Prośba o ocenę logów: Błąd 00542-Needle lift Sensor (G80)

Prośba o ocenę logów: Błąd 00542-Needle lift Sensor (G80)

Postprzez soli » 2014-12-29, 23:55

Witam po raz pierwszy na forum. Będzie to też moja pierwsza próba diagnostyki mojego auta, więc proszę o wyrozumiałość.

Od jakiegoś czasu auto ciężej odpala na mrozie, chociaż dramatu nie ma.

Po sprawdzeniu silnika VAG-iem jest błąd:
Błąd 00542 - Needle lift Sensor (G80)
30-10 - Open or Short

Dodatkowo na początek zrobiłem logowanie statyczne, zgodnie z instrukcją "jag vagować swoje auto"

Silniki V6 2,5 TDI na pompach wtryskowych (Np. AKE, BAU)
- w Blokach pomiarowych:
000 , 001 , 003 , 004 , 007 , 011 , 013 , 014 , 018
- w Nastawach podstawowych (Basic Settings):
003 , 004 , 011

Proszę o ocenę logów:

BASIC SETTINGS:
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_198319.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_198320.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_198321.html

STATYCZNE:
Grupa 007: http://vaglog.pl/log_198311.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_198310.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_198318.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_198317.html
Grupa 018: http://vaglog.pl/log_198316.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_198315.html
Grupa 014: http://vaglog.pl/log_198314.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_198313.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_198312.html

Dajcie znać czy mogę i powinienem zrobić logowanie dynamiczne.

Proszę o poradę jak dalej prowadzić diagnostykę.

Z góry dziękuję za pomoc.
soli
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2014-12-29, 23:37
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2004

Re: Prośba o ocenę logów: Błąd 00542-Needle lift Sensor (G80

Postprzez Piotruś » 2014-12-30, 08:47

Witaj Soli,

Moim zdaniem musiałbyś zacząć od sprawdzenia czy w wężyku/rurce zasilającej pompę wtryskową nie widać nadmiernej ilości powietrza.

Jeżeli nie - uważam, że powinieneś podjąć próbę regulacji kąta wtrysku (jest stanowczo zbyt późny): 2-5-tdi-regulacja-kata-wtrysku-poradnik-t44.html .
Teoretycznie, przy 00542 regulacja i odczyt nie jest możliwe ale u Ciebie kąt się przestawia, więc spróbuj wykasować błąd i jeśli nie wróci - podejmij próbę regulacji.

Jeżeli w paliwie jest powietrze - koniecznie musisz znaleźć nieszczelność i ją usunąć.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość