Porada przy zakupie A6 C7 Allroad vs SQ5

Porada przy zakupie A6 C7 Allroad vs SQ5

Postprzez lolq1660 » 2018-10-22, 11:04

Witam mam na imię Szymon od paru lat jeżdżę a4 b7 Q 140km, jednak że jestem w miarę młody a auto coraz starsze <wnerw> rozglądam się poważnie za czymś nowszym, z uwagi że cześć codziennych tras pokonuje polnymi drogami wybór padł na podwyższone wersje czyli a6 c7 allroad,q5 3.0 tdi oraz sq5 3.0 tdi;) Głównie chciałbym się dowiedzieć czegoś o kosztach serwisowania podanych aut i dostępność części poza aso gdyż w necie ciężko jest dowiedzieć się czegoś o kosztach, auto miałoby spełniać funkcję rodziną jak i trochę szaleństwa nie zaszkodzi. Liczę na waszą pomoc <okok> . Pozdrawiam
lolq1660
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2018-10-22, 10:46
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BRE 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2007
Imię: Szymon

Re: Porada przy zakupie A6 C7 Allroad vs SQ5

Postprzez Piotruś » 2018-10-26, 07:33

Szymon,

Q5 jest wspaniałym samochodem, jednak "z odrobiną szaleństwa" moim skromnym zdaniem nie ma niczego wspólnego.
Świetnie nadaje się na "polne" drogi jak i do miasta połykając większość krawężników niedostępnych zwykłym osobówkom.
Genialne auto na dowożenie pasożytów do szkoły i przedszkola oraz dojazdy do pracy jak i rodzinne wypady zanim dzieci nie dorosną.
Bardzo dopracowany w każdym szczególe model (zresztą jak każde Audi A4 będące bazą dla Q5), ale to raczej typ ugrzecznionej osobowości bez krzty polotu ... .

Kapitalna propozycja dla eleganckiej kobiety bogatego partnera, ale prawdziwy facet szukający "odrobiny szaleństwa" już się w takim Q5 (nawet z mocnym silnikiem) niespecjalnie odnajdzie, łypliwie spoglądając w stronę SQ7, lub co najmniej w stronę A6-tki TDi z biturbo 313 - 320 PS (o Competition już nie wspominam bo w Allroad chyba nie jest dostępny).

Podejrzewam, że zaprezentowaną wyżej opinię podziela większość potencjalnych użytkowników, bo kolejnym NIEZWYKLE ISTOTNYM ograniczeniem jest nadzwyczajnie skromna podaż odmiany SQ5. Ze zrozumiałych powodów (niska dostępność i bardzo specyficzna klientela) ceny SQ5 bez żadnego ważnego powodu sięgają wysokich, oderwanych od jakichkolwiek realiów, poziomów.

Reasumując, skoro szukasz większego i młodszego AUDI od swojej A4, ja bym zaproponował następującą gradację wydatków i emocji :

1. AUDI Q5 2.0 TDi 190 PS - fantastyczny towarzysz rozwojowej rodziny, bynajmniej nie zawalidroga

2. AUDI A6 Allroad 3.0 TDi, dla osoby szukającej "emocji", bezwarunkowo z silnikami bi-turbo 313 lub 320 PS.
W tym przypadku musisz jednak liczyć z horrendalnymi kosztami ewentualnych napraw jak i uciążliwym brakiem fachowców, którzy ten motor potrafią prawidłowo ogarnąć.
Na bezawaryjność nie licz, bo jako nabywca używki musisz uwzględnić, że pierwszy właściciel wywalił u dealera worki pieniędzy nie po to by jeździć takim pociskiem do piekarni i korzystał z dostępnych emocji przy każdej nadarzającej się okazji.

Forsowna eksploatacja często wiąże się z przeciążeniami termicznymi, "rozwodnieniem" oleju i kręceniem silnika w rejestrach rzadko używanych przez innych, "zwykłych" kierowców, co najczęściej nie pozostaje bez konsekwencji dla całego zespołu napędowego.

Zwróć też uwagę, że najmocniejsze odmiany danego modelu zawsze implikują użycie wzmocnienie wielu innych podzespołów, na przykład układów hamulcowych. Zanim podejmiesz decyzję porównaj sobie ile kosztuje standard, a ile potrafi kosztować eksploatacja (klocki, tarcze) układów "sportowych".
Podpowiem, że w niektórych przypadkach NAPRAWDĘ można się zdziwić (niemiło).

3. Szukając "odrobiny szaleństwa" najbardziej polecałbym Ci :
- AUDI SQ7 II-giej (obecnej) generacji (4M)
a gdyby miało być za drogo:
- AUDI Q7 4.2TDi poprzedniej generacji (4L)

Ewentualne łączenie ekonomii i zracjonalizowanych wydatków z "odrobiną szaleństwa" w przypadku AUDI moim zdaniem wcale NIE JEST MOŻLIWE, albo trzeba godzić się na kompromisy, które wcześniej czy później wyjdą Ci bokiem ... .
Zresztą generalnie dla AUDI pojęcie kompromisu jest pojęciem nieużywanym.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 6639
Dołączył(a): 2013-05-30, 20:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Porada przy zakupie A6 C7 Allroad vs SQ5

Postprzez lolq1660 » 2018-10-27, 08:50

Dzięki za opinię, niestety A6 allroad odpadła w przebiegach no chyba że wersja od 313 w górę ale to już inna kasa, najbardziej chyba skłaniam się ku sq5 wiele osób mi mówi że koszty nie są duże większe od zwykłej Q5 nie licząc oczywiście hamulców bo na to zwracają uwagę wszyscy, ale niby odpada problem z ewentualną naprawą stronic-a i niby silnik jest bardziej poprawiony niż 245km ale wg mnie to jest to samo. Patrząc przez jakie koszty musiałem przejść przy natrafieniu na niemal wszystkie bolączki 2.0tdi to chyba niczego nie powinienem się bać

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
lolq1660
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2018-10-22, 10:46
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BRE 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2007
Imię: Szymon

Re: Porada przy zakupie A6 C7 Allroad vs SQ5

Postprzez Piotruś » 2018-10-28, 12:46

Skoro decyzja podjęta pozostaje życzyć Ci satysfakcji i zadowolenia.

Pozwól jednak, że "w kontekście forumowej dyskusji" pozwolę sobie zauważyć kilka obiektywnych faktów:

1.
Ceny najstarszych, mocno już wymęczonych SQ5 (2013/2014, z przebiegami ok. 200 kkm) zaczynają się od 30 tys. EUR (w DE), w konsekwencji od ok. 150 kZł. w PL. Teoretycznie, bo w praktyce bez 35000 EUR do żadnego SQ5 lepiej się nie zbliżać.

Końcówka roku, więc właśnie teraz polskie leasingi co rusz oferują POLIFTOWE ( :!: :!: ) Allroady (i A6) 320 PS w granicach 155 - 170 kZł. za egzemplarze najczęściej nie przekraczające 80 tyś.km. , z pierwszej ręki, w pełni wyserwisowane, często z opiniami DEKRY itp. ... .
Całkiem niedawno wskazywałem innemu forumowiczowi taką alternatywę (Allroad 320PS vs niby wypasiony nówka Passat) opartą na konkretnym przykładzie auta, które z leasingu wyskoczyło za niecałe 160 kZł. (brutto, pełna faktura VAT).
Z tego co wiem - forumowicz nie skorzystał ale auto kupił trójmiejski handlarzyna i po kilki dniach sprzedał na otomoto z przebitką ok. 20 tyś.PLN.

Wnioski z porównania wymęczonego SQ5 313PS vs ledwo dotarte A6 Allroad 320PS oferowanych w praktycznie takiej samej cenie niech sobie każdy sformułuje sam ... .

2.
Porównywanie kosztów ewentualnej naprawy V6 TDi 313PS z kosztami napraw R4 2.0TDi, delikatnie mówiąc nie jest trafione, ponieważ usunięcie jedynie najczęstszych usterek a jednostki 313PS jest droższe niż cały fabrycznie nowy silnik 2.0TDi kupiony w ASO bez rabatów ... .
(przykładowo już samo usunięcie rechczącego rozrządu z popękanymi ślizgami łańcuchów i uszczelnienie górnej misy olejowej V6 przekracza koszt 20 kZł.)

To tyle podsumowania z mojej strony. Moim zdaniem SQ5 po prostu wpadło Ci na tyle mocno w oko, że bardziej kierujesz się emocjami niż chłodną kalkulacją, ale oczywiście to Twoje święte i nienaruszalne prawo. Życzę udanych zakupów.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 6639
Dołączył(a): 2013-05-30, 20:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Porada przy zakupie A6 C7 Allroad vs SQ5

Postprzez Piotruś » 2018-10-28, 13:01

Zapomniałem dodać:
odpada problem z ewentualną naprawą stronic-a

Nie wiem kto i po co rozsiewa (nie tylko w internecie) nagonkę na "mokre" S-tronici (a wyłacznie o takich mówimy w przypadku napędów quattro), ale jest to jedna z największych bzdur i fake-newsów z jakimi się ostatnio spotkałem. Nonsens, nonsens i jeszcze raz nonsens.

Mało tego, tiptronic oczywiście jest zdecydowanie bardziej komfortowy od stronica, ale to właśnie s-tronic daje znacznie więcej szans lubiącym "upalać" z czysto technicznych względów (w pełni mechaniczne przeniesienie momentu obrotowego na koła przy zmianach biegów liczonych w milisekundach).
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 6639
Dołączył(a): 2013-05-30, 20:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Porada przy zakupie A6 C7 Allroad vs SQ5

Postprzez lolq1660 » 2018-10-28, 13:34

Tzn. w porównaniu sq5 do Q5 chodzi mi o silnik 3litrowy, allroad może i nawet bardziej mi się podoba ale to już chyba całkowicie nowsza konstrukcja w porównaniu do s i Q5 to za tym idzie inne koszta (tak mi się wydaje) z ogłoszeń które przeglądam i obdzwaniam sq5 mają bardzo niskie przebiegi(większość nie przekracza 100-120tys z 2013-14). Nie jestem narazie na nic w 100% nastawiony choć przyznam że bliżej mi do sq5,Q5 niż allroada, co do skrzyni nawet na sąsiednich forach jest dużo o s-tronic i niekoniecznie są tam wpisywane zalety tej skrzyni. Ciężko coś wybrać w tym gąszczu ogłoszeń może podam moje typy to chociaż będzie wiadomo czy warto się w to zagłębiać:
1.https://www.otomoto.pl/oferta/audi-sq5- ... Btzjg.html
Sprzedawca powiedział że auto miało malowany dach(coś na nie spadło) w tzw. autobazie widnieje to jako szkoda powyżej 10000tys euro i od 3 lat ma przebieg taki jak w ogłoszeniu dodatkowo auto do oplat, gdy zapytałem o cenę całkowitą z opłatami to wyszło 122tys (coś niska tą akcyza
2. https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-a ... AKjgC.html
Auto do oplat z lekki uszkodzeniami przodu(zbity klosz i obcierki) auto bez historii w ASO tylko przegląd przedsprzedazowy.
3.http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7625898184
Auto krajowe, pełna historia w ASO, bez przygód

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
lolq1660
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2018-10-22, 10:46
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BRE 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2007
Imię: Szymon

Re: Porada przy zakupie A6 C7 Allroad vs SQ5

Postprzez Piotruś » 2018-10-28, 20:45

Tzn. w porównaniu sq5 do Q5 chodzi mi o silnik 3litrowy, allroad może i nawet bardziej mi się podoba ale to już chyba całkowicie nowsza konstrukcja w porównaniu do s i Q5 to za tym idzie inne koszta (tak mi się wydaje)

Praktycznie w każdym aucie najdroższe są koszty serwisowe zespołów napędowych (skrzynia + silnik) oraz zawieszeń.

Co do zawieszeń nie robiłem analizy ale podejrzewam, że niezwykle zaawansowany układ wahaczy przednich i tylnych w Q5 od analogicznych części w A6 tańszy nie będzie.

Z kolei w Roladzie prawdopodobnie droższa jest pneumatyka, jednak oryginalne części do (S)Q5 takie jak amory i sprężyny też będą kosztowały majątek (to nawet w Skodzie Yeti jest drogie jak cholera).
Ponadto pneumatykę można skutecznie regenerować, a z pękniętą sprężyną czy też wylanym amorem jest dokładnie jak z pękniętym kondonem ... czyli już nic się nie da zrobić ... .

Koszty ewentualnych napraw zespołu napędowego 313PS moim zdaniem są identyczne zarówno dla SQ5 jak i przedliftowej Roladzie.

W tym miejscu dochodzimy do pierwszej sprzeczności, której nie ogarniam, bo z jednej strony dopytujesz o różnice w kosztach eksploatacji między Roladą a SQ5 (do tego miejsca kapuję), ale z drugiej strony z uporem lepszej sprawy chcesz się wpakować w najbardziej kosztowny w naprawach zespół napędowy z wszystkich TDi ... .
Oczywiście może być tak, ze kupisz auto i będziesz tylko nalewał wachy i szczęśliwie jeździł, ale może zdarzyć się inaczej ... a wtedy będzie straszny płacz matki nad zesranym dzieckiem (bez względu na zasobność portfela) ... .

Po co Ci to :evil: :shock: :?: :?:

z ogłoszeń które przeglądam i obdzwaniam sq5 mają bardzo niskie przebiegi(większość nie przekracza 100-120tys z 2013-14).

Świetnie, że wstawiłeś interesujące Cię ogłoszenia. Wrócę do tematu poniżej.

co do skrzyni nawet na sąsiednich forach jest dużo o s-tronic i niekoniecznie są tam wpisywane zalety tej skrzyni.

Nie zamierzam uparcie przekonywać Cię do Stronica, bo przecież nie ode mnie kupujesz auto.
Zwróć tylko uwagę, że jakieś 99,9% internetowych opinii nie pochodzi od doświadczonych serwisantów tylko zawiedzionych użytkowników, z których:
- jedni dobili swoje auta fatalną obsługą (łom też można zniszczyć)
- inni zniszczyli samochody dzięki rzekomo "bezpiecznym modyfikacjom oprogramowania" (bo tak im obiecał tuner idiota)
- pozostali kupili pozdejmowane ze słupów i wyklepane z przystanków najtańsze truchła jakie znaleźli

Nie zamierzam w tym miejscu inwentaryzować własnego parku maszynowego (zresztą aktualnie niemal z wszystkiego się wyprzedałem :-? :evil: ), ale jako "osobisty użytkownik" oraz właściciel przeróżnych dsg, s'troniców i innych tipów, z żadną skrzynią NIGDY nie miałem jakichkolwiek problemów.
Naturalnie zawsze liczę się z możliwością awarii jednak nawet gdyby, to po tylu "wyjeżdżonych" bezawaryjnie kilometrach nie rzutowałoby to na moja ogólną opinię.

Biorąc pod uwagę powyższe namawiam, byś do internetowych opinii podchodził selektywnie i z rezerwą.
Prawdziwi fachowcy dysponujący wiedzą i wiarygodnymi statystykami odzywają się rzadko.

Ciężko coś wybrać w tym gąszczu ogłoszeń może podam moje typy to chociaż będzie wiadomo czy warto się w to zagłębiać:

Nastała jasność.
Absolutnie Cię nie oceniam ale jeśli naprawdę byłbyś skłonny negocjować "francuskiego" złoma, w którym od 3 lat nie przybywa kilometrów a w historii widnieje kosztowna naprawa, to ja nawet nie wiem jakich argumentów miałbym używać w naszej rozmowie (w tym i w pozostałych przypadkach) by nadawać na podobnych falach.
Wierzysz czy nie wierzysz ale ja bym tego "auta" nie wziął nawet za darmo, bo szkoda by mi było zaryzykować nawet jednej złotówki w usprawnienie czegoś tak niepewnego.

Ale jest też wyraźny plus, bo dzięki temu przykładowi już świetnie rozumiem dlaczego "Twoje" oferty dotyczą samochodów z niskim przebiegiem i są do kupienia za 2/3 rynkowej ceny egzemplarzy z najniższej akceptowalnej półki.

Rolada bez historii serwisowej :
Z wiadomych powodów nie zamierzam przesądzać na czym polega ewentualny przekręt.
Podobnie jak wyżej, nie wszedłbym w ten "interes" nawet za darmo.
Pomimo braku przeglądów sprzedający zaznaczył opcję "serwisowany w ASO".
Dla mnie zwykły naciągacz, nie warty jakiejkolwiek uwagi.

Biała Q5 z Daleszyc.
Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to brak emblematu quattro na atrapie. Może to nie znaczyć zupełnie nic, a może być wskazówką, że auto jednak takie "czyste" wcale nie jest.
Daleszyce są zagłębiem handlarzy. Przeróżnych. Jedni w pełni profesjonalni i w miarę uczciwi, inni odwrotnie, wysrańcy jakich mało.
Wspominam o tym dlatego, że sztukę picowania w tamtym regionie opanowano do perfekcji. Doskonale wiedzą jak pokolizyjne auto ubrać w blachy "pod kolor" żeby najlepszy miernik niczego nie wykrył. Potrafią perfekcyjnie maskować wszystkie uchybienia, świetnie polerują lakiery, myją podwozia i komory silników i tak dalej ... .
Urzekają nabywców sterylnie wysprzątanymi i wypranymi wnętrzami, które bywają czystsze niż wtedy gdy auto opuszczało kilka lat wcześniej fabrykę.
Oczywiście można tam kupować, ale żeby się nie przejechać należy zabrać fachowca jeszcze lepiej zaprawionego od nich.

Podsumowując nie zamierzam roztaczać teoryjek spiskowych ale za dużo już widziałem i za dużo przeżyłem, by z własnej nieprzymuszonej woli dopatrywać się jakichkolwiek pozytywów w powyższych ogłoszeniach (pomijając Daleszyce).


Gdybym dzisiaj chciał się pozbyć kwoty ok. 150 tyś.zł. na SUV'a, zamiast przejmować się KILKULETTNIM, WYUŻYWANYM I OBTŁUCZONYM przez kogoś obcego "autem", w którym każda potencjalna naprawa zaczyna się od kilku a kończy na kilkunasty tysiącach, poszedłbym do dealera KIA po fabrycznie nową SORENTO.
Naturalnie nie próbuję porównywać w jakikolwiek sposób SQ5 do Sorento, bo to dwa całkiem odmienne światy, jednak taka KIA (wiem bo sprawdzałem) jest już wystarczająco dobra, by zapach fabrycznie nowego i świetnie wyposażonego auta z przepastnym wnętrzem przekonywał mnie bardziej od ryzyka zakupu wyjeżdżonego AUDI, szczególnie gdy rozpatrujemy wysoce ryzykowny silnik 313PS.

Używane AUDI jest bardzo fajne ale nie w przypadku 4 - 5'cio letniego SQ5, o którym zawsze wiadomo, że pierwszy użytkownik kupił je do "upalania". Gdyby miało się na to nałożyć wspomniane wyżej "francuskie cudo" albo Rolada bez historii, sorry ale nigdy nie zrozumiem jak można się dobrowolnie pchać w coś aż tak (finansowo) niebezpiecznego.

Szymon, kończąc mam nadzieję, że znajdzie się więcej osób z podobnym podejściem do mojego które zdążą Cię w porę powstrzymać, zanim popełnisz trudno odwracalny błąd. Używane AUDI może być bardzo-bardzo OK, ale raczej nie w wersji "sportowej" i do lansu, na dodatek z realnym przebiegiem ok. 200 tyś.km. albo i większym.

A z KIA wcale nie żartowałem. Absolutnie nie należy jej porównywać do jakiegokolwiek AUDI, jednak trzeba uczciwie zauważyć, że pod względem przestrzeni, możliwych ustawień fotela i kierownicy potrafię się w tym aucie usadowić i odnaleźć dokładnie tak samo, jak na przykład w Q7, a to już jest taki moment, który IMO warto trochę przemyśleć. Nie ten prestiż, nie ta kasa i nie ta klasa jednak warto dostrzegać, że świat się zmienia, a koreańskie auta wraz z nim.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 6639
Dołączył(a): 2013-05-30, 20:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Porada przy zakupie A6 C7 Allroad vs SQ5

Postprzez lolq1660 » 2018-10-28, 20:55

Moim takim małym marzeniem były 3 litry w dieslu i chyba stąd taki tok poszukiwań może jednak to nie dla mnie i trzeba dać sobie spokój [WINKING FACE]

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
lolq1660
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2018-10-22, 10:46
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BRE 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2007
Imię: Szymon

Re: Porada przy zakupie A6 C7 Allroad vs SQ5

Postprzez Piotruś » 2018-10-28, 21:49

Przy takiej kasie na pewno niejedno 3.0 JEST dla Ciebie, ale nie w tym szczególnym przypadku (SQ5). Wyceluj w inny model, dobrze zweryfikuj przed zakupem i ciesz się autem, bo naprawdę jest czym.

Poza tym pozwól się przekonać, że do "Uterenowionej" budy Q5 aż taki mocny silnik nie jest potrzebny, bo to nie jest auto do "driftowania" ani nawet "latania bokiem" po górskich serpentynach (specjalnie używam przekolorowanych porównań ale mam nadzieję, że rozumiesz o co mi chodzi).

Sugeruję byś poszukał sobie czegoś podobnego jak ten biały z Daleszyc. Takiego motora w zupełności Ci wystarczy. Albo pogódź się z Roladą 313/320 PS.
Szansa na niezmordowane, normalnie traktowane auto jest nieporównywalnie większa :!:
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 6639
Dołączył(a): 2013-05-30, 20:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Porada przy zakupie A6 C7 Allroad vs SQ5

Postprzez Piotruś » 2018-10-30, 11:12

Na wewnętrznej aukcji pojawiło się dzisiaj takie cudo :
Q5 3.0 TDi wyprodukowane we wrześniu 2015
Rocznik modelowy 2016 :!:
Silnik poliftowy 258 PS :!:
Wyposażenie w zasadzie kompletne, łącznie z elektryką foteli.
W pełni udokumentowany przebieg niecałe 80 tyś.km.
Kolor (chyba najładniejszy) Daytona Grey, w środku czarna skóra złamana alacantarą.

Z teoretycznych wad coś działo się z lakierem, bo na wielu elementach jest podwójna warstwa, ale na 100% wszystkie szczegóły da się odtworzyć z historii serwisowej i nie sądzę by było to cokolwiek poważnego.

Aktualna cena ok. 131000 PLN i być może nie będzie rosnąć z uwagi na "gorący przedświąteczny czas".

Żeby było jasne: info podaję grzecznościowo. Nie mam z tym autkiem niczego wspólnego, ale gdybym miał wybierać między zajechanym SQ5 a powyższą świeżynką - decyzja byłaby oczywista.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 6639
Dołączył(a): 2013-05-30, 20:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Porada przy zakupie A6 C7 Allroad vs SQ5

Postprzez Piotruś » 2018-10-30, 11:17

Zapomniałem dodać: jest też czerwone SQ5 313PS z 2015 roku, z przebiegiem ponad 103 tyś.km., w cenie ok. 170 tyś. PLN .
W środku nieco już umęczona, czarno czerwona skóra. Kilka drobnych usterek optycznych wewnątrz i na zewnątrz.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 6639
Dołączył(a): 2013-05-30, 20:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Porada przy zakupie A6 C7 Allroad vs SQ5

Postprzez lolq1660 » 2018-10-30, 11:58

Gdzie można zobaczyć tą q5, sq5 narazie odpuszczam bo z 3 aut dwa były dosyć mocno walone zostaje mi ta z Daleszyc lub ta https://www.otomoto.pl/oferta/audi-q5-ID6BqQP4.html
Ale ta co podałeś też bym obejrzał

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
lolq1660
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2018-10-22, 10:46
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BRE 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2007
Imię: Szymon

Re: Porada przy zakupie A6 C7 Allroad vs SQ5

Postprzez Piotruś » 2018-10-31, 08:05

Gdzie można zobaczyć tą q5

W Poznaniu.
Do 16.oo trwa aukcja, więc dzisiaj już za wiele nie podziałasz.
Póki co nikt nie licytuje (popyt na Q5 w ogóle nie jest duży) więc istnieje duże prawdopodobieństwo, że auto będzie dostępne w "wolnej sprzedaży".
Dam znać (dziś lub jutro).
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 6639
Dołączył(a): 2013-05-30, 20:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Porada przy zakupie A6 C7 Allroad vs SQ5

Postprzez lolq1660 » 2018-10-31, 18:53

Jeśli można wiedzieć to co to za aukcja i czy auto można jakoś obejrzeć niekoniecznie na żywo?

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
lolq1660
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2018-10-22, 10:46
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BRE 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2007
Imię: Szymon

Re: Porada przy zakupie A6 C7 Allroad vs SQ5

Postprzez Piotruś » 2018-11-03, 13:20

Wszystkie niezbędne namiary wysłałem Ci na PW i jeszcze raz proszę o zachowanie poufności.
Niektóre informacje lepiej zachować wyłącznie dla zarejestrowanych forumowiczów i przekazywać je przez PW niż podawać gotowe rozwiązania wszystkim.

Oczywiście pochwal się nabytkiem gdyby transakcja doszła do skutku :-D ... .

PS:
Gdyby ktokolwiek z ZAREJESTROWANYCH USERKÓW też był zainteresowany, nie ma żadnego problemu z przekazaniem danych na PW.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 6639
Dołączył(a): 2013-05-30, 20:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Następna strona

Powrót do C7 (2011-2018)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość