arekarek999 napisał(a):Doszedłem do wniosku że sam ją ze znajomym rozkręcimy i popatrzymy możę coś zauważymy, a jak nie to kupie całą skrzynie z allegro i zmienie bo taniej mnie to wyjdzie niż naprawa u tych wszystkich serwisantów ....
Sorry ale to raczej średni pomysł.
Zwróć uwagę, że
zespół mechatroniczny Twojego tipa (czyli całe sterowanie "elektrohydrauliczne" wraz z sterownikiem)
jest tak zwanym komponentem chronionym. Kupując skrzynię z Allegro będziesz miał dwa wyjścia:
1. Przełoży własny mechatronik do nowej skrzyni.
2. Po założeniu nowej skrzyni wybrać się do ASO i tam dopisać ją do reszty samochodu.
I teraz tak:
W pierwszym przypadku - jeżeli Twój mechatronik jest uszkodzony (chociaż nie sądzę), to całe działanie z oczywistych powodów straci jakikolwiek sens.
W drugim przypadku, gdyby się okazało, czego nigdy w 100% nie wykluczysz, że nowa skrzynia pochodzi z kradzieży - narazisz się na bardzo poważne konsekwencje prawne, a Twoje auto wyjedzie z ASO lawetą na policyjny parking aż do ostatecznego wyjaśnienia sprawy.
I gwarantuję - nie są to żadne "strachy na lachy", tylko całkiem realne zagrożenie dużej straty finansowej jak stania się mimowolnym paserem.
Oczywiście istnieje trzecie rozwiązanie - czyli likwidacja ochrony (skradzionego) komponentu przez szemranych cfffaniakuf za "symboliczną opłatą" , ale to w moim świecie byłoby jest już całkiem niedopuszczalne (masakra).
Osobiście, w dalszym ciągu najbardziej namawiam Cię na rzetelną diagnostykę przez serwis wyspecjalizowany w naprawach "automatów".
Naturalnie nie mam na myśli odczytu błędów via VCDS, tylko regularną ocenę wszystkich poszczególnych parametrów pracy zakończone relatywnie precyzyjnymi wnioskami zakreślającymi zakres ewentualnej naprawy.
W całej PL takich serwisów jest ok. 5 :
- Czernica (Śląskie)
- Długołęka (Dolnośląskie)
- Warszawa
- Poznań
- i zdaje się , że jeszcze okolice Katowic ale tego nie jestem do końca pewny
ale ja nie chcę żadnego faworyzować. Wystarczy użyć szukajki