Uszkodzona maglownica ?

Postprzez RomanS » 2013-09-15, 11:32

Maximus napisał(a):Dzisiaj byłem na stacji diagnostycznej. Wszystko jest ok. Klient sprawdzał szarpakami.


Widziałem niejedno auto sprawdzane szarpakami gdzie nie zauważono luzów. Nie chcę nic przesądzać ale głównie zależy to od umiejętności sprawdzającego.
Głównie zauważają już stany agonalne gdzie przeguby czy gumy wyłażą już na wierzch :lol:

Poza tym przy wyłączonym silniku tez coś słyszę ale sprawdź na postoju na odpalonym, w końcu to są normalne warunki pracy tego układu. Jeśli wówczas coś będzie to nie ma siły- gdzieś jest luz ! :)
Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości

Pozdrawiam, Roman
Avatar użytkownika
RomanS
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 685
Dołączył(a): 2013-05-31, 11:20
Lokalizacja: Poznań
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000

Postprzez Andi » 2013-09-15, 12:08

Maximus, w sluzbowym 2 letnim i rocznym mercedesie jest to samo , jak silnik wlaczony nic nie slychac
Normalna praca tego ukladu to taka , gdy silnik i pompa wspomagania pracuje pomagajac maglownicy przez przeplywajacy plyn wspomagania. ;-)
Prawda tez jest taka ,z e przy 16 letnim audi te stuki sa o niebo mniejsze,
ale jezeli na pracujacym silniku jest wporzadku (brak stukow/luzow) to wg serwisu mercedesa i stacji przegladowych jest ok.
Elektryka, Automatyka,Zabezpieczenia,zdalne sterowanie
Serwis Turbin Wiatrowych
Avatar użytkownika
Andi
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 597
Dołączył(a): 2013-06-05, 21:23
Lokalizacja: NNM/Viborg
Model: Ford Mondeo
Nadwozie: Hatchback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 CR 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Rok: 2008
Imię: Andrzej


Powrót do C6 (2004-2011)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości