TRYB AWARYJNY- ZAPCHANY DPF

Tutaj omawiamy sprawy dotyczące jednostek wysokoprężnych, nie przywiązanych konkretnie do danego modelu.

TRYB AWARYJNY- ZAPCHANY DPF

Postprzez Piotr » 2015-01-03, 10:57

Podczas osobiście przeze mnie dokonanej próby wypłukania dpf-u stwierdziłem, że poprzedni mechanik dla pewności wykonał otwór w ceramice. Prawdopodobnie zrobił to dla pewności, co bym nie wrócił do niego po kilku dniach z reklamacją. Po 3/4 tys auto wyświetliło sprężynkę i weszło ponownie w tryb awaryjny. Ponownie uszkodził się czujnik na dpf-ie. Uważam, ze najlepiej będzie wstawić nowy dpf z czujnikami. Czy mój kierunek myślenia jest prawidłowy? heelp!!!!!
Piotr
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2015-01-03, 09:29
Model: Allroad C6
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2008
Imię: Piotr

Re: TRYB AWARYJNY- ZAPCHANY DPF

Postprzez rh.rally » 2015-11-04, 16:10

Tak. Masz dobry kierunek myślenia.
Możesz kupić nowy DPF, czujniki jeśli są ok, to mogą zostać, chyba, że też zostały uszkodzone.
I druga możliwość mniej ekologiczna usunąć ceramikę zupełnie i programowo wyłączyć obsługę filtra.

A tak swoją drogą to mechanik nie zdawał sobie sprawy, że jak wywali otwór (zniszczy filtr), to kontrolka zaświeci jeszcze szybciej? :-o
Gdyby ludzie nie dokonywali zmian w rozwiązaniach istniejących, rozwój byłby obcy... Combustion Engine Software...
rh.rally
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 2014-12-02, 19:11
Model: Nie mam
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: INNY
Napęd: 4x4 Haldex
Skrzynia: Manual
Rok: 2008


Powrót do Pozostałe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości