A6 C7 problem z ogrzewaniem

A6 C7 problem z ogrzewaniem

Postprzez radwas » 2019-01-03, 20:34

Witam serdecznie, mam taki problem, że nie działa ogrzewanie od strony pasażera.po stronie kierowcy dmuchawa wieje ciepła po stronie pasażera zimna. Byłem w warsztacie z samochodem Zaktualizowali sterowniki, sprawdzili silniczki i wszystko sprawne, żadnych błędów. A w samochodzie dalej zimno :) czy miał ktoś może podobny problem i rozwiązał sprawę.
Proszę o pomoc. A6 C7 2014 2.0 TDI 190KM s-tronic
radwas
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2019-01-03, 20:25
Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Rok: 2014

Re: A6 C7 problem z ogrzewaniem

Postprzez tomek.kar » 2019-01-16, 20:22

Witam mam ten sam przypadek pasażer słabo grzeje wymieniona nagrzewnica poprzednia była zabita układ wyczyszczony wypłukany łącznie z chłodnicą i przewodami. chwilkę był spokój ale problem nadal wrócił. Błąd wykazuje 272 B201000 brak nastawy podstawowej. wszystko jest przeglądnięte na wyższych obrotach silnika dmucha cieplejszym.
tomek.kar
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2019-01-16, 20:18
Model: A6 C7
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.00 CMGB 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Rok: 2013
Imię: Tomasz

Re: A6 C7 problem z ogrzewaniem

Postprzez tomek.kar » 2019-01-19, 15:00

Niestety przy bliższym przeglądnięciu katastrofa układ zatkany jakimiś specyfikami po przepłukaniu układu i nagrzewnicy ogrzewanie jest lecz po zagrzaniu silnika powoli nadal zanika, w załączonym zdjęciu widoczne fragmenty specyfiku.
Załączniki
płyn.jpg
tomek.kar
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2019-01-16, 20:18
Model: A6 C7
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.00 CMGB 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Rok: 2013
Imię: Tomasz

Re: A6 C7 problem z ogrzewaniem

Postprzez doll00 » 2019-05-14, 23:12

Witam,

Mam dokładnie ten sam problem, ale w silniku 3.0 245km.
Przebieg 160 tyś i przestało działać ogrzewanie po stronie pasażera.
Na początku było wiele różnych diagnoz m.in. jeden mechanik obstawiał uszczelkę pod głowicą, ale po dokładnym sprawdzeniu była ok.
W końcu diagnoza padła na korozję w silniku i przynajmniej częściowe zatkanie nagrzewnicy. W płynie jest bardzo dużo jakiś drobnych opiłków, najprawdopodobniej z bloku silnika (widać na poniższym zdjęciu).

Po wielokrotnym płukaniu układu chłodzenia, odkamienianiu, wymianie płynu ogrzewanie wróciło od strony pasażera, natomiast od strony kierowcy grzeje dopiero jak się silnik super mocno nagrzeje np. po 30km.

Poniewax często jeżdżę na krótszych odcinkach to w zimie ciągle było zimno w samochodzie .....
W ASO proponują wymianę nagrzewnicy, ale mam dwie poważne obawy:

1. Czy po wymianie nagrzewnicy, ta nowa nagrzewnica znowu nie zatka się tymi opiłkami?

2. Czy ASO lub inny mechanik po wymianie da radę dobrze złożyć deskę rozdzielczą, tak aby później nie skrzypiała itp bo chyba to dosyć skomplikowana operacja....


Czy ktoś ma z tym doświadczenie?


Pozdrawiam Obrazek

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
doll00
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2019-05-14, 22:56
Model: A6 C7
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.00 CKVB 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Rok: 2012
Imię: Krzysiek


Powrót do C7 (2011-2018)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości