Superb Laurin & Klement

Może masz lub miałeś pojazd inny niż Audi, którym chciałbyś się podzielić wiedza na jego temat ?

Superb Laurin & Klement

Postprzez Don_Masters » 2016-03-05, 16:00

Witam
Ostatnio oglądałem Superb Laurin & Klement 2,0 TDI 140 kW (190 KM) 6-biegowa automatyczna DSG 4x4 SCR w poniższej konfiguracji:
http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/81074769
Jeździł już ktoś taką konfiguracją ? Miał ktoś do czynienia z negocjacjami na ofertę leasingu ? Czy agenci raczej mają sztywne wyliczenia przez program.
Jeśli się zdecyduje to może wezmę jeszcze http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/81074893
Są jacyś specjaliści w tym temacie ?
Avatar użytkownika
Don_Masters
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 320
Dołączył(a): 2015-07-08, 11:32
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2003
Imię: Paweł

Re: Superb Laurin & Klement

Postprzez Piotruś » 2016-03-07, 08:37

Specjalistą nie jestem, na leasingach nie znam się wcale ale "nowego" Superba jak najbardziej - mam rozpoznanego do (prawie) "ostatniej śrubki".
Najkrócej mówiąc moje odczucia są takie, że pomijając różnice widoczne "gołym okiem" (jest obiektywnie ładniejszy, a w wersji liftback szczególnie) i kilku wcześniej nie oferowanych gadżetów (aktywny tempomat, regulowana sztywność zawieszenia, asystent pasa ruchu, lepsze multimedia) - ja akurat nie dostrzegam ani tym bardziej nie odczuwam (podczas jazdy) ani jednej istotnej zmiany w porównaniu do poprzedniego modelu.
I nawet bym o tym nie wspominał gdyby nie całkiem już obiektywny fakt, że szczególnie w przypadku bogato wyposażonych diesli nowy model (jak dla mnie nieakceptowalnie) zdrożał .
Swego czasu Superb był "jedynym słusznym wyborem" w swojej klasie ale do chwili, gdy bardzo bogate wersje kosztowały (po rabatach) 130 do 140 tyś.zł.- .