Benzyna
Silnik: INNY
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2014

Re: Prośba o analizę logów.

Postprzez daros81 » 2016-04-29, 06:35

Nic nie było zmieniane oprócz 4-go pompowtryskiwacza (były wysokie czasy) ok rok temu. Po jego wymianie przestało kopcić ale drgania nie ustały. To szarpanie przy 3500 mam od około 4miesięcy i występuje jedynie na ciepłym silniku.
daros81
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2016-04-28, 13:17
Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BRE 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2006
Imię: Darek

Re: Prośba o analizę logów.

Postprzez daros81 » 2016-04-29, 08:10

zibi06 napisał(a):daros81, czasami nie zmieniałeś rozrządu ?
Pytam, ponieważ nie jestem pewien czy synchronizacja wałków rozrządu powinna wynosić aż -4,4 (log 004 statyczny).



Przy wyższych obrotach ok 4200 jest nawet -5,4 czy to jest normalne dla tego silnik?
daros81
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2016-04-28, 13:17
Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BRE 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2006
Imię: Darek

Re: Prośba o analizę logów.

Postprzez Piotruś » 2016-04-29, 08:19

Zibi06, odkąd wprowadzili te kwadratowe koła zębate na wale korbowym pewność co do prawidłowej synchronizacji daje tylko mechaniczna weryfikacja z użyciem blokad, które zresztą i tak niezbyt precyzyjnie trafiają w zęby pomimo użycia jak książka pisze niby dostosowanych T0100 ... .

Daros81, rozumiem, że mocno się starałeś ale obraz niby dynamicznych logowań w przedstawionej przez Ciebie postaci jest bezwartościowy.
Z drugiej strony ABSOLUTNIE nie jest powiedziane, że nawet najbardziej prawidłowe logowanie zbliżyło by nas w postawieniu trafnej diagnozy.

Gdyby przyjrzeć się opisanym przez Ciebie objawom logika kieruje uwagę w stronę układu paliwowego bądź wtryskowego, co zresztą w przypadku BRE jest bardzo prawdopodobne.
Skoro problem objawia się przy aż tak wysokich obrotach i jedynie na ciepłym silniku ja akurat zacząłbym od zweryfikowania gniazd PD (mogą być wyrobione i przepuszczać kompresję do otworów z paliwem) .
Jeżeli ten trop, co jest bardzo możliwe, okazałby się chybiony, kombinowałbym z podmianą pompy podwójnej i tymczasowym obejściem zbiornika, a także z założeniem na próbę kompletu innych wtryskiwaczy.

To tak z grubsza i tylko poglądowo, bo z reguły w realu życie narzuca własną logikę kolejnych czynności, a przez neta można sobie jedynie pospekulować i omówić jedynie ogólny kierunek ewentualnych działań.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Prośba o analizę logów.

Postprzez daros81 » 2016-04-29, 10:46

Piotruś napisał(a):Zibi06, odkąd wprowadzili te kwadratowe koła zębate na wale korbowym pewność co do prawidłowej synchronizacji daje tylko mechaniczna weryfikacja z użyciem blokad, które zresztą i tak niezbyt precyzyjnie trafiają w zęby pomimo użycia jak książka pisze niby dostosowanych T0100 ... .

Daros81, rozumiem, że mocno się starałeś ale obraz niby dynamicznych logowań w przedstawionej przez Ciebie postaci jest bezwartościowy.
Z drugiej strony ABSOLUTNIE nie jest powiedziane, że nawet najbardziej prawidłowe logowanie zbliżyło by nas w postawieniu trafnej diagnozy.

Gdyby przyjrzeć się opisanym przez Ciebie objawom logika kieruje uwagę w stronę układu paliwowego bądź wtryskowego, co zresztą w przypadku BRE jest bardzo prawdopodobne.
Skoro problem objawia się przy aż tak wysokich obrotach i jedynie na ciepłym silniku ja akurat zacząłbym od zweryfikowania gniazd PD (mogą być wyrobione i przepuszczać kompresję do otworów z paliwem) .
Jeżeli ten trop, co jest bardzo możliwe, okazałby się chybiony, kombinowałbym z podmianą pompy podwójnej i tymczasowym obejściem zbiornika, a także z założeniem na próbę kompletu innych wtryskiwaczy.

To tak z grubsza i tylko poglądowo, bo z reguły w realu życie narzuca własną logikę kolejnych czynności, a przez neta można sobie jedynie pospekulować i omówić jedynie ogólny kierunek ewentualnych działań.


Co do niby logów dynamicznych to takie dostałem od mechanika i tu jest problem bo jeżdżę od mechanika do mechanika i dalej nic. Podajcie mi namiar na pewnego fachowca na Podkarpaciu to pogonię tam dziś, byle nie powymieniał mi dobrych części na nowe.
Znam odpowiedz pseudo mechaników, wymień wtryski, dwumas itd.
daros81
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2016-04-28, 13:17
Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BRE 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2006
Imię: Darek

Re: Prośba o analizę logów.

Postprzez Piotruś » 2016-04-29, 12:05

Jeśli Rzeszów zalicza się do Podkarpacia <mysli> :?: , to nasze Forum ma tam zaufanego Fachowca chociaż Paweł chyba już u nas dawno zapomniał :roll: :( .
Zwróć się do użytkownika Pawelk600 i powołaj na Forum A6, co na pewno nie zaszkodzi.
A to jego królestwo : http://www.kescar.pl/ . Gdybyś dzwonił poproś o rozmowę z Panem Pawłem.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr


Powrót do C6 (2004-2011)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości