A6C6 Servotronic. Zacinające się wspomagnie

Postprzez sosna » 2013-12-12, 02:30

Pierwsze to wymienilbym płyn do wspomagania, albo skontrolował przynajmniej jego stan, czy się nie pieni, a jeżeli to nie pomoże to szukalbym dalej problemy przy pompie w ostateczności maglownicy jeżeli piszeszesż ze było już coś tam przy niej robieone
Avatar użytkownika
sosna
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 388
Dołączył(a): 2013-07-09, 11:44
Lokalizacja: Stuttgart//Jarosław
Model: A6 C6
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 BDW 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2005

Postprzez kowal51 » 2013-12-12, 08:55

Aikon, dobrze by było abyś przy pomocy VCDS-a mógł odczytać zapisane błędy.
Wiem że przed zakupem wymieniana lub naprawiana była maglownica.

Na tej podstawie trudno określić z jakiego powodu była wymieniana przekładnia kierownicza i czy wymieniana była razem z czujnikiem/ zaworem przekładni.
Aikon napisał(a):Dodatkowo słyszalne jest wtedy takie "klikanie" dobiegające z konsoli od strony pasażera.

Jeżeli to "klikanie" jest dźwiękiem przypominającym załączanie/wyłączanie przekaźnika ,dobiega z okolicy schowka pasażera i "przycinanie" ruchu kierownicy występuje w jednym czasie to możliwe że masz uszkodzony moduł/sterownik mocy instalacji elektrycznej (u Ciebie chyba 4F0907280E). Łatwo to sprawdzić, trzeba wyjąć schowek pasażera (moduł znajduje się nad nim) i po prostu na wstępie posłuchać :)
Avatar użytkownika
kowal51
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 378
Dołączył(a): 2013-10-04, 11:44
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX .131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002
Imię: Artur


Powrót do C6 (2004-2011)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości