Strona 1 z 1

Nie wkręca się na obroty, skrzynia wpada w tryb awaryjny.

PostNapisane: 2014-01-18, 18:53
przez philiphser
Witam,

W moim 2,5 TDI silnik nie wkręca się na oborty. Do 3 tyś dalej nie idzie. Dodatkowo skrzynia od razu przechodzi w tryb awaryjny.

Jest kilka błędów oto one:

Silnik:
3 Faults Found:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1
38-10 - Output won't Switch or Short to B+ - Intermittent
00667 - Ambient Temperature Signal
27-00 - Implausible Signal

Skrznia:
1 Fault Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-00 - -

Panowie podejrzewam, że tryb awaryjny skrzyni pochodzi z silnika ale nikt nie może umie mi pomóc. Byłem u 4 mechaników i każdy by tylko pompy i wałki wymieniał. Może ktoś miał podobne problemy? Bywa czasem tak, że jak ściągnę klemę z akumulatora to silnik wkręca się normalnie na obroty ale po czasie znów to samo.

Proszę o pomoc.

Logi zrobione i można je obejrzeć w tym temacie:
nie-wkreca-sie-na-obroty-skrzynia-wpada-w-tryb-awaryjny-t1453.html

A6 C5 2,5 TDI V6, prośba o ocenę logów.

PostNapisane: 2014-01-18, 18:59
przez philiphser
Witam,

Mam problemy z autem które opisalem w temacie:
nie-wkreca-sie-na-obroty-skrzynia-wpada-w-tryb-awaryjny-t1453.html

Poniżej zamieszczam logi:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_156873.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_156874.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_156875.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_156876.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_156877.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_156878.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_156879.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_156880.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_156881.html

BS'y:

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_156882.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_156883.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/philiphser_156884.html

Proszę o analizę logów. Ja nie mam już kompletnie pojęcia co się dzieje. A chcę uporządkować to auto, żeby nie wpadało w stan awaryjny.

Proszę o pomoc.

PostNapisane: 2014-01-19, 00:48
przez oli80
Zobacz jak ślamazarnie przestawia sie kąt wtrysku wygląda na to że tłoczek przestawiacza sie zaciera w obudowie lub zbyt niskie ciśnienie wewnętrzne w pompie :-/

PostNapisane: 2014-01-19, 12:44
przez Piotruś
oli80 napisał(a):Zobacz jak ślamazarnie przestawia sie kąt wtrysku wygląda na to że tłoczek przestawiacza sie zaciera w obudowie lub zbyt niskie ciśnienie wewnętrzne w pompie :-/


Mało tego :-o ... . Spójrz Oliku co się dzieje z wysterowaniem zawora (nonstop 100,2%) :roll: :-x .

Nie chciałbym wysuwać zbyt daleko idących wniosków ale wydaje mi się, że coś jest nadłubane nie tylko "hydraulicznie", ale ze sterownikiem VP44 też :?: :!:

Philiphser, nie pamiętam już Twojej historii z autem ale na obecną chwilę jak dla mnie pompa wtryskowa ma silną zapaść, na którą pomóc można tylko operacyjnie (VP44 musi "na stół" do prawdziwego fachowca, który rzetelnie oceni i uczciwie naprawi bez naciągania kosztów wszystkie bolawe miejsca).

Co do błędu w skrzyni biegów jest naturalną konsekwencją usterek odnotowanych przez ECU. Naprawa silnika skutecznie rozwiąże ten "problem".

Co do silnika, to:
- błąd kąta wtrysku jest oczywisty,
- błąd poduszki pod silnikiem, cóż, kasa do wydania ale Ty decydujesz,
- błąd od sygnału temperatury (00667) moim zdaniem warto usunąć, ponieważ ten "głupi" czujnik jednak bezpośrednio wpływa na niektóre decyzje ECU związane nawet z dawką paliwa ...
(można go podejrzeć np. w blokach pomiarowych licznika - 002)

Zła wiadomość jest taka, ze uszkodzony może być nie tylko czujnik ale tez sterownik licznika przetwarzający sygnał siejąc błędami do ECU :roll: .

PostNapisane: 2014-01-19, 12:47
przez Piotruś
Logi zrobione i można je obejrzeć w tym temacie:

nie-wkreca-sie-na-obroty-skrzynia-wpada-w-tryb-awaryjny-t1453.html




Uprzejme proszę MODERATORNIĘ o odpowiednie scalenie obu topików. Nie ma sensu omawiać ten sam problem w dwóch oddzielnych tematach .

PostNapisane: 2014-01-19, 14:31
przez Greg
Piotruś napisał(a):Nie ma sensu omawiać ten sam problem w dwóch oddzielnych tematach .

Świetna sugestia. Zrobione <okok>

PostNapisane: 2014-01-19, 18:05
przez philiphser
Niestety też podejrzewałem pompę i już nie mam wątpliwości.

Dziękuję koledzy za pomoc. Niestety będę musiał szarpać się z pompą :/

Znacie jakiegoś dobrego pompiarza? Może być na odległość. Słyszałem o Diesel-Technika z okolic Krakowa. Polecacie?

PostNapisane: 2014-01-20, 08:28
przez Piotruś
philiphser napisał(a):Znacie jakiegoś dobrego pompiarza? Może być na odległość. Słyszałem o Diesel-Technika z okolic Krakowa. Polecacie?


Nie znam tej firmy.

W kwestii układów wtryskowych "od zawsze" korzystam z pomocy Pana Śmietany (aktualnie Kobiór, przed laty Żory na Śląsku).

Greg napisał(a):Świetna sugestia. Zrobione

Dzięki :) .

Re: Nie wkręca się na obroty, skrzynia wpada w tryb awaryjny

PostNapisane: 2014-02-12, 08:47
przez philiphser
Witajcie koledzy,

przepraszam, że nie podtrzymywalem tematu ale cóż praca, za granicą i brak kompa pod ręką.

Wróciłem do ojczyzny, i wczoraj wyciągnąłem pompę. Jak się okazuje pompa jest w idealnym stanie. Była Regenerowana, i pompiarz stwierdził, że to nie pompa.

Macie może jakieś sugestie? Szczerze mówiąc nie mam pojęcia co to może być. Czy warto podpiąc komputer z innego AFB? Jest to jakiś trop?

Re: Nie wkręca się na obroty, skrzynia wpada w tryb awaryjny

PostNapisane: 2014-02-17, 16:00
przez oli80
Jak on to stwierdził?była ta pompa na stole?