Wahacze przód - Jakiej firmy polecacie ?

Postprzez krzysztofput » 2013-06-15, 08:46

ja jeżdziłem na lemforderze dla mnie tylko ori. czyli pierwszy montaż się liczy z powodu dużej ilości km jakie ja robię


“ Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność u kierowcy ”
krzysztofput
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 217
Dołączył(a): 2013-05-30, 20:27
Lokalizacja: Southend-on-Sea. UK
Model: VW Golf
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.6 FSI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2005
Imię: Bogus³aw

Postprzez Andi » 2013-06-15, 21:28

Kwintek, z moich doswiadczen polecic moge " Febi " u siebie wymienilem i juz sporo najezdzone i jest ok , znajomemu zalatwilem do a4b5 wielowachacz i tez nic sie nie dzieje a juz 2 lata minely ;-)
Elektryka, Automatyka,Zabezpieczenia,zdalne sterowanie
Serwis Turbin Wiatrowych
Avatar użytkownika
Andi
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 607
Dołączył(a): 2013-06-05, 20:23
Lokalizacja: NNM/Viborg
Model: Ford Mondeo
Nadwozie: Hatchback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 CR CBBB 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2009
Imię: Andrzej

Postprzez krzysztofput » 2013-06-15, 22:05

Kwintek, Febi i Lemforder to są praktycznie dwie wiodące firmy produkujące zawiechę , warunek jeden że to nie są podróbki tych firm - a często się zdarza że oferują podróbki za fajną kasę


“ Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność u kierowcy ”
krzysztofput
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 217
Dołączył(a): 2013-05-30, 20:27
Lokalizacja: Southend-on-Sea. UK
Model: VW Golf
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.6 FSI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2005
Imię: Bogus³aw

Postprzez vippassat » 2013-06-16, 00:35

w jednej z moich A6 a dokladnie w tej 2.5 TDi jest wstawione zawieszenie (bylo takie gdy je sprowadzilem z DE) firmy MEYLE HD i w/g dokumentacji bylo wymieniane przy przebiegu 186tys. km. a teraz jest juz 324tys.km. (auto kupilem z przebiegiem 242tys.km.) i jeszcze nic sie nie dzieje. tak ze jesli bede musial zmieniac zawieszenie to raczej tylko wlasnie to i mam nadzieje ze nie sa robione podroby jak w innych . taki maly filmik http://www.youtube.com/watch?v=_j9s6gT9LXA
vippassat
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 2013-06-04, 00:58
Lokalizacja: STG Zblewo/Amsterdam
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVG 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Piotr

Postprzez krzysztofput » 2013-06-17, 11:09

adamze27 napisał(a): febi i lemforder tylko z pewnego zrodla...chinczycy podrabiaja juz wszystko
właśnie o tym pisałem w poście wyżej, i nie tylko Chińczyki , ale dużo jest z Turcji


“ Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność u kierowcy ”
krzysztofput
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 217
Dołączył(a): 2013-05-30, 20:27
Lokalizacja: Southend-on-Sea. UK
Model: VW Golf
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.6 FSI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2005
Imię: Bogus³aw

Postprzez krzysztofput » 2013-06-17, 11:37

adamze27 napisał(a):
krzysztofput napisał(a):
adamze27 napisał(a): febi i lemforder tylko z pewnego zrodla...chinczycy podrabiaja juz wszystko
właśnie o tym pisałem w poście wyżej, i nie tylko Chińczyki , ale dużo jest z Turcji
myslalem ze oni tylko przemysl uzywanych samochodow opanowali,o czesciach nie slyszalem...ale dobrze ze o tym wspomniales :mrgreen: tak czy inaczej liczba oszukanych ludzi rosnie,przeplacajac za gow..o ktore jest warte tyle co wskazanie wagi w skupie aluminium :-?
tak dokładnie i o tym przestrzegam potencjalnych nabywców ( okazje !!! ) ori części

[ Dodano: 2013-06-17, 13:06 ]
myślę że w tym temacie można by było polecać sprawdzonych sprzedawców rzeczywiście ori części


“ Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność u kierowcy ”
krzysztofput
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 217
Dołączył(a): 2013-05-30, 20:27
Lokalizacja: Southend-on-Sea. UK
Model: VW Golf
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.6 FSI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2005
Imię: Bogus³aw

Postprzez Bartek_530xD » 2013-06-17, 15:34

Dodam jeszcze ze w ori wychodziły tez TRW
Avatar użytkownika
Bartek_530xD
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 2013-06-03, 08:41
Lokalizacja: Olkusz
Model: BMW 530xD
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 M57N2 231KM
Napęd: xDrive
Skrzynia: Automat
Rok: 2006
Imię: Bartek

Postprzez feeble3 » 2013-07-27, 19:19

A ja zapytam tak: czy do wymiany łącznika stabilizatora muszę "opuszczać" jakieś inne wahacze, czy wystarczy wymienić tylko sam łącznik? Nie znam się wcale...

Ja założyłem zawieswzenie za niecałe 1000zł i mam efekty w postaci wybitych łączników po... 4500Km. Zobaczymy co będzie dalej :-P
Avatar użytkownika
feeble3
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 2013-06-04, 19:15
Lokalizacja: Kraków
Model: A6 C5
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2001
Imię: Tomasz

Postprzez Piotruś » 2013-07-28, 06:07

feeble3 napisał(a):czy do wymiany łącznika stabilizatora muszę "opuszczać" jakieś inne wahacze, czy wystarczy wymienić tylko sam łącznik? Nie znam się wcale...


Wykręcasz tylko łączniki i nic poza tym.
Najwygodniej jest robić to na kanale (nie na podnośniku), gdy samochód normalnie sobie stoi pod własnym ciężarem z wyprostowanymi kołami, bo nie ma wtedy (prawie)żadnych naprężeń na drążku stabilizatora.

Wystarczy kilka zwykłych narzędzi i drewniana breszka żeby ewentualnie pomóc sobie z wycelowaniem do dziurki ;-) nie kalecząc farby na stabilizatorze.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Postprzez feeble3 » 2013-07-28, 20:55

Hmm a jak nie mam kanału to na podnośniku da radę? Czy mnie szlag trafi po 15min...?
Avatar użytkownika
feeble3
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 2013-06-04, 19:15
Lokalizacja: Kraków
Model: A6 C5
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2001
Imię: Tomasz

Postprzez Piotruś » 2013-07-29, 05:33

feeble3 napisał(a):Hmm a jak nie mam kanału to na podnośniku da radę? Czy mnie szlag trafi po 15min...?


Jakakolwiek różnica pomiędzy ugięciem kół utrudni Ci robotę. Wymiana łączników jest dziecinnie prosta więc nie warto sobie jej utrudniać, a tym bardziej ryzykować, że auto spadnie Ci na głowę.
Poszukaj kanału, najazdu albo przynajmniej najedź na jakieś podpory ale niech auto stoi na własnych kołach, równo z obu stron.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Postprzez krysti » 2013-08-18, 22:20

Ja mogę polecić lemfordera
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)
krysti
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 2013-08-18, 10:13
Lokalizacja: Zielona Góra
Model: A6 C6
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI CDYA 240KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2008

Postprzez lukidb » 2013-08-19, 13:24

Ja u siebie mam mastersport. Wiadomo, że z jakością najlepiej nie jest, ale przy moim stylu jazdy i drogach po jakich sie poruszam i tak co roku wymieniam cały komplet. Kiedy kupowałem auto były jeszcze ori z pierwszego montażu, później były febi, które wytrzymały 1,5 roku i od tego czasu co roku, na wiosnę mastersport. W przyszłym roku skuszę się na meyle chyba, szwagier ma w bmw i baardzo chwali. Nie mam natomiast pojęcia jak z porównaniem jakości tych robionych do bmw a do audi.
Co do wymiany, ja ze względu na brak kanału, oraz znajomego, szwagra, ciotki z kanałem skręcam wszystko delikatnie na podnośniku, później opuszczam auto na drewniany kołek i dopiero dociągam śruby na max.
lukidb
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 97
Dołączył(a): 2013-07-02, 06:33
Lokalizacja: Małopolska
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKN 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: £ukasz

Postprzez Mona » 2013-08-19, 13:27

Drugi rok jeżdże na Febi. Póki co nic się nie dzieje, a przez około rok, auto było dosyć mocno eksploatowane pod dużymi obciązeniami i nie jeździło po autostradach. Więc mogę polecić.
Avatar użytkownika
Mona
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 541
Dołączył(a): 2013-06-03, 22:52
Lokalizacja: Kraków
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Monika

Postprzez cacek66 » 2013-09-13, 10:33

To i ja napiszę. Jeżdzę na master sportach już prawie 4 lata ponad 50tys km jedyne co nie polecam to od razu kupić firmowe (tzn lemforder, trw) końcówki drążków. W sierpniu na przeglądzie :-D wsio ok. Za komplet płaciłem wtedy ok. 500zł. To policzcie sobie sami.
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić...
cacek66
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 2013-09-13, 09:17
Lokalizacja: Pruszków
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 1998

Następna strona

Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości