1.8T ANB - problem z odpalaniem

1.8T ANB - problem z odpalaniem

Postprzez bagietov » 2017-05-31, 12:47

Witam, mam problem z odpalaniem 1.8T PB+LPG. Rozrusznik kręci żwawo, auto nie odpala, nie czuć, żeby silnik miał zaskoczyć. Sytuacja wygląda o tyle dziwnie, że czasem auto odpala od strzału i działa równo, czasem ledwo odpala za ntym razem, obroty mocno falują (800-1200 obrotów) przy czym nie reaguje na pedał gazu. Kiedy nie odpalał spróbowałem uruchomić awaryjnie na LPG, lecz ta sama sytuacja. Żeby wyeliminować podejrzenie usterki LPG (STAG300), gdzie miałem 3 miesiące wcześniej wymieniane wszystkie przewody, filtr, reduktor i wtryski, zakręciłem gaz, wyjeździłem wszystko i następnego ranka próbowałem odpalić, lecz sytuacja wyglądała tak samo jak wcześniej. Dzisiaj rano odpaliłem samochód, w miarę dobrze to poszło, jednak od razu były niskie obroty (~800), a zawsze najpierw chwilę były w granicach 1200, potem się schodziły do 800-900, co jest normalne. Więc gasiłem i odpalałem parę razy i było mniej więcej okej, pojeździłem trochę, dodam że w trakcie jazdy nie ma żadnych problemów, prócz jednego z dzisiaj, ale o tym zaraz, zagrzałem go do 90 stopni, chciałem podjechać na parking, zgasić i spróbować odpalić. Nie udało mi się. Silnik zgasł przy dojeździe do pasów na luzie. Zgasł tak lekko, że nawet tego nie poczułem. Potem już nie chciał odpalić, nawet jak ostygł.
Poniżej wklejam zdjęcie logów. Dodam, że błąd EVAP pojawia się sporadycznie tak jak błąd pompy SAI, którego akurat wtedy nie było. Oba "Incorrect Flow".
Błąd lambdy też sporadycznie, ale ta jest na wykończeniu. Po skasowaniu tych błędów i nieudanej próbie odpalenia (kręcił ale nie odpalał) pojawił się tylko błąd
17925.
Obrazek


Ktoś miał podobny problem, lub wie gdzie szukać przyczyn?
Z góry dziękuję za każdą odpowiedź!
bagietov
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2017-05-31, 12:32
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8 ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Kamil

Re: 1.8T ANB - problem z odpalaniem

Postprzez bendzji » 2017-06-01, 08:53

Ogarnij ten przekaźnik , on powinien być w puszcze ecu
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: 1.8T ANB - problem z odpalaniem

Postprzez bagietov » 2017-06-01, 10:49

Wymieniłem przekaźnik 50 i 30 oba ori, dalej to samo. Dodam, że w puszce ECU sucho, wiązki wyglądają w porządku, wtyki nie są zaśniedziałe.
bagietov
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2017-05-31, 12:32
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8 ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Kamil

Re: 1.8T ANB - problem z odpalaniem

Postprzez major » 2019-09-04, 19:21

witam u mnie było tak że odpalam za trzecim razem jak był zimny. Jak ciepły palił bez problemu. komp nie pokazywał żadnych błędów oprócz sporadycznie błąd sondy lambda. Jednak jak czytałem powodów tego błędu mogło być nawet pięć. Począwszy od sondy (500) poprzez pompę paliwa (400) wtryski, cewki itd. Na szczęście któregoś dnia pokusie się o sprawdzenie temperatury płynu chłodzącego na zimnym i tu eureka rano na zewnątrz temperatura 24stopnie a na kompie pokazuje temperaturę płynu chłodzącego 68 stopni. Winny był czujnik 34zł z ASO . Po wymianie auto pali od pierwszego strzała czy zimne czy ciepłe. Pozdrawiam
major
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2013-12-02, 15:22
Lokalizacja: brodnica
Model: A6 C6
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2005


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość