PiotrC5 napisał(a):W kwestii mechanicznej pewne pojęcie mam więc może ktoś wytłumaczy/wyjaśni co rozumieć pod tym pojęciem.
PiotrC5,
czysto informacyjnie/poglądowo/ogólnie:
1.
2.
3.
Wyjaśniam
Według:
- "nowszej wersji" dla PDE kąt wynosi 225*(np dla silnika AVF, AWX),
- starszej (np dla silnika AJM) 180* (ale również dla silników z PPD)
Jednakże w moim poprzednim silniku (AVF)
PD-ki miałem ustawiane na 180* i było ok.(
info/zalecenie z fachowego źródła)
"Zdjęciowo":
1.
2.
Wyjaśnienie do zdjęcia nr 2
-
U=> Linia regulacyjna dla systemów z PPD
*
-
P=> Linia regulacyjna dla systemów z PDE
*
*:
-
PPD to pompowtryskiwacz piezoelektryczny (niestety mający złą/gorszą opinię)
-
PDE to pompowtryskiwacz elektromagnetyczny (stosowany np. w AJM, AVF, AWX)
Trzeba/wypada pamiętać że BIP-y (widoczne w logu statycznym 023) dla PDE i PPD różnią się "dopuszczalnymi" wartościami
.
Pozdrawiam
PS. Doświadczeni mechanicy PD-ki ustawiają bez użycia zegara ale w tej kwestii czy dobrze/źle nie wiem/nie mam zdania.
PS2. Wszelkie uwagi/poprawki mile widziane