Że też im się kce po Forach internetowych latać i "ulotki" roznosić .
Wysłane z mojego...... .
pawel912 napisał(a):Meyle HD (wymienione jeszcze za niemca) wytrzymały niecałe 40tys. km. Rozleciały się sworznie we wszystkich dolnych. Teraz wymieniam na TRW
pastaldo napisał(a):Prawda leży w tym kto gdzie jeździ.
Jak ktoś będzie jeździł ostrożnie po nie bardzo zniszczonych drogach to te 100tys pewnie wytrzyma, ale jak będzie jazda po wertepach to szybko odmówią.
Z zagranicy też przyjeżdżają samochody ze zuzytymi wahaczami tylko że jak oni jeżdzą po dobrych drogach to nawet nie wiedzą że maja zużyte. Wjeżdzają do polski i okazuje sie że się tłucze. Znajomy mojego teścia od wielu lat mieszka w Niemczech i był pewny że samochodzie ma sprawne zawieszenie do póki nie przyjechał własnie w odwiedziny do polski a to nie by wielowahacz w Audi tylko zawieszenie starego typu w mercedesie.
dan napisał(a):pastaldo napisał(a):Prawda leży w tym kto gdzie jeździ.
Jak ktoś będzie jeździł ostrożnie po nie bardzo zniszczonych drogach to te 100tys pewnie wytrzyma, ale jak będzie jazda po wertepach to szybko odmówią.
Z zagranicy też przyjeżdżają samochody ze zuzytymi wahaczami tylko że jak oni jeżdzą po dobrych drogach to nawet nie wiedzą że maja zużyte. Wjeżdzają do polski i okazuje sie że się tłucze. Znajomy mojego teścia od wielu lat mieszka w Niemczech i był pewny że samochodzie ma sprawne zawieszenie do póki nie przyjechał własnie w odwiedziny do polski a to nie by wielowahacz w Audi tylko zawieszenie starego typu w mercedesie.
Nie wiem jak z przegladami w Niemczech ale w Belgii z najmniejszym luzem nie przejdziesz przegladu.
Zbyt idealistyczny obraz masz Ty,bo 99% aut sciaganych do Polski ma : a) ogromny przebieg skrecony na 199k b)ukryte wady 3) jest po 'turasie' inaczej nikt by nie zarobil - porownaj ceny NORMALNYCH aut za granica do tego,co jest sprzedawane w Polsce.
Robert11 napisał(a):Jeżdżę na (...)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości