RomanS napisał(a): Tylko po co w ogóle wymieniał zamki ?
Lechu napisał(a):U siebie wyregulowałem ramkę i teraz dolega
Lechu napisał(a):Gdy zdejmiesz tapicerkę będziesz widział całą konstrukcję i zasadę działania.
Lechu napisał(a):Właśnie luzów nie mam, wg błotnika są opuszczone , a na drzwi z tyłu nie patrzyłem
Moraś napisał(a):a ramy nie chciałem odkręcać bo cykam się ze nie złoże tak jak potrzeba
kuna napisał(a):Zamki założone
Okazuje się ,że numerki nie mają żadnego znaczenia - może spokojnie montować .
Pierwszy raz wymieniałem zamek w drzwiach pasażera z przodu i okazało się , że nie ma potrzeby demontowania ramki drzwi - zamek po kilku sprytnych manewrach między ramką a blachą drzwi wyszedł bez problemu
Oczywiście od strony kierowcy demontaż ramki był niezbędny.
Co mogę poradzić potomnym : przy zakładaniu cięgna klamki wewnętrznej uważajcie , by go nie skręcić wokół własnej osi - ja tak zrobiłem i zablokowałem sobie drzwi .Dużo nie brakowało , a rwałbym tapicerkę , jednak Tyskie oraz chwila pomyślunku pomogły w rozwiązaniu problemu.Trzeba w takiej sytuacji otworzyć szybę , odgiąć lekko tapicerkę na wysokosci klamki wew. i wypiąć z uchwytu całe cięgno.Zamek zostanie uwolniony , a drzwi można otworzyć.
Trochę żałuję , że nie zrobiłem opisu z fotkami ( przypomniało mi się jak poskładałem wszystko do kupy )
Lecz w razie pytań lub problemów w kwestii wymiany zamków jestem do dyspozycji
brazilek napisał(a):a moglbym Ciebie prosic o opis "krok po kroku"
jestem laikiem, a chcialbym dojsc do mikrystyku, aby go wyczyscic.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość