Uszczelniacze do wtryskow w klapie zaworowej,uszczelniacz?

Uszczelniacze do wtryskow w klapie zaworowej,uszczelniacz?

Postprzez kamil199402 » 2017-10-25, 14:34

Tak jak w temacie..

Moje juz niestety przepuszczaja/ poca sie ..postanowilem wstawic wszystkie nowych 6 sztuk..oryginalne byly SEW z tego co tam widze u siebie.

Nie moglem nigdzie kupic takich uszczelniaczy typowych do tego auta az znalazlem na alledrogo jakies Einspritzdichtung koszt 160zl za komplet.

Teraz moje pytanie..dowiedzialem sie ze trzeba uszczelnic (posmarowac) zewnetrzna strone tego uszczlniacza jakims srodkiem i wtedy wsadzic w ta klape zaworowa(bo niby oryginalnie trzeba to wulkanizowac) bo wewnetrzna strona czyli srodek gdzie wchodzi wtryskiwacz , tam nic nie potrzeba sam styk wtrysku z tym uszczelniaczem jest wystarczajacy.

I teraz jakiegos srodka specjalnego musze uzyc ? Jakis silnikon wysoko temp badz specjalistyczny srodek? Albo Loctite do uszczelniania (taki pomaranczowy) akurat mam.

Ktos moze wymienial to pochwali sie dosiwadczeniami.
kamil199402
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 2017-02-16, 15:40
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2004

Re: Uszczelniacze do wtryskow w klapie zaworowej,uszczelniac

Postprzez Piotruś » 2017-10-25, 16:01

Proponuję NICZEGO nie wymieniać. Fabryki ABSOLUTNIE nie poprawisz. Oczyść baaaardzo starannie powierzchnie obudowy wtrysków na styku z gumkami pokrywy zaworowej. Wszystko ładnie odtłuść i poskładaj. Nowe gumki i silikon w deklach zaworowych nie jest szczęśliwym pomysłem. Moim skromnym zdaniem .....
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Uszczelniacze do wtryskow w klapie zaworowej,uszczelniac

Postprzez kamil199402 » 2017-10-27, 18:59

No i zostały oryginaly.. wstawiłem zregenerowane wtryski (wszystkie 6) poskladalem jak fabryka przykazala jak i sily dokręcania.

A samochod nie chce odpalić tylko podpyrkuje i dymi na rozruszniku.. jeszcze odpowietrze pompe jak instrukcja pokazuje i mysle ze będzie ok chyba ze cos pomyliłem.. teraz wtryski maja ciśnienie książkowe pomyslalem ze może pompa nie ogarnia bądź zminil się kat wtrysku nie wiem watpie.. zaczne od odpowietrzenia
kamil199402
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 2017-02-16, 15:40
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2004


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość