Turbo i przepływomierz z AYM do AKE II Quattro plug & play ?

Turbo i przepływomierz z AYM do AKE II Quattro plug & play ?

Postprzez Adventure2017 » 2017-11-10, 21:44

Elo,

Pytanie jak w temacie :) Czy turbiny w tych silnikach są takie same?

Pozdrawiam
Adventure2017
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączył(a): 2017-10-21, 13:18
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2001

Re: Turbo z AYM do AKE II Quattro plug & play ?

Postprzez Piotruś » 2017-11-10, 23:09

Tak
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Turbo z AYM do AKE II Quattro plug & play ?

Postprzez Adventure2017 » 2017-11-10, 23:18

Dzieki za odpowiedz. A przeplywomierz?
Adventure2017
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączył(a): 2017-10-21, 13:18
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2001

Re: Turbo z AYM do AKE II Quattro plug & play ?

Postprzez zibi06 » 2017-11-10, 23:29

Adventure2017 napisał(a):Czy turbiny w tych silnikach są takie same?

Obrazek

Sprawdzam/ zaglądam tu:
Kod: Zaznacz cały
https://ifinterface.com/page/page3.php

:arrow: CarProg2

Lub
Kod: Zaznacz cały
http://pl.realoem.me/
Avatar użytkownika
zibi06
-#Admin
-#Admin
 
Posty: 1585
Dołączył(a): 2013-06-02, 23:04
Lokalizacja: Pomorskie
Model: Nie mam
Nadwozie: SUV
Zasilanie: Benzyna
Silnik: INNY
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2014

Re: Turbo z AYM do AKE II Quattro plug & play ?

Postprzez Adventure2017 » 2017-11-11, 10:04

Super. Dzięki Panowie. Z racji tej wymiany zastanawiam się nad wyczyszczeniem całego układu chłodzenia. Turbo przepuszczało troszkę oleju, który nagromadził się w układzie. Widzicie w tym sens? Jakimi środkami zrobić to najlepiej?
Adventure2017
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączył(a): 2017-10-21, 13:18
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2001

Re: Turbo z AYM do AKE II Quattro plug & play ?

Postprzez Piotruś » 2017-11-11, 10:54

Śladowe ilości oleju w dolocie zawsze są i będą. To naturalne. Olej pochodzi nie tylko z turbiny ale też z odpowietrzenia skrzyni krobowej (patrz wężyk od "odmy" do rury pomiędzy filtrem a turbo.
Oczywiście wszelkie decyzje zależą wyłącznie od faktycznej ilości oleju i rzeczywistej kondycji turbo. Przez neta raczej ciężko wydawać wiążące diagnozy i wyroki ... .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Turbo z AYM do AKE II Quattro plug & play ?

Postprzez Adventure2017 » 2017-11-12, 11:11

Jest delikatny nalot wiec zakladdam prawidlowy stan.
Wracajac do przeplywki, w ake mam 059906461M a na zamiane mam ten sam numer z koncowka D. Wg. etki powinno byc to samo. Prosze o potwiedzenie...
Pzdr
Adventure2017
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączył(a): 2017-10-21, 13:18
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2001

Re: Turbo i przepływomierz z AYM do AKE II Quattro plug & pl

Postprzez Adventure2017 » 2017-11-12, 11:29

A idąc jeszcze dalej to mam problem z wibracjami jakie generuje silnik podczas obrotów 1100, podczas ruszania i przy jezdzie na wyzszych obrotach. Dodam za mialem uszkodzona poduszke prawa pod silniekiem, ta z wtycznka, lewa wymieniona i te dwie pod skrzynia tez. Centralna nie ruszana. Po tym zabiegu wibracje ustaly na jakies 200 km w dolnym zakresie czyli do 2200 obrotów. Auto mam momenty ze drganie ustaje bez przyczyny. Slyszalem o rozwarstwianiu sie kola pasowego. Mam tez na zmiane uzywany dwumas i szpegło ponieważ nie wybiera dobrze biegów, ale z tym też różnie bywa, chyba ze to wina synchronizatorów...
Mozna pisac i pisac...
Adventure2017
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączył(a): 2017-10-21, 13:18
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2001

Re: Turbo i przepływomierz z AYM do AKE II Quattro plug & pl

Postprzez Piotruś » 2017-11-12, 14:56

059906461M jest zamienny do 059906461D.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość