wtyczka czujnika ma 3 piny , wiazka idzie od czujnika w okolice aku a dalej juz wchodzi w gruba wiazke w osłonie z innymi kablami (całosc w osłone platikowa która idzie w podszybie) której nie bardzo da sie rozwianac i sprawdzic
z elektryki jestem zielony, ale miernik gdzies sie znajdzie tylko nie wiem co i jak zeby to sprawdzic, ile V powinno byc na wtyczce i jak sprawdzic mase ?
Napięcia tam nie będzie raczej tzn miernik tego może nie wychwycić ( w oscyloskopie byłoby widać kwadratowy wykres którego częstotliwość byłaby prędkością )
Raczej sprawdzić przejście - jak masz miernik z piszczykiem to musisz posprawdzać przejście do licznika i do masy
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
umówiłem sie do elektryka , jest tez drugi problem nie działa światło wsteczne przepala bezpiecznik odrazu jak odpale auto, bez odpalania działa. Elektryk wstepnie mówił ze predkosciomierz z wstecznym sa powiazane i ze jedna przyczyna moze byc. Zobaczymy