krysti, zmieniałem całą skrzynie a mechatronic został żeby CP ominąć
był SWAP z GZW na KGX ale chyba nie potrzebnie bo objawy wróciły cholera identyczne
rozkminiam te zaworki
u mnie w starej skrzyni (300tyś km bez zmiany oliwy) zaczeły sie anomalia typu falowanie obrotów poszarpywania twarde zejscia 321 jak i w góre 123 generalnie nie komfortowa zmiana biegów lock up zapinał sie przy wyższych prędkościach i generalnie auto w zimę do 45km/h było leniwe
Zmieniłem skrzynie kompletnie ze sprzegłem z auta po 78tyś km wszystko plug&play jedynie mechatronika trzeba było tuningowac mechanika od KGX a elektronika od GZW ze względu na CP,
adaptacja i czary nie to auto żwawe od 0 dynamiczne, mówie łał było warto a po 5tyś km wszystko wróciło dokładnie do tego samego stanu
-zmiana biegów i poszarpywania trochę mniej niż poprzednio i rzadziej ale wróciło, myśle że mechatronik broi bo dwie skrzynie i takie same objawy w tak krótkim czasie raczej nie możliwe,
W innym temacie dałem zamiennik oliwy mannemola chce go wlać na jakiś miesiąc i kontrolować co sie bedzie działo
Myśle nad tymi tłoczkami że może coś pomoże
Pewnie jakbym zostawił skrzynie i jej nie rozbierał zostawił mechatronik w spokoju i pojechał na zdjecie CP może by było OK, ale kupywanie cześci do tego modelu szczególnie tanich ociera sie o problemy z Polizei a tego mi nie potrzeba,
krysti, czy te tłoczki to po prostu wypust do 6hp19 czy trzeba sie sugerować tym nr ZFa? teraz na święta pędze diliżans do PL i mam zamiar te tłoczki zabrać może są w lepszym stanie
Wiem wiem, wiem dokłóadnie co sobie myślisz
Ja już takie Kamikadze wszystko sam i broń boże płaćić mechanikom złodziejom