Witam, mam na imie Kamil, swoje C5 mam niecałe 3 lata, nigdy nie było najmniejszego problemu, nawet w największe mrozy. Aż do niedawna, jechałem na autostradzie, dość szybko, nagle samochód przestał reagować na gaz , po zatrzymaniu już nie odpalił. Bak prawie do połowy zatankowany, kręcąc nawet nie kaszlnął. Na ta chwile udało mi się sprawdzić pompke w baku i czujnik G210, po podłaczeniu plusa do bezpiecznika nr 28 pompka dziala, podczas kręcenia rozrusznikiem rownież pojawia sie napiecie na wtyczce idacej do pompki. Czujnik G210 wskazuje 430ohm. Starałem się zczytać błędy programem VCDS-Lite 1.2 i pojawiły się takie.
Saturday, 30 July 2016, 18:58:43:0
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Control Module Part Number: 4Z7 907 401 B
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC 0000SG D09
Software Coding: 01018
Work Shop Code: WSC 02325
VCID: 3C0BB7F33F73
Additional Info: 00018059 130 106EC150_1.R75604013289
Additional Info: 00018059 130 106EC150_1.R75604013289
5 Faults Found:
00550 - Start of Injection Regulation
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
01318 - Shareware Version. To Decode all DTCs
37-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00741 - Shareware Version. To Decode all DTCs
27-10 - Please Register/Activate - Intermittent
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-00 - Faulty
01441 - Shareware Version. To Decode all DTCs
30-00 - Please Register/Activate
Saturday, 30 July 2016, 19:01:15:0
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Control Module Part Number: 4Z7 907 401 B
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC 0000SG D09
Software Coding: 01018
Work Shop Code: WSC 02325
VCID: 3C0BB7F33F73
Additional Info: 00018059 130 106EC150_1.R75604013289
Additional Info: 00018059 130 106EC150_1.R75604013289
5 Faults Found:
00550 - Start of Injection Regulation
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
37-10 - Faulty - Intermittent
00741 - Brake Pedal Monitoring
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-00 - Faulty
01441 - Low Fuel Level Sensor (G210)
30-00 - Open or Short to Plus
Na ta chwile tyle udało mi się sprawdzic poprzez przewód. Jaki jest sposób żeby zdiagnozowac i calkowicie wykluczyc pompe V44? Dodam ze przezroczysty wezyk idacy do pompy ma rope, wczesniej zauważyłem bąbelek powietrza, ale juz go nie ma. Dziekuje za wszelka pomoc. Oczywiscie dalej bede przeszukiwal forum .