Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez scaraab » 2015-01-21, 10:37

Witajcie po dłuższym nie pisaniu. Więc zdecydowałem się na zakup auta i nie jest to niestety VAG, z wielu powodów - a głównym był powód finansowy i to co za to dostanę czyli: stać mnie było jedynie na roczniki 2006-2009 za moją sumę pieniędzy. Te roczniki nie gwarantują spokoju ani w zakładanej A6C6 ani w paszczaku ani skodzie, a sharan po prostu mi się nie podobał plus oczywiście silniki. Wybór padł na S-maxa z 2008r z chwalonym 2,0TDCI/HDI - jako że po jednostka PSA. Po poszukiwaniach znalazłem sztukę w dobrym stanie ogólnym: suchy silnik, blacha nie ruszana, podwozie i ukł. jezdny oryginał, serwisowany jak się wydaje (a tego nigdy niestety człowiek nie jest pewien) prawidłowo i ASO. SKP nie miała zastrzeżeń co do stanu auto poza już zapoconym lewym tylnym amortyzatorem. Teraz oleje filtry rozrząd amortyzatory tył i jeździć - hamulce, opony co ciekawe bardzo ładne: zużycie może 15%. Podobnie klimatyzacja tuż po przeglądzie i naprawie przewodu który był nie szczelny - f-ra aż mnie to ździwiło robione już przez właściciela komisu... Auto nie było tanie jak na swój wiek ale wydaje mi się że było warto. To czy było warto okaże się pewnie do roku po rozpoczęciu eksploatacji... :roll: :?: Czuję niepokój po wyskoczeniu z takiej gotówki ale też mam nadzieję że będzie auto hulało. :]
scaraab
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączył(a): 2014-12-17, 08:24
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Nie mam
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Przemek

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez Piotruś » 2015-01-21, 13:01

scaraab napisał(a):Witajcie po dłuższym nie pisaniu.

Ale dobrze, że się odzywasz :] ,

scaraab napisał(a):Więc zdecydowałem się na zakup auta i nie jest to niestety VAG, z wielu powodów - a głównym był powód finansowy i to co za to dostanę czyli: stać mnie było jedynie na roczniki 2006-2009 za moją sumę pieniędzy. Te roczniki nie gwarantują spokoju ani w zakładanej A6C6 ani w paszczaku ani skodzie, a sharan po prostu mi się nie podobał plus oczywiście silniki.

Trudno. Nie ma VAG'a to nie ma i trzeba to po prostu zaakceptować.
Jest faktem raczej obiektywnym, że uleganie motoryzacyjnym przyzwyczajeniom i utartym konwenansom, od pewnego czasu, mogłoby okazać się dla Ciebie niezbyt korzystne. Trudna prawda ale prawda ... .

scaraab napisał(a):Wybór padł na S-maxa z 2008r z chwalonym 2,0TDCI/HDI - jako że po jednostka PSA. Po poszukiwaniach znalazłem sztukę w dobrym stanie ogólnym: suchy silnik, blacha nie ruszana, podwozie i ukł. jezdny oryginał, serwisowany jak się wydaje (a tego nigdy niestety człowiek nie jest pewien) prawidłowo i ASO. SKP nie miała zastrzeżeń co do stanu auto poza już zapoconym lewym tylnym amortyzatorem.

Serdeczne Gratulacje Scaraab ;) :!: :!:
Wybrałeś bardzo przyjemne i praktyczne autko, jak mi się wydaje ze sprawdzonym i dobrze skonfigurowanym układem jezdnym.
Nie jestem specjalnie obeznany w niuansach technicznych Forda ale raczej nie ma najmniejszych wątpliwości, że dochowując należytej staranności technicznej/serwisowej - uda Ci się bez ponoszenia dużych nakładów podtrzymać dobrą kondycję wybranego egzemplarza. A dbać trzeba o wszystko, tak samo o VW jak i o Forda czy inne Audi.
Całe szczęście, że nie poszedłeś w jakiś mało popularny, egzotyczny model, zaś wyrokowanie co okazałoby się lepsze zestawiając na przykład S-max'a z Sharanem, to już tylko można sobie pusto podywagować. Podejrzewam, że koszty eksploatacji są porównywalne, a skoro bardziej spasował Ci Ford, to tylko pogratulować konkretnej męskiej decyzji :!:

scaraab napisał(a):Auto nie było tanie jak na swój wiek ale wydaje mi się że było warto.

Co jest tanie a co drogie, jak wszyscy wiemy, jest pojęciem co najmniej bardzo względnym. Nie chcę prawić komunałów ale wyższa od przeciętnej cena zakupu w żadnym stopniu nie świadczy o tym, ze w końcowym bilansie dobrze wytypowany egzemplarz może okazać się wyjątkowo korzystny ekonomicznie na tle innych "nadzwyczajnych" okazji cenowych ... .

scaraab napisał(a):To czy było warto okaże się pewnie do roku po rozpoczęciu eksploatacji...

No tak. Element hazardu zawsze istnieje :mrgreen: ale Ty podchodziłeś do sprawy z dystansem i rezerwą, a to naprawdę dobrze rokuje na przyszłość, nie tylko w perspektywie roku ale też znacznie dłuższego czasu, takiego który dla Ciebie będzie optymalny. Będzie dobrze, zobaczysz ;) .

scaraab napisał(a):Czuję niepokój po wyskoczeniu z takiej gotówki

A kto z nas nie zna tego przepełnionego sprzecznościami uczucia <rotfl> :-P ... :?: :?:

scaraab napisał(a): mam nadzieję że będzie auto hulało.

Oczywiście, ze będzie <luzik>

PS:
Scaraab, a może, w ramach sympatii do VAGów i do nas :-P , dałbyś się namówić na stworzenie "profilu" (foty, kluczowe informacje techniczne, modyfikacje i ewentualne naprawy) swojego S-max'a w odpowiednim dziale naszego Forum : inne-marki.html .
Byłoby nam miło podtrzymać kontakt, a nie mam też żadnych wątpliwości, że znalazłoby się kilka osób stojących przed podobnymi wyborami, których ty też niedawno dokonywałeś i prawdopodobnie kilka informacji wziętych wprost z życia mogłoby być niezwykle przydatnych.
Naprawdę serdecznie zapraszam Cię do przedstawienia swojego nowego nabytku i wszystkich informacji, które wydadzą Ci się istotne, najlepiej na bieżąco uzupełniane :-P :!:
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez scaraab » 2015-01-21, 13:07

Dzięki za pokrzepiające słowa. Postaram się napisać i ozdjęciować to czym się kierowałem kupując ten typ auta. I na pewno sympatia nie minie do VAG-a i do Was. :)
scaraab
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączył(a): 2014-12-17, 08:24
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Nie mam
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Przemek

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez Piotruś » 2015-01-21, 23:11

scaraab napisał(a):Postaram się napisać i ozdjęciować to czym się kierowałem kupując ten typ auta.

Na pewno niejednemu się mocno przyda. Dzięki :!:
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez viator » 2015-03-02, 15:43

Panowie dopiszę się tutaj co by nie mnożyć wątków.
Obecnie posiadam Passata B5FL 2003 1.9TDI 130km Tiptronic i zastanawiam się nad zmianą auta.
Zamarzyło mi się mieć samochód o mocy conajmniej 220km, automat, fajnie by było 4x4, nie starszy niż z 2008 roku, preferowany oczywiście nowszy ;), z przebiegiem do 200000km.
Kwota jaką bym chciał wydać to 50000, ew. mogę odrobinę dołożyć.
Jednym z kandydatów jest A6C6.
Wyczytałem, że w grę powinny wchodzić tylko auta po lifcie z 2008, gdyż podobno zostało wówczas poprawionych sporo bolączek.
Przeczytałem również o problemach trwalością skrzyni multitronic, czy faktycznie jest z tym problem?
Czy z kolei skrzynia tiptronic, to ta sama technologia, co w Passacie, czyli czy opóźnienia są takie same? Przyznam, że od czasu, gdy przejechałem się autem ze skrzynią DSG jestem w niej zakochany, biegi zmieniają się błyskawicznie, nie ma też problemu z szybkim ruszeniem z miejsca, przyjemnie byłoby się przesiąść na coś lepszego, aczkolwiek z obecnej skrzyni tez jestem zadowolony.
Nie chciałbym też przesadzać z pojemnością, zatem w grę wchodzą silniki benzynowe 3.0 i 3.2 oraz diesel 3.0. Jakieś uwago odnośnie każdego z nich?
Może nie ma co wprowadzać obostrzenia co do przebiegu, bo i tak nie sposób na 100% stwierdzić, czy jest prawdizwy?
Wszelkie uwagi mile widziane (również te w stylu "taki zakup to poroniony pomysł", o ile będzie jakieś uzasadnienie;))
viator
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 18
Dołączył(a): 2015-03-02, 15:12
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2003
Imię: Przemek

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez Piotruś » 2015-03-02, 18:03

Viator, mamy na naszym Forum kilka (moim zdaniem MOCNO merytorycznych) wątków dotyczących doboru wersji silnikowych, jak też dotyczących spraw techniczno-eksploatacyjnych modelu C6.
Myślę, ze byłbyś zadowolony z lektury ... .

Co do skrzyni multitronik temat Ciebie zupełnie nie dotyczy ponieważ celując w silniki od 220 PS w górę ta skrzynia nie występuje w żadnej odmianie.

Osobiście polecam Ci wersję 3.0TDi 240PS Tiptronic quattro. Czyli jak sam zauważyłeś co najmniej RM'2009.
Do dobrego egzemplarza będziesz zmuszony dołożyć nieco siana do tych 50 tysiaków ale generalnie warto. Jazda bajka, usterek jakby mniej i mocno zmodernizowany tiptronik (chociaż nie jestem pewny czy modyfikacja tipa nie nastąpiła trochę później, trzeba by sprawdzić dokładniej).

Co do benzynówek nie będę się wypowiadał bo ich nie lubię i nie byłbym obiektywny 8-) .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez viator » 2015-03-03, 12:12

Jak rozumiem ten silnik 3.0TDI 240PS występuje od 2008 jeszcze w tych modelach sprzed liftu (czyli np. przednie światła bez ledów)? Zatem w grę wchodziłyby również modele z 2008 roku, dobrze myślę?
viator
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 18
Dołączył(a): 2015-03-02, 15:12
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2003
Imię: Przemek

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez Piotruś » 2015-03-03, 13:02

viator napisał(a):Jak rozumiem ten silnik 3.0TDI 240PS występuje od 2008 jeszcze w tych modelach sprzed liftu (czyli np. przednie światła bez ledów)? Zatem w grę wchodziłyby również modele z 2008 roku, dobrze myślę?


Trochę inaczej.
Egzemplarze "poliftowe", czyli z ledowymi reflektorami, ale przede wszystkim z poprawionymi silnikami (2,7TDi 190 i 3,0TDi 240 PS) nastały wraz ze zmianą rocznika modelowego z 2008 na 2009 co w praktyce oznacza, że można upolować samochód wyprodukowany jeszcze w 2008 roku ale już z RM'2009, z nowszymi lampami, silnikiem i tak dalej.

Nie występuje natomiast model jaki Ty sobie "wymyśliłeś", czyli nowsze silniki (190/240PS), lecz w starszej obudowie (czyli tej z rocznika modelowego 2008).

Być może (?) wprowadziło Cię w błąd coś innego i rzeczywiście trafiłeś ogłoszenie, w którym był samochód z rocznika 2008 i z silnikiem 240 PS, ale to spotyka się niezwykle rzadko w przypadku egzemplarzy bez ksenonów, bo gdy ich nie ma, to ledy (te przednie) też nie występują.
W takich wątpliwych przypadkach trzeba spojrzeć na tył auta. Limuzynę poznać od razu po wydłużonych lampach tylnych, w kombiakach światło cofania (tzn. białe szkło) przebiega rzez całą długość lampy (w przedliftach białe szkło jest znacznie krótsze).

Oczywiście trzeba bacznie zwracać też uwagę, czy weryfikowany egzemplarz nie jest tylko przeróbką z przedlifta na model poliftowy (niektórzy robią to z zamiłowania do auta, inni "wykorzystując" naprawy powypadkowe.
Ale to łatwo poznać po innych detalach, a przede wszystkim po nominalnej mocy silnika i normie spali (przedlift będzie miał 180 - 232PS i normę EU4, polift zawsze EU-5).
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez viator » 2015-03-03, 13:07

Dzięki wielkie za wskazówki dotyczące kombi, zastanawiałem się właśnie jak odróżnić wersje sprzed i po lifcie :-)
Nie wiedziałem również, że ledy są połączone z ksenonami i że mogą nie występować w egzemplarzach po lifcie.

Sent from my Moto X
viator
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 18
Dołączył(a): 2015-03-02, 15:12
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2003
Imię: Przemek

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez Polluks » 2015-08-22, 06:42

Witam!
Także podepnę się do tematu.
Szukam A6 C6 Allroad w roczniku 2010-2011 (jednak moją głowę zaprząta jeszcze Q5). Rozumiem, że te wszystkie bolączki dotyczące silnika 3.0 tdi zestawionego z tiptronic, a poprawione w "zwykłych" A6 w roku modelowym 2009, dotyczą także wersji Allroad?
Polluks
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2015-08-22, 05:54
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: INNY
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Rok: 2004

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez Piotruś » 2015-08-22, 07:09

Polluks napisał(a):Rozumiem, że te wszystkie bolączki dotyczące silnika 3.0 tdi zestawionego z tiptronic, a poprawione w "zwykłych" A6 w roku modelowym 2009, dotyczą także wersji Allroad?

Tak, dotyczą jednakowo.
W modelu C6 nie ma żadnych TECHNICZNYCH różnic między zwykłymi kombiakami a Allroadami (prócz bagatelnych zmian w oprogramowaniu pneumatyki, której w zwykłym kombiaczu po prostu może nie być i akurat moim zdaniem jest to dalece najlepsza opcja 8-) :mrgreen: ) .

Polluks napisał(a):(jednak moją głowę zaprząta jeszcze Q5)

Wszystko jest dla ludzi i każdy ma własne upodobania ale porównywanie Q5 do A6 to trochę tak jakby porównać Nissana Kaszkaja do Toyoty Land Cruiser. Różne światy ... .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez Polluks » 2015-08-22, 07:39

Dziękuję za odpowiedź i zasianie wątpliwości co do Q5. Jeździłem A6 sedan i Q5, co prawda zaledwie po kilkaset kilometrów, ale zawsze. W Q5 podoba mi się wyższa pozycja za kierownicą, A6 świetnie się prowadziło (mimo, że było to auto z 2005 roku, a q5 z 2009).
Jeśli możesz rozwiń temat co do pneumatyki, dlaczego lepsza opcja bez? Szukam auta z większym prześwitem. Zdaża mi się wjechać w teren gdzie potrzebuję trochę więcej luzu pod podwoziem. Czy Avanty występowały także z regulowanym zawieszeniem?
Co rozumiesz pod pojęciem "różne światy"?
Polluks
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2015-08-22, 05:54
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: INNY
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Rok: 2004

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez Piotruś » 2015-08-25, 08:18

Polluks napisał(a):Dziękuję za odpowiedź i zasianie wątpliwości co do Q5.

Do usług :-D ... .

Polluks napisał(a): W Q5 podoba mi się wyższa pozycja za kierownicą, A6 świetnie się prowadziło (mimo, że było to auto z 2005 roku, a q5 z 2009).

Polluks napisał(a):Szukam auta z większym prześwitem. Zdaża mi się wjechać w teren gdzie potrzebuję trochę więcej luzu pod podwoziem.

Z takim "problemem" ja też "walczę" od wieeelu naprawdę dłuuugich lat (ze względu na specyficzne miejsce zamieszkania) i przyznam szczerze, że bardzo trudno jest znaleźć optimum do jazdy szosowej jak i lekko-terenowej pod jedną "obudową".
Oczywiście (między innymi) "przetrenowałem" już (i to wielokrotnie) opcję "Allroad" (zarówno C5 jak i C6) ale pomimo świetnej trakcji w nieraz bardzo trudnych zimowych warunkach górskich mam już serdecznie dosyć zawieszeń pneumatycznych.
Powiem więcej - nawet gdybym dzisiaj kupował Touarega albo Audi Q7 - też MUSIAŁBY to być egzemplarz bez pneumatyki.

Polluks, moim zdaniem powinieneś pamiętać o tym, że postawiony na pneumatyce Allroad, na "luźnych nawierzchniach", w razie odrobiny wody/błota staje się kompletnie nieprzydatny chociażby z powodu niezwykle czułych/delikatnych i podatnych na uszkodzenia czujników ugięcia nadwozia (przy każdym wahaczu po jednej sztuce :roll: ) .
Podobnych urządzeń, mocno kosztownych i narażonych na uszkodzenia w razie kontaktu "z luźnym podłożem" czy choćby podczas wjazdu do większej kałuży, mogę wymienić dużo więcej ... .

Pneumatyka w Allroadzie jest fajna, a wręcz bardzo fajna w razie lodowych kolein, w relatywnie głębokim śniegu a także gdy trzeba objechać "polem" korek/zator na drodze, ale do jeżdżenia po "luźnych nawierzchniach" to raczej nie bardzo się nadaje właśnie z powodu zagrożenia potencjalnymi uszkodzeniami bardzo kosztownych podzespołów.

Z pneumatyka, przynajmniej jak dla mnie, jest jeszcze i taki "problem", że w normalnych warunkach drogowych jest niekomfortowa i bezpłciowa w prowadzeniu, w porównaniu do podobnych egzemplarzy ale zawieszonych standardowo, na zwykłych sprężynach.

Polluks napisał(a):Czy Avanty występowały także z regulowanym zawieszeniem?

Jak najbardziej, "zwykłe avanty" (C6) występowały z IDENTYCZNĄ pneumatyką jak ta w Allroadach, a cała różnica sprowadzała się do tego, że w "zwykłej A6" (pomiędzy położeniami skrajnymi) występowały "tylko" dwie wysokości pośrednie, zaś w Roladzie trzy.
Powyższe "różnice" wynikały wyłącznie z innego oprogramowania sterowników i żadnych innych (te same miechy, te same elementy zwieszeń).

Polluks napisał(a): Co rozumiesz pod pojęciem "różne światy"?

Trochę skrót myślowy ... .
Chodziło mi o to, że (jak dla mnie) koszmarnie drogie Q5, wywodzące się z ciasnego i (co daje się wyraźnie odczuć) wyraźnie co najmniej o klasę niższego A4, w porównaniu z modelem A6 (C6) - nie jest (moim zdaniem) warte uwagi.
Nie chcę powiedzieć, że Q5 jest złe, ale kosztuje worki pieniędzy, które ja akurat wolałbym wydać na caaaałkiem inne, zdecydowanie lepsze pod wieloma względami A6.

Tak z grubsza <luzik> ... .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez Bobix » 2015-08-25, 17:30

Jak rozpoznać rodzaj zawieszenia w A6 bez sprawdzania po VIN?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Bobix
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2014-02-22, 18:45
Lokalizacja: Warszawa
Zasilanie: Diesel
Silnik: INNY
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2003

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez Piotruś » 2015-08-25, 17:50

Bobix, wystarczy spojrzeć do wnęki przedniego nadkola. Nie da się pomylić zwykłej sprężyny z poduszką (miechem).
Gdybyś jednak chciał rozpoznać rodzaj zawieszenia np. ze zdjęcia - to "na oko" raczej bez szans, chyba, że sprzedawca wyraźnie napisze o pneumatyce (większość handlarzy traktuje to jak zaletę czy wręcz najbardziej prestiżowy gadżet w samochodzie) lub umieści zdjęcie centralnego wyświetlacza ustawionego na obsługę pneumatyki.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do C6 (2004-2011)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości