Piotruś napisał(a):Uważam, że na Twoje pytanie nie ma prostej odpowiedzi, ale przy prawdziwie atrakcyjnej cenie NA PEWNO warto zbadać sprawę bardziej szczegółowo.
Moim zdaniem powinieneś przejrzeć całą historię serwisową, ale przede wszystkim załatwić sobie oględziny bardzo dobrego fachowca, który oceni funkcjonowanie samochodu na drodze ale też wnikliwie i syntetycznie zweryfikuje i zinterpretuje odczyty diagnostyczne zebrane z silnika (w tym DPF), skrzyni biegów, klimatyzacji i tak dalej.
Potwierdzam. Sam kupiłem auto z przebiegiem 360k, które po
bardzo wnikliwej analizie okazało się być utrzymanym w lepszym stanie niż auta z połową tego przebiegu.
Do końca serwisowane w ASO, jeżdżone po autostradzie, z oryginalnymi częściami wymienianymi na czas - w zasadzie częściowo było nowym autem. Z tym że nie należało do najtańszych - właściciel wiedział co ma.
Jedyne wady takiej fury to ewidentnie zużyty lakier i przednia szyba, która pomimo wymiany na oryginał przy przebiegu ok 150kkm i tak była porysowana. Trzeba się liczyć z tym, że auto z takim przebiegiem jest raczej lekko matowe.
If it's got wheels, wings or tits - it's gonna give you problems.