2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

Postprzez Piotruś » 2017-02-07, 09:54

Krzysztof.k007, ponieważ zupełnie nie rozumiem gdzie widzisz jakiekolwiek podobieństwo pomiędzy Twoimi logami a tymi:
krzysztof.k007 napisał(a):porównuje je z tymi:http://vaglog.pl/log-004_G8Z22.html

- moim zdaniem są diametralnie inne, dlatego ja nie potrafię dokonać porównania.

Skomentuję zatem jedynie Twoje logi i Twoje wnioski.

Napisałeś:
krzysztof.k007 napisał(a):Zatem prawidłowo ustawiony kąt wtrysku w odczycie nastaw podstawowych (BS) będzie się przedstawiał nastepująco:1 kolumna .... sec2 kolumna - 835 obr/min3 kolumna - "Za późny, Late, Nach OT4 kolumna - minus 1,0 * (z tolerancją +/- 0,5*)5 kolumna - 100,2 %

i w mojej ocenie Twoje wnioski są w całości prawidłowe. Nie ma czego wyjaśniać.

krzysztof.k007 napisał(a):Zrobiłem logi z ciekawości i wyszło coś takiego:http://vaglog.pl/log-004_X8g7w.htmlhttp://vaglog.pl/log-004_Yi7r9L.html

Uważam, że kąt wtrysku jest ustawiony rewelacyjnie, a przestawiacz działą tak jak powinien.
Zastanawiające jest nieco nietypowe (na tle innych) wysterowanie zawora w przestawiaczu, co może:
- nie oznaczać dokładnie niczego (możliwe)
- zwiastować początkowe problemy z działaniem (zacieraniem się) tłoczka w przestawiaczu (bardzo wątpliwe)
- być skutkiem wymiany mechanizmu przestawiacza bez ponownej kalibracji VP44 (nie wymaga jakiejkolwiek interwencji ani zmartwień)
- być skutkiem "naprawy" lub wymiany sterownika pompy bez ponownej kalibracji VP44 (znacząca niesprawność ale przecież nie będziesz z tego powodu wymieniał teraz ani remontował całej pompy)
- inne nieznane fakty ale jeśli odczyty będą stabilne nie bardzo jest potrzeba wnikania

krzysztof.k007 napisał(a):dodam tylko tyle że auto nie ma mocy na zimnym silniku poniżej 1500 obr. Po nagrzaniu i ponad 2000 jest ok.

Zastosuj się starannie do tej instrukcji : jak-vagowac-swoje-auto-t1699.html
to pogadamy konkretnie.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

Postprzez krzysztof.k007 » 2017-02-07, 12:21

Dzięki Piotruś za odpowiedź. Postaram się zrobić logi wg tej instrukcji i je wrzucić. Będę miał troche problem z dynamicznymi (nie mam drugiej osoby) ale jakoś może sobie poradzę.
krzysztof.k007
 

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

Postprzez Mattez » 2017-02-08, 21:25

Piotruś, zgodnie z prośbą wrzucam logi do oceny po kalibracji kąta wtrysku, tym razem z BS - okazuje się, że MB i BS pokazuje z goła inne wartości, gdy w BS miałem 1.0 ATDC, to w MB miałem około 5.0 ATDC. Pierwotnie ustawiałem wg MB, może dlatego nie było żadnego efektu.

Obecnie jestem po kalibracji, zobaczymy jak jutro będzie z odpaleniem rano na zimnym silniku. Zastanawia mnie tylko to, co wspomniałeś w poprzednim poście odnośnie kalibracji VP44 po naprawie sterownika. Ja miałem naprawiany sterownik, ale pompa na pewno nie była kalibrowana. To jakaś konieczna konieczność, czy jest szansa, że nie będzie to potrzebne?

Oto logi. Bardzo przepraszam, że w tagi CODE, ale jak już mi ostygł silnik, to się okazało, że VAG logs nie przyjmuje mojego pliku, bo go modyfikowałem (zamieniałem przecinki na kolumny) i już nie chciało mi się grzać silnika od nowa.


Kod: Zaznacz cały
Wednesday   8   February   2017   20:33:37            
4B2 907 401 J         2.5l/4VTEDC G000AG D06                    
                        
   Group A:   '004            Group B:    Not Running   
      Engine speed   Spec. start   Actual start   Cold start valve         
   TIME   3800-4200 rpm   10-14 *BTDC   8-16 *BTDC      TIME      
MARKER   STAMP    /min       °ATDC    %   STAMP      
   0.36   835   Early   13.2   17.0         
   0.76   835   Early   13.6   20.1         
   1.16   835   Early   13.4   19.3         
   1.56   835   Early   13.2   19.3         
   1.96   835   Early   13.4   18.9         
   2.36   835   Early   13.6   19.3         
   2.75   835   Early   12.4   13.8         
   3.15   835   Early   14.2   18.5         
   3.55   835   Early   13.4   20.1         
   3.95   835   Early   13.2   18.5         
   4.35   835   Early   13.4   19.3         
   4.73   835   Early   13.4   19.7         
   5.13   835   Early   13.6   18.5         
   5.53   835   Early   13.4   19.3         
   5.93   858   Early   13.4   19.3         
   6.33   835   Early   13.4   19.7         
   6.71   835   Early   13.4   18.5         
   7.11   835   Early   13.4   19.3         
   7.50   835   Early   13.6   19.7         
   7.90   835   Early   13.4   19.3         
   8.30   835   Early   13.4   19.3         
   8.70   835   Early   13.4   19.3         
   9.10   835   Early   12.0   14.6         
   9.48   835   Late   13.8   18.5         
   9.88   835   Late   1.2   100.2         
   10.26   835   Late   1.0   100.2         
   10.66   858   Late   1.0   100.2         
   11.06   812   Late   1.0   100.2         
   11.46   835   Late   1.0   100.2         
   11.86   858   Late   1.0   100.2         
   12.25   812   Late   1.2   100.2         
   12.65   835   Late   1.0   100.2         
   13.05   858   Late   0.8   100.2         
   13.45   835   Late   1.0   100.2         
   13.85   835   Late   1.0   100.2         
   14.23   858   Late   1.0   100.2         
   14.63   835   Late   1.0   100.2         
   15.01   835   Late   1.0   100.2         
   15.41   858   Late   1.0   100.2         
   15.81   835   Late   1.2   100.2         
   16.20   835   Late   1.0   100.2         
   16.60   835   Late   1.2   100.2         
   16.98   835   Late   0.8   100.2         
   17.38   835   Late   1.0   100.2         
   17.78   835   Late   0.8   100.2         
   18.18   835   Late   1.2   100.2         
   18.58   858   Late   1.2   100.2         
   18.96   835   Late   1.0   100.2         
   19.36   835   Late   1.0   100.2         
   19.75   835   Early   1.0   100.2         
   20.15   858   Early   8.2   11.0         
   20.55   835   Early   11.4   21.7         
   20.95   835   Early   12.6   18.9         
   21.35   835   Early   13.6   19.7         
   21.73   835   Early   13.4   19.3         
   22.13   835   Early   13.4   19.7         
   22.53   835   Early   13.6   19.3         
   22.93   835   Early   13.4   20.5         
   23.33   835   Early   13.4   19.7         
   23.71   835   Early   13.4   19.7         
   24.11   835   Early   13.2   19.3         
   24.50   835   Early   13.4   18.5         
   24.90   835   Early   13.4   19.7         
   25.30   835   Early   13.4   19.3         
   25.70   835   Early   13.4   20.1         
   26.10   835   Early   13.4   19.3         
   26.48   835   Early   13.2   18.1         
   26.88   835   Early   13.2   19.7         
   27.28   835   Early   13.4   18.9         
   27.68   835   Early   13.6   15.8         
   28.08   835   Early   13.8   19.7         
   28.46   835   Early   13.4   19.3         
   28.86   835   Early   13.4   19.7         
   29.25   835   Early   13.4   19.7         
   29.65   835   Early   12.4   14.6         
   30.05   835   Late   14.0   19.3         
   30.45   835   Late   0.0   100.2         
   30.85   858   Late   1.0   100.2         
   31.23   858   Late   0.8   100.2         
   31.63   812   Late   1.0   100.2         
   32.01   835   Late   1.0   100.2         
   32.41   858   Late   1.0   100.2         
   32.81   835   Late   1.0   100.2         
   33.20   835   Late   1.0   100.2         
   33.60   835   Late   1.0   100.2         
   33.98   835   Late   1.0   100.2         
   34.38   835   Late   1.0   100.2         
   34.77   835   Late   1.0   100.2         
   35.17   835   Late   1.0   100.2         
   35.55   835   Late   1.0   100.2         
   35.95   835   Late   1.0   100.2         
   36.35   835   Late   1.0   100.2         
   36.75   858   Late   0.8   100.2         
   37.15   835   Late   1.2   100.2         


@EDIT: Niestety niewiele się zmieniło. Po kalibracji wg. MB po dłuższej jeździe zapalała mi się kontrolka ESP i czasem odcinało mi moc, teraz ESP się już nie świeci. Jak silnik się nagrzeje, to jest właściwie w porządku, jednak zanim się nagrzeje, to nie jest ciekawie. Po odpaleniu puszcza pokaźnego bąka z dymu, nie chodzi równo, coś klika pod maską przez kilka minut. Dodatkowo mocno dymi przy równej jeździe do 2000 obr./min. Nie mam pojęcia już co może być źle...
Mattez
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2017-02-02, 08:38
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Mateusz

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

Postprzez Piotruś » 2017-02-10, 08:13

Mattez, cokolwiek twierdzą internetowi zaklinacze rzeczywistości STEROWNIKI VP44 NIE SĄ NAPRAWIALNE, chociaż nie każda ingerencja rozwala kalibrację. Na ile ktoś zdrutował Twoją VP44 pojęcia nie mam ... .

Kąt wtrysku najprawdopodobniej ustawiłeś prawidłowo ale dla pewności musiałbyś powtórzyć i zacząć logowanie gdy w nagłówku wyświetla się "late" a nie "early". Tak czy siak w porównaniu do tego co było jest super.

Skoro pomimo świetnie ustawionego kąta dalej są jakieś problemy należy się zainteresować kondycją wtrysków, sprawnością silnika czy choćby "głupimi" świecami żarowymi. Nie można wykluczyć, że parokrotne użycie plaka odczuwalnie podgryzło sprawność najdroższego elementu VP44, czyli tzw. tłokorozdzielacza ale to wszystko trzeba ustalać z natury.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

Postprzez migolc » 2017-02-26, 23:28

Witam.
Posiadam taki tester od VIAKEN'a (link poniżej). Podczas ustawiania kąta wtrysku za ch..iny nie mogę uzyskać ATDC, ciągle jest BTDC, z lewej, na środku i po prawej stronie fasolek. Auto świeżo kupione, coś ewidentnie puka/stuka w silniku, Wiadomo, stawiałem na wałki, po zdjęciu pokryw okazało się, że wałki są bez wżerów, wyżłobień itp. Trochę się zdziwiłem, znajomy stawia na panewkę. Do tego dochodzą jeszcze straszne korekty wtrysków, na plusie od 3,0 do 5,6 na poszczególnych cyl. Chciałbym, w miarę możliwości, samemu auto przywrócić do wartości fabrycznych, i ewentualnie potem oddać do naprawy.
Piotruś, jako że jesteś Bogiem w tych 2.5 TDI (kompedium wiedzy wydrukowane już x lat temu :]) proszę o jakieś porady. Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam.

Kod: Zaznacz cały
http://www.proficentrum.pl/4503,skaner-vscan-vag-mini-pl-k-can-vw-audi-skoda-seat.html
migolc
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2017-02-26, 23:14
Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2003
Imię: Michał

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

Postprzez Piotruś » 2017-02-27, 20:24

migolc napisał(a):Chciałbym, w miarę możliwości, samemu auto przywrócić do wartości fabrycznych, i ewentualnie potem oddać do naprawy.

Żeby podjąć próbę konkretnej pomocy musielibyśmy jednak zobaczyć "jakieś" logi.
Co najmniej statyczne i w nastawach podstawowych (BS). Rozumiem, że Twój diagnozer nie daje tej funkcjonalności dlatego musiałbyś coś wykombinować ... .

Zanim zaczniesz martwić się mechaniką silnika myślę, że powinieneś sprowadzić kąt wtrysku do normalnych wartości. Skoro ciągle uzyskujesz BTDC, zakładając że mechanizm regulacji jest sprawny, prawdopodobnie czeka Cię przełożenie paska napędzającego VP44 o jeden lub kilka ząbków. Ale dopóki nie pokazesz logów ciężko powiedzieć co się naprawdę dzieje a bywa, że logi też wszystkiego nie powiedzą :-x .

Zdecydowanie najbardziej niepokojące są jednak korekty na poziomie 3 do 5 mg !!
W tej sprawie fachowo byłoby zacząć od pomiaru kompresji poszczególnych cylindrów.
Równolegle należy sprawdzić wtryskiwacze zarówno pod względnem zgodności typu jak i sprawności (do zrobienia tylko w specjalizowanym Boschu).

To tak najbardziej oględnie i na "dobry" początek. Tyle żeby zacząć gadułę i pociągnąć temat dalej.
Sugeruję żebyś założył swój własny wątek. Opisał wszystkie istotne fakty techniczne i najlepiej pokazał te cholerne logi.

Opisz też w jakich okolicznościach i jak odbierasz/słyszysz postukiwanie rzucające podejrzenia na na układ korbowo-tłokowy.
Napisz skąd (tak mniej więcej) klikasz. Może ktoś z Forum pomoże skonsultować lub użyczy VCDS'a ........ .

migolc napisał(a):Piotruś, jako że jesteś Bogiem w tych 2.5 TDI (kompedium wiedzy wydrukowane już x lat temu )

Ehhh Michał :oops: , żebyś Ty wiedział jak bardzo się mylisz ;-) ... .
Ale cieszę się, bardzo, że moja pisanina przynosi czasem cośb dobrego i okazuje się pomocna. Dzięki za ciepłe słowo :!:
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

Postprzez migolc » 2017-02-27, 20:49

Piotruś. Dziękuję za odpowiedź. Na szybko dodam tylko, że korekcje wtrysków ulegają poprawie podczas ustawiania kąta. Najmniejsze jakie udało mi się uzyskać to ok. +2 na wszystkich cyl. Co do kompresji to raczej nie, przy bardzo niskich temp odpalał praktycznie od strzała. Ok, to biorę się za szukanie laptopa z XP. Kabelek posiadam lecz na WIN 7 HP 64-bit żaden keygen nie potrafi mi wyczarować kodu. Pozdrawiam
migolc
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2017-02-26, 23:14
Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2003
Imię: Michał

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

Postprzez Piotruś » 2017-02-28, 07:01

migolc napisał(a):Piotruś. Dziękuję za odpowiedź. Na szybko dodam tylko, że korekcje wtrysków ulegają poprawie podczas ustawiania kąta. Najmniejsze jakie udało mi się uzyskać to ok. +2 na wszystkich cyl.

Dobra wiadomość :!:
migolc napisał(a):Co do kompresji to raczej nie, przy bardzo niskich temp odpalał praktycznie od strzała.

A wiec ;-) , jeśli świece żarowe są sprawne to na razie nie ma sensu ich wyrywać do pomiaru kompresji.

Opierając się wyłącznie na Twoich relacjach i dopóki nie stracisz zapału przemyśl proszę czy dałbyś się namówić na kontrolną weryfikację "rozrządu" z wykorzystaniem blokad. Jako podstawowy punkt wyjścia do dalszych działań, bo skoro korekcje ostro reagują na zmiany kąta wtrysku może ( choć nie musi ! )to oznaczać, że warto te nastawy zweryfikować.
Nie ma potrzeby demontowania przodu. Jedyne co ewentualnie "stracisz" to będzie zaślepka w prawej głowicy za parę złotych ... .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

Postprzez migolc » 2017-02-28, 07:09

Tak też zamierzam zrobić. W końcu udało mi się "wyczarować" odpowiedni klucz, dzięki któremu VAG odpalił na mojej 7'ce. Także teraz Piotruś tylko proszę napisz mi, które logi chciałbyś obejrzeć. Postaram się nagrać jeszcze film tego stukania, który dochodzi z lewej głowicy. Przy okazji ściągania dekli sprawdzałem świece "kabelkiem", pobór był. Wczoraj wieczorem dzwoniłem do byłego właściciela, i pytałem co za ... jemu ten rozrząd ustawiał. Na kółkach mnóstwo oznaczeń białym markerem..
migolc
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2017-02-26, 23:14
Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2003
Imię: Michał

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

Postprzez Piotruś » 2017-02-28, 08:23

Statyczne: 000, 001, 003, 004, 007, 010, 011, 013 i 014
W nastawach podstawowych (BS): 003, 004, 011.

W razie czego poradnik (klik) :-D : jak-vagowac-swoje-auto-t1699.html .

Powodzonka :-P
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

Postprzez Piotruś » 2017-03-02, 08:22

Migolc, przeniosłem Twoje logi do nowego topika w odpowiednim miejscu (klik):
post75989.html#p75989
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

Postprzez norbiyo » 2017-03-09, 11:50

Witajcie,
chcialbym przestawic kat wtrysku ale mam problem z ogarnieciem mechanicznym. Mam pompe po regeneracji i chyba kat wtrysku zle ustawiony. Powiedzcie mi w ktora strone powinienem kolem regulacjnym krecic w prawo czy w lewo? Wystarczy poluzowac 3 sruby imbusowe i krecic kolem tak?
na dole podaje screeny:
Obrazek
Obrazek
norbiyo
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2017-03-09, 11:43
Model: A4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002
Imię: Norbert

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

Postprzez Piotruś » 2017-03-09, 12:28

W prawo. Tak jakbyś popychał wskazówki zegara do przodu.
Przy tak potężnym opóźnieniu może zabraknąć regulacji (ale tez wcale nie musi). Wtedy zajdzie konieczność przełożenia paska o jeden - dwa ząbki jak to niedawno było opisane na Forum.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

Postprzez norbiyo » 2017-03-09, 16:39

Dzieki bardzo za wskazówki. Jutro bede po pracy probowal zmienic.Rozumiem ze jak zabraknie miejsca do krecenia to trzeba pasek poluzowac. Jest moze instrukcja gdzies, wskazowki co gdzie odkrecic zeby dobrze bylo? Nie chcialbym czegos zepsuc.
norbiyo
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2017-03-09, 11:43
Model: A4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002
Imię: Norbert

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

Postprzez norbiyo » 2017-03-13, 21:21

Piotruś, mega dzieki! Bez przestawiania o zabek sie o bylo na vcds pokazuje 1,4ATDC. Jest ok? Odpala na zimnym i na cieplym. od strzala pali. Dzieki Piotruś.
norbiyo
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2017-03-09, 11:43
Model: A4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002
Imię: Norbert

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości