Witam
Od jakiegoś pół roku zaobserwowałem odczuwalny spadek na mocy w aucie, auto nie było już takie żwawe jak wcześniej ( wypluła serie 3 lata temu 179km)
Po ściągnięciu czapek zauważyłem spadnięte dwa kowadełka od hydropopychaczy na głowicy prawej (strona paseażera) . Wałki okazały się jak na swój przebieg (274kkm) w super stanie, więc padło na wymianę całej hydrauliki. Po wymianie zauważyłem że owa prawa strona bardziej metalicznie klekocze niż ta lewa. Ale auto dalej coś boli bo nie jest to co kiedyś, mechanik nadmienił o niby mało wydajnej pompie wtryskowej.
Moja prośba o sprawdzenie logów w tym:
-czy owy metaliczny klekot to może być wadliwy/zużyty zaworek regulacji ciśnienia w głowicy ( poruszone to było w innym temacie)
Logi na razie BS-y i statyczne, dynamicznę jak tylko uda mi się zorganizować drugą osobę
Statyczne:
000 http://vaglog.pl/log_189856.html
001 http://vaglog.pl/log_189849.html
003 http://vaglog.pl/log_189850.html
004 http://vaglog.pl/log_189851.html
007 http://vaglog.pl/log_189852.html
011 http://vaglog.pl/log_189853.html
013 http://vaglog.pl/log_189854.html
014 http://vaglog.pl/log_189855.html
BS-y:
000 http://vaglog.pl/log_189846.html
003 http://vaglog.pl/log_189845.html
004 http://vaglog.pl/log_189847.html
011 http://vaglog.pl/log_189848.html
A i nie wiem czemu po wejściu w funkcje logowania kąt wtrysku zmienia się z ATDC 2.4-2.6 na BTDC