sprężyna odciągająca zacisk hamulcowy

sprężyna odciągająca zacisk hamulcowy

Postprzez Lechu » 2013-11-23, 18:02

Pytanie mam odnośnie takiej sprężyny.

Czy ona powinna występować przy zacisku czy nie >?
I czy można gdzieś takie dostać o ile powinny być
Avatar użytkownika
Lechu
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 495
Dołączył(a): 2013-05-30, 21:06
Lokalizacja: 127.0.0.1
Model: Nie mam
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 AUW 310KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2001

Postprzez Andi » 2013-11-23, 20:05

Lechu, Generalnie nie spotkalem sie z tymi sprezynami w tym modelu,jednak otwory do ich zamocowania sa.
Sprezyny o ktorych mowa , w C5 juz byly dawane.
Jezeli blokuje sie zacisk hamulcowy lub nie pracuje prawidlo nalezy wymiecic gumki na sworzniu dzwigienki, na ktorej wszystko pracuje.( dostepny jest jako caly komplet do zacisku koszt niecale 30 zl)
Wczesniej po wyjeciu gumki nalezy dokladnie przeczyscic/przeplukac jakims VS/WD oczywiscie uklad recznie rozruszczajac- nalozyc samaru pojezdzic ze dwa dni i czynnosc powtorzyc nakladajac nowe uszczelniacze/gumki/oringi.
Po takim zabiegu juz te sprezyny nie beda potrzebne., przerobilem to u siebie dokladajac te sprezyny a tak na wszelki wypadek.
Mozna je dostac w serwisie lub w kazdym motoryzacyjnym odnajdujac w katalogu pasuja idealnie od A6C5.
Elektryka, Automatyka,Zabezpieczenia,zdalne sterowanie
Serwis Turbin Wiatrowych
Avatar użytkownika
Andi
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 609
Dołączył(a): 2013-06-05, 20:23
Lokalizacja: NNM/Viborg
Model: Ford Mondeo
Nadwozie: Hatchback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 CR CBBB 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2009
Imię: Andrzej


Powrót do C4 (1991-1997)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości