Nietypowo o FAP - dołożenie fapa

Nietypowo o FAP - dołożenie fapa

Postprzez Mariusz_P37 » 2020-08-30, 20:14

Witam
Nietypowo, ponieważ kiedy czytam różnego rodzaju posty chodzi o usunięcie fapa. Ja chcę dołożyć.
I teraz pytanie do fachowców. Mam Audi A6 C6 Avant 2.0 TDI BRE 2006 niestety jeszcze bez FAP. Nie mieszkam w Polsce, niestety powstaje tu coraz więcej zielonych stref.
Potrzebuję dołożyć filtr cząstek stałych, wiem że występuje w tych silnikach. Na pewno będzie musiał być zmieniony soft lub komputer oraz instalacja elektryczna, bo w istniejącej nie ma przewodów na sondy. Tak myślę. Może ktoś z fachowców powie mi jak to będzie wyglądać w praktyce. Druga opcja jaką rozważam to wymiana silnika na występujący w tym modelu po lifcie, np. CAH. Ale jak w tym przypadku wyglądała by adaptacja nowego sterownika? Do tych silników stosowali już EDC17. Proszę o informacje i konkretne porady na temat obydwu opcji.
I proszę nie pisać bym zmienił samochód na nowszy model z FAP.........
Dziękuję i pozdrawiam
Mariusz_P37
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2020-08-30, 19:52
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BRE 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2006
Imię: Mariusz

Re: Nietypowo o FAP - dołożenie fapa

Postprzez bendzji » 2020-08-31, 10:48

W audi jest DPF ;) z tego co kojarze wałek rozrządu jest inny w autach z dpf.
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1467
Dołączył(a): 2014-05-25, 08:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał


Powrót do C6 (2004-2011)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości