A6 2.4 prośba o ocenę logów

A6 2.4 prośba o ocenę logów

Postprzez kris82wt » 2018-09-03, 00:59

Auto po wymianie świec, czyszczeniu przepływomierza, pozbyciu się lewego powietrza, wymianie rozrządu. Po skasowaniu błędów zrobione na świeżo logi statyczne, potem BS i dynamiczne. Wszystko na PB.


Statyczne


Grupy 001/002/003

Grupy 020/021

Grupy 026/027

Grupy 032/033

Grupy 090/093/095

Dynamiczne:

LPG:

Grupy 001/002/003

Grupy 032/033

PB:

001/002/003

020/021

026/027

032/033

090/093/095

Błędy DTC jakie mam:
3 Faults Found:
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-00 - -
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-00 - -
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit

Z czego ten dotyczący MAF, wyskakuje często zaraz po odpaleniu auta a jego kasowanie powoduje zgaśnięcie silnika. Silnik ewidentnie zalewa. Mam też problem z uruchomieniem na zimnym (trzeba kręcić z 5 sek) i na ciepłym (po ok 1 sek gaśnie). Instalację gazową już sprawdziłem i wykluczyłem (na pewno nie puszcza ani parownik ani wtryskiwacze)

Nie widzę, żeby wtryskiwacze PB lały, jedynie to stukanie na cylindrach jest wyraźne, więc zostaje zmienić przewody i sprawdzić cewki. Co z grupą 93 i pozycjami wałka banku 1 i 2? 20CF oznacza że fazator nie działa (wykluczam czujniki położenia, bo problem występuje ewidentnie na 2 bankach na raz). Elektrozawór zmiennych faz rozrządu działaj zero-jedynkowo? czy płynnie reguluje fazy?

Z góry wielkie dzieki za pomoc!
kris82wt
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2018-09-03, 00:57
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 1998
Imię: Krzysztof

Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości