Ezektor jest z tyłu silnika na górze pod płytką/talerzykiem na którym widzisz kostki (te niebieskie). Odkrecasz go (talerz) kluczem 10 i już masz ezektor prawie na wierzchu. Wygląda jak fajka do której wchodzą/są podpięte 3 węże gumowe. Trochę sprytu i opaski masz zdjęte. Jak będę miał chwilę to wrzucę ci fajne zdjęcie jak powinien działać ezektor (drożny).
Pozdrawiam.
dodane po czasie:
Jak juz uporasz się z jego wyjęciem to sprawny ezektor ma działać (być drożnym) jak ten na obrazku.
Miłego dmuchania
Jak będziesz chciał/zdecydujesz sie jednak na wymiane i ezektora to 2-3 lata temu w ASO płaciłem za niego 91zł.
Dodam, ze moja wiedza na ten temat opiera się tylko i wyłącznie na silnikach 2.8 (AQD i ACK) ale... przypuszczam, ze w 2.4 jest tak samo
Jeszcze raz - pozdrawiam
Tapnięte z ambony