[BCZ] wymiany rozrządu 2,5TDI pełna opcja + hydropopychacze

[BCZ] wymiany rozrządu 2,5TDI pełna opcja + hydropopychacze

Postprzez Damiancki » 2014-10-10, 12:29

Proszę o wypowiedź jakie części trzeba wymienić podczas wymiany rozrządu. Znalazłem kilka odpowiedzi ale żadna nie była kompletna.

Chodzi mi o opcję wymiany max.
Czyli wyszczególnienie wszystkich części które powinno się wymienić bez pseudo oszczędzania w silniku BCZ (nie wiem czy w innych są jakieś różnice?) + jakiej firmy części zdecydowanie polecacie a jakich unikać. Gdzie kupować ?
Właśnie czeka mnie wymiana rozrządu w BCZ i chciałbym dzięki waszej wiedzy uniknąć jakiś błędów.

Czy np. taki zestaw jest kompletny i godny polecenia?
http://allegro.pl/ina-rozrzad-pompa-audi-a4-a6-a8-vw-passat-2-5-tdi-i4661354425.html
Avatar użytkownika
Damiancki
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 245
Dołączył(a): 2014-09-24, 06:30
Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BCZ 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2005

Re: [BCZ] wymiany rozrządu 2,5TDI pełna opcja

Postprzez Piotruś » 2014-10-11, 08:06

Po pierwsze, przed wymiana "rozrządu" należy podnieść pokrywy zaworowe i ustalić w jakiej kondycji znajduje się hydraulika zaworowa (szczególnie tzw. hydropopychacze oraz rolkowe dźwignie zaworowe). Dla dobrego mechanika określenie kondycji wwym. elementów nie jest problemem, a pozyskana wiedza bezpośrednio wpływa na zakres części podlegających wymianie.
W razie gdyby zaistniała potrzeba (a po 250 tyś.km. raczej tak będzie) wymian (co najmniej) hydrosztosów - moim skromnym zdaniem w grę w chodzą wyłącznie części oryginalne, nowe, z ASO.

Po drugie ze względu na fakt, że Twój samochód jest jeszcze relatywie nowy i ma prawdziwy przebieg uważam, że do napędu rozrządu (2 paski zębate z zestawem rolek prowadzących i napinających) również warto użyć oryginalnego zestawu naprawczego z ASO, koniecznie z wyszczególnionym numerem VIN na fakturze za części. W razie ewentualnej draki (niebywała rzadkość ale warto się zabezpieczać) będzie jak znalazł.

Po trzecie pompa wody, coraz częściej trudno o dobry wybór. Rozciekają się, a nawet zacierają dokładnie wszystkie, zarówno te kupipone w ramach austauschu w ASO jak też nówki z zamienników. Osobiście miałem problem nawet z pompą HEPU, co należy zaliczyć do niebywałych rzadkości, a jednak ... .
Mimo wszystko chyba zdecydowałbym się (z zamienników) właśnie na HEPU albo w ostateczności na austausch z ASO.

Napinacz hydrauliczny wraz z "kowadełkiem" zakupiłbym jakiś bardzo porządny w zamiennikach.

Co do elementów osprzętu napędzanych pakiem wielorowkowym proponowałbym fabrycznie nowy zestaw naprawczy (trzeba kompletować) napinacza wprost z ASO, zaś pasek z Conti i rolki np. INA.

Damiancki, moim zdaniem warto brać pod uwagę jeszcze jeden "niuans". Otóż, jeżeli wymianę "rozrządu" zlecisz w "jakimś" serwisie ale zjawisz się z własnymi (już zakupionymi) częściami, to nikt o zdrowych zmysłach nie zechce Ci udzielić jakiejkolwiek gwarancji - nawet na usługę. I naprawdę - w takim przypadku -- nie ma co się dziwić.
Dlatego jeżeli planowałbyś samodzielną (lub z pomocą jakiegoś kolegi albo "cichego" mechanika) wymianę, too rzeczywiście indywidualna kompletacja części, jak najbardziej, jest sensowna.

Jeżeli jednak planowałbyś "naprawę" w oficjalnie działającej firmie/serwisie/ASO/etc. - powinieneś oczekiwać 2 letniej pisemnej gwarancji NA CZĘŚĆI i NA USŁUGĘ, ale w tym przypadku, chociaż wskażesz co chcesz mieć zamontowane - części będzie kompletował serwis samodzielnie.
Tak to po prostu działa.

Oczywiście może się zdarzyć, że ktoś obieca Ci gwarancję pomimo tego, że dostarczysz "swoje" części ale idę o każdy zakład, że w razie problemów obietnic szybciutko "wygaśnie" ... .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: [BCZ] wymiany rozrządu 2,5TDI pełna opcja

Postprzez Damiancki » 2014-10-11, 13:14

Termostat i niejaką odmę/separator oleju również brać pod uwagę ?

Tak przy okazji, części w ASO jakich są producentów ? Co idzie na tzw. pierwszy montaż
Słyszałem że np. części INA idą na pierwszy montaż. Czy to prawda ?
Pytam bo może niektóre elementy tych samych producentów można kupić poza ASO i nie przepłacać.
Avatar użytkownika
Damiancki
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 245
Dołączył(a): 2014-09-24, 06:30
Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BCZ 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2005

Re: [BCZ] wymiany rozrządu 2,5TDI pełna opcja

Postprzez Piotruś » 2014-10-11, 19:02

Damiancki napisał(a):Termostat i niejaką odmę/separator oleju również brać pod uwagę ?


O, zapomniałem o termostacie, sorry.
Obowiązkowo trzeba wymienić. Polecam oryginał dla pewności ale wbrew obiegowym opiniom kilka porządnych zamienników na rynku tez występuje.

"Odma" w BCZ nie wymaga wymiany (w 999 przypadkach na 1000).

Damiancki napisał(a):Tak przy okazji, części w ASO jakich są producentów ? Co idzie na tzw. pierwszy montaż Słyszałem że np. części INA idą na pierwszy montaż. Czy to prawda ?


Tak przy okazji sam fakt, że jakaś firma produkuje części na pierwszy montaż wcale nie znaczy, że w normalnym obrocie handlowym oferuje tak samo wysoką jakość OEM'ową. Mógłbym podać tu co najmniej kilkaset przykładów świadczących ewidentnie o tym, że "zamienniki" nie zawsze dorównują oryginałom. Oczywiście nie ma co popadać w fanatyzm ale pragmatyzm jak najbardziej - wskazany,

Części INA rzeczywiście idą na pierwszy montaż w VAG'ach.

Damiancki napisał(a):Pytam bo może niektóre elementy tych samych producentów można kupić poza ASO i nie przepłacać.

No właśnie - ja z tym dylematem zostanę chyba już na zawsze, czy zakup zamienników faktycznie oznacza oszczędność. W przypadku części napędzających rozrząd osobiście NIGDY nie udzieliłbym gwarancji na 120 tyś.km. w przypadku usługi wykonanej na zamiennikach, a z kolei do własnego samochodu nie miałbym oporów założyć pasków od Conti i rolek od INA .
Słowem - ciężko wskazać jednoznacznie lepszą opcję, a przecież części oryginalne z ASO też bywają kiepskiej jakości .
I bądź tu mądry ... .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: [BCZ] wymiany rozrządu 2,5TDI pełna opcja

Postprzez Damiancki » 2014-10-12, 20:02

Piotruś to jeszcze jedno bardzo ważne pytanie. Jak nic się nie da zrobić (wiesz o co chodzi) to pewnie rozrząd będzie mi wymieniał ten sam mechanik który serwisuje mi drugie Audi AWXa.

Skorzystam z twojej rady i wraz z rozrządem profilaktycznie wymienię hydraulikę czyli hydropopychacze z dzwigienkami rolkowymi i zdaje się że jakieś pestki.
Ponieważ mechanik jest zaprzyjaźniony, zwykle jestem przy każdej robocie i mam okazję podpatrywać.

Proszę napisz na co zwracać uwagę przy wymianie hydrauliki w BCZ? Gdzieś czytałem że hydropopychacze napełnia się przed wymianą olejem, gdzieś pisałeś coś o silikonie (ale wypowiedzi te zniknęły z innego forum jak sądzę). Będę miał go na oku jakby co :-) . Będę wdzięczny za napisanie co trzeba, jak itp.
Avatar użytkownika
Damiancki
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 245
Dołączył(a): 2014-09-24, 06:30
Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BCZ 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2005

Re: [BCZ] wymiany rozrządu 2,5TDI pełna opcja

Postprzez Piotruś » 2014-10-13, 08:38

Damiancki napisał(a):Skorzystam z twojej rady i wraz z rozrządem profilaktycznie wymienię hydraulikę czyli hydropopychacze z dzwigienkami rolkowymi i zdaje się że jakieś pestki.


Powoli, powoli ... :!: :!:

Po pierwsze, w "kwestii formalnej" :-P , w silnikach na "B.." /poza BFC/ nie występują podkładki zaworowe (tzw. pestki).

Po drugie sugerowałbym Ci nie kupować niczego na wyrost.
Owszem, po przebiegu ok. 250 tyś.km. wymiana hydropopychczy "w ciemno" jest praktycznie obowiązkowa, jednak z ewentualną wymianą dźwigni zaworowych to ja bym się radził powstrzymać przynajmniej do czasu ich oceny "na żywo".
Dźwignie, najprawdopodobniej, będą jak nowe, a ponieważ kosztują (moim zdaniem) majątek - wymiana "dla zasady" jakoś nie bardzo do mnie przemawia.
Zatem kompletując części do wymiany "rozrządu" proponowałbym z dużym przekonaniem nie wnikać w szczegóły tyko od razu zakupić nowe hydrosztosy, lecz co do dźwigni całkiem odwrotnie.
A tak miedzy nami ... 8-) - nie bądź taki w gorącej wodzie kąpany, bo jeśli auto postoi o 1 - 2 dni dłużej na warsztacie lecz dzięki temu "zaoszczędzisz" co najmniej kilkaset PLN, to moim zdaniem lepiej wypić sobie kielicha na spokojność i przeczekać ;) , niż ślepo ładować kasę szubrawcom i lichwiarzom kalkulującym sufitowe ceny części zamiennych :[ .

Damiancki napisał(a):Proszę napisz na co zwracać uwagę przy wymianie hydrauliki w BCZ? Gdzieś czytałem że hydropopychacze napełnia się przed wymianą olejem, gdzieś pisałeś coś o silikonie (ale wypowiedzi te zniknęły z innego forum jak sądzę). Będę miał go na oku jakby co .


Po pierwsze mechanik przystępujący do wymiany "rozrządu" (w tym hydrauliki) MUSI-MUSI-MUSI legitymować się dedykowanym zestawem odpowiednich blokad (wału korbowego, wałków rozrządu i pompy VP44) oraz posiadać i nieprzerwanie używać klucza dynamometrycznego.

Hydrosztosów nie da się napełnić olejem przed montażem ale na pewno warto polać czystym olejem silnikowym ich "główki" przed nałożeniem dźwigni zaworowych, a potem tak samo nalać trochę oleju na wszystkie dźwignie.

Co do silikonu można go użyć TYLKO I WYŁĄCZNIE na "zakrętach" głowicy i na połączeniu zewnętrznych półpanewek wałków rozrządu z krawędzią głowicy.
NIDGY nie używa się ani grama silikonu na górnej stronie uszczelki (czyli "od strony" dekla zaworowego). Nie wolno też paćkać silikonem po wtryskiwaczach żeby niby doszczelnić ich powierzchnię na styku z okrągłymi uszczelkami w deklach zaworowych. Ale dobry mechanik powinien to wiedzieć ... .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: [BCZ] wymiany rozrządu 2,5TDI pełna opcja

Postprzez Damiancki » 2014-10-13, 14:41

To fakt ceny części w ASO to kpina ale co zrobić czasem nie ma wyjścia <stres>. Pestkami zasugerowałem się jak szukałem dla porównania hydropopychaczy do BCZ w necie, ale coś nie mogę znaleźć były tylko do innych wersji właśnie z pestkami. Te hydropopychacze do BCZ jakiś towar mocno niedostępny poza ASO?

Dziękuję za konkretne informacje, dzięki tobie z postu na post czuję że zdobywam konkretną wiedzę <okok> . Czy można gdzieś znaleźć jakiś rysunek poglądowy/schemat z elementami rozrządu i hydrauliki gdzie zaznaczone są odpowiednie momenty z jakimi trzeba dokręcać śruby? Albo przynajmniej wyszczególnienie takowych. A może jakiś tutorial ze zdjęciami <glupek> było by idealnie.


Podsumowując:
- 2 paski zębate z zestawem rolek prowadzących i napinających (czyli dwie rolki napinające i jedna prowadząca ?)
- pompa wody
- termostat
- Napinacz hydrauliczny wraz z "kowadełkiem" (czy to tzw. tłumik drgań?)
- hydropopychacze (profilaktycznie) oczywiście najpierw i tak ściągniemy pokrywy.
Jak coś pokręciłem to mnie poprawcie.
Wybaczcie że tak łopatologicznie :] wymieńcie mi po kolei wszystkie elementy łącznie z dodatkowymi ewentualnymi paskami które warto przy okazji wymienić jeśli coś pominąłem.

P.S. 1
Czy oznaczenie hydropopychaczy do mojego BCZ to 059109521G ?


Zbieram te części i wymieniam, bo cholera jak poczytałem o tych różnych przypadkach to normalnie mam stracha jeździć <stres> .

Na dziś dzień auto pali elegancko. Silnik pracuje równo. Turbo łapie od około 1500obr/min i przyśpiesza ładnie. Spalanie przy spokojnej jeździe trasa: tak do 100km/h jakieś 7 z haczykiem a miasto: 12 z haczykiem. Jedyne co mnie zastanawia przy normalnym przyśpieszaniu taki dźwięk słyszalny w aucie, gdzieś w przedziale 1500-1900 obr/min, jakby <mysli> , nawał bym to grzechotaniem diesla. Na zimnym wydaje się być nieco bardziej słyszalny. Nie stuki tylko taki właśnie grzechot. Ale może to coś normalnego. Pierwszy 2,5 Tdi więc proszę o wyrozumiałość. ;)
Avatar użytkownika
Damiancki
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 245
Dołączył(a): 2014-09-24, 06:30
Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BCZ 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2005

Re: [BCZ] wymiany rozrządu 2,5TDI pełna opcja

Postprzez Piotruś » 2014-10-14, 07:23

Damiancki napisał(a):Wybaczcie że tak łopatologicznie wymieńcie mi po kolei wszystkie elementy łącznie z dodatkowymi ewentualnymi paskami które warto przy okazji wymienić jeśli coś pominąłem


- pasek napędu klimatyzacji + rolka napinająca (na takim aluminiowym stelażu)

- pasek wielorowkowy + powyżej wspomniany zestaw naprawczy napinacza (nie mylić z napinaniem paska rozrządu) + kilka rolek prowadzących, odwracających i napinająca (ta ostatnia będzie z nowym napinaczem jeśli kupisz komplet)

W odróżnieniu od zestawu naprawczego rozrządu (paski zębate z rolkami) napęd klimatyzacji oraz osprzętu paska wielorowkowego polecałbym skompletować na porządnych zamiennikach (od INA'y poczynając, przez paski Conti ale też ORYGINALNY (z ASO) zestaw naprawczy napinacza paska wielorowkowego (kilka plastikowych i gumowych tulejek, tuleja ustalająca, parę śrubek) .

Gdyby podczas wymiany paska rozrządu zaistniała konieczność wymiany ziemeringa wału korbowego bezwzględnie trzeba dokupić NOWĄ śrubę dolnego koła zębatego.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: [BCZ] wymiany rozrządu 2,5TDI pełna opcja

Postprzez Mirooo » 2014-10-14, 07:41

ile kosztują hydrosztosy ?
Mirooo
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 171
Dołączył(a): 2013-09-04, 06:24
Lokalizacja: Kraj nad Wisłą
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2003

Re: [BCZ] wymiany rozrządu 2,5TDI pełna opcja

Postprzez Damiancki » 2014-10-14, 14:41

Piotruś czy możesz polecić kogoś obeznanego w temacie wymiany rozrządu i hydrauliki w 2,5Tdi BCZ z Lublina <pomocy>
Avatar użytkownika
Damiancki
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 245
Dołączył(a): 2014-09-24, 06:30
Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BCZ 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2005

Re: [BCZ] wymiany rozrządu 2,5TDI pełna opcja

Postprzez Piotruś » 2014-10-15, 10:45

Damiancki napisał(a):Piotruś czy możesz polecić kogoś obeznanego w temacie wymiany rozrządu i hydrauliki w 2,5Tdi BCZ z Lublina <pomocy>


W Lublinie niestety nie mam "swoich ludzi" ;-) (za to mógłbym pokazać kogo należy omijać szerokim łukiem, no ale już mniejsza z tym ... ).

Jeżeli odległość nie byłaby dla Ciebie problemem, to z pełnym przekonaniem i całym sercem mogę Ci polecić naszego forumowicza, Kolegę Pawel600 z Rzeszowa.
Fachman pierwszej klasy, profi serwis, profi narzędzia i przede wszystkim profesjonalista Paweł, dla którego Twoje BCZ to "bułka z masłem" :-D .
Niekwestionowanym atutem jest to, że Firma Pawła (przez duże "F") prowadzi własny sklep z częściami, więc ryzyko jakiejkolwiek wtopy jest wyjątkowo małe.
Polecam Pawła z wyjątkowo głębokim przekonaniem słuszności wyboru.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: [BCZ] wymiany rozrządu 2,5TDI pełna opcja

Postprzez Damiancki » 2014-10-15, 14:04

Piotruś napisał(a):Jeżeli odległość nie byłaby dla Ciebie problemem, to z pełnym przekonaniem i całym sercem mogę Ci polecić naszego forumowicza, Kolegę Pawel600 z Rzeszowa.
Fachman pierwszej klasy, profi serwis, profi narzędzia i przede wszystkim profesjonalista Paweł, dla którego Twoje BCZ to "bułka z masłem" :-D .
Niekwestionowanym atutem jest to, że Firma Pawła (przez duże "F") prowadzi własny sklep z częściami, więc ryzyko jakiejkolwiek wtopy jest wyjątkowo małe.
Polecam Pawła z wyjątkowo głębokim przekonaniem słuszności wyboru.



Wielkie dzięki "Piotruś"z pewnością skorzystam. Jak zdjąłem osłonę silnika i zobaczyłem tą układankę

Obrazek


to od razu wiedziałem że żadnemu amatorowi tam łap wsadzić nie pozwolę <luzik> .

Musi być profesjonalista <okok> .
Avatar użytkownika
Damiancki
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 245
Dołączył(a): 2014-09-24, 06:30
Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BCZ 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2005

Re: [BCZ] wymiany rozrządu 2,5TDI pełna opcja

Postprzez Piotruś » 2014-10-15, 18:17

Napisz PW do Pawła: pawelk600-u61.html .
Tutaj www do Firmy : http://www.kescar.pl/ (gdybyś dzwonił poproś o kontakt z Panem Pawłem i wyklaruj mu skąd masz namiary).
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: [BCZ] wymiany rozrządu 2,5TDI pełna opcja

Postprzez Damiancki » 2014-10-15, 20:24

Piotruś napisał(a):Napisz PW do Pawła: pawelk600-u61.html .
Tutaj www do Firmy : http://www.kescar.pl/ (gdybyś dzwonił poproś o kontakt z Panem Pawłem i wyklaruj mu skąd masz namiary).


Tak zrobię <okok> .
Avatar użytkownika
Damiancki
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 245
Dołączył(a): 2014-09-24, 06:30
Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BCZ 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2005

Re: [BCZ] wymiany rozrządu 2,5TDI pełna opcja

Postprzez wojtas » 2015-03-07, 15:53

witam mam taki problem jak kupowałem audi od gościa to gościo stwiredził że 15tysięcy temu był wymieniany rozrząd i tak jest zapisane na pokrywie rozrządu,ale jak zajżałem do pasków to niema na nich napisów czy jest to możliwe że napisy po takim przebiegu mogły już się zetrzeć?czy może gościo mnie ściemnił?
wojtas
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 16
Dołączył(a): 2015-02-15, 17:22
Lokalizacja: lublin
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: wojtek

Następna strona

Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości